"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و تراس و گلدونام با یه عالمه دلتنگی برای دنیام😢
بعد از بارون امشب گرگان
بعد از بارون امشب گرگان
😢18❤7
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سوپ پختم عادله جان .الان این پیش روی منه. جای شما و اهالی اهل دل کانال سبز🌿✨
❤35💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین یک درس و برای خودتون هزار بار تکرار کنید
❤12😢6
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰
این هم صحنه روبروی من😁
این هم صحنه روبروی من😁
❤18😁9
"زنی کهگم کردم "
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰 این هم صحنه روبروی من😁
یکم باید صحنه جلوی روشون رو بچرخونید تا بفهمید قضیه چیه😁❤️
😁9💋1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
عادله جان سلام
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
❤20
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبروی من تابلو کاشی هفت رنگی هست که از صبح دارم روش کار می کنم و الان تموم شد ولی هنوز تو کوره نرفته
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
❤38👎3
یک حدیث قدسی ست که آدم وقتی آن را میخواند کمی بیشتر از حالت عادی، شرمنده ی خودش و خدایش میشود اصلا چه چیزی بدتر از اینکه شرمنده ی خدایت باشی؟
در آن حدیث قدسی خداوند می فرماید
ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای؛ برگرد
و ای کسی که بر جدایی از ما سوگند خورده ای، سوگند
خود بشکن
ما ابلیس را برای این از خود راندیم که بر تو سجده نکرد.
پس چقدر عجیب است که تو او را دوست خود گرفته ای و ما را ترک کرده ای!
خط به خط این حدیث ،حدیثِ شرمنده ساختن بنده ست.
یعنی آدم از خودش می پرسد که اگر خدا را نداشته باشم چه دارم ؟
راستی آدمی بدون خدایش چه دارد ؟
به جانبش برگردیم آنگونه که گویا هیچ گاه اورا ترک نکردیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن حدیث قدسی خداوند می فرماید
ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای؛ برگرد
و ای کسی که بر جدایی از ما سوگند خورده ای، سوگند
خود بشکن
ما ابلیس را برای این از خود راندیم که بر تو سجده نکرد.
پس چقدر عجیب است که تو او را دوست خود گرفته ای و ما را ترک کرده ای!
خط به خط این حدیث ،حدیثِ شرمنده ساختن بنده ست.
یعنی آدم از خودش می پرسد که اگر خدا را نداشته باشم چه دارم ؟
راستی آدمی بدون خدایش چه دارد ؟
به جانبش برگردیم آنگونه که گویا هیچ گاه اورا ترک نکردیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17❤12💯1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره پیش روی من در سوئد
زندگی
نسبت به کسی که
رویای خود را دنبال کند
بخشنده است...
پائولو_کوئیلو
📚
زندگی
نسبت به کسی که
رویای خود را دنبال کند
بخشنده است...
پائولو_کوئیلو
📚
❤32🕊7😢1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
ماه آسمان فرانکفورت:
غروب دریای باتومی
دیگه چون غروب تموم شد
یک شام مهتاب ببین
ماه آسمان فرانکفورت
غروب دریای باتومی
دیگه چون غروب تموم شد
یک شام مهتاب ببین
ماه آسمان فرانکفورت
❤15
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
همین الان نیست ولی امروزه
گوشه ای از شهر نگاه ب آسمون بام لاهیجان
با کلی فکر و برنامه هایی ک انقدر سرت شلوغه ک یکی یکی میان میگن اول من ، اول من ….نمیدونی ب کدومشون فکر کنی
گوشه ای از شهر نگاه ب آسمون بام لاهیجان
با کلی فکر و برنامه هایی ک انقدر سرت شلوغه ک یکی یکی میان میگن اول من ، اول من ….نمیدونی ب کدومشون فکر کنی
❤17
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من امروز غروب زیبای آلانیابود
❤19🍓2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من امروز غروب کناریه گوشه از رود دز بودم.
❤20💋1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
این عکسه امروز پیش روی منه،
یه ویلا با درختای گردو و سیب و...
تو فیروزکوه
یه ویلا با درختای گردو و سیب و...
تو فیروزکوه
❤28
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره ی غروب جمعه ی ما هم این بود شازده پسری که حموم کرد و سبک شد و خوابید.
❤31💋5😁1😢1
پایان چالش غروب جمعه ❤️مرسی از همه ی مهربونهایی که شرکت کردند بوس به همتون ❤️💋
❤14💋2
صبح است
مبارک است
نور بر دامن خانه ریخته است
مادرم کتری را روشن کرده
و بخار آب کتری اش خود را به فضای آشپزخانه رسانده است ..
و این زندگی است ،همان چیزی که سالها در وصفش فلسفه بافته اند.
همین اندازه ساده همین اندازه خواستنی
زندگی را با سادگی هایش دوست دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
مبارک است
نور بر دامن خانه ریخته است
مادرم کتری را روشن کرده
و بخار آب کتری اش خود را به فضای آشپزخانه رسانده است ..
و این زندگی است ،همان چیزی که سالها در وصفش فلسفه بافته اند.
همین اندازه ساده همین اندازه خواستنی
زندگی را با سادگی هایش دوست دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17💯9👍1😁1