"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
یه مارمولک توی هوای ابری دیوار حیاط خونه پدری

بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
😢115👎1
"زنی که‌گم کردم "
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب #مشهد
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشم‌مون❤️
35💯1
"زنی که‌گم کردم "
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشم‌مون❤️
چقدر غروب هاتون قشنگه عین شازده کوچلو دلم‌میخاد هی صندلی مو بذارم غروب آفتاب نگاه کنم🥺❤️
27
"زنی که‌گم کردم "
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺
دست ز تو نمی کشم تا که وصال من دهی ...

مولانای جان
😢146
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین یک درس و برای خودتون هزار بار تکرار کنید
12😢6
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰
این هم صحنه روبروی من😁
18😁9
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبروی من تابلو کاشی هفت رنگی هست که از صبح دارم روش کار می کنم و الان تموم شد ولی هنوز تو کوره نرفته


هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
38👎3
یک حدیث قدسی ست که آدم وقتی آن را میخواند کمی بیشتر از حالت عادی، شرمنده ی خودش و خدایش میشود اصلا چه چیزی بدتر از اینکه شرمنده ی خدایت باشی؟
در آن حدیث قدسی خداوند می فرماید

ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای؛ برگرد
و ای کسی که بر جدایی از ما سوگند خورده ای، سوگند
خود بشکن
ما ابلیس را برای این از خود راندیم که بر تو سجده نکرد.
پس چقدر عجیب است که تو او را دوست خود گرفته ای و ما را ترک کرده ای!


خط به خط این حدیث ،حدیثِ شرمنده ساختن بنده ست.
یعنی آدم از خودش می پرسد که اگر خدا را نداشته باشم چه دارم ؟
راستی آدمی بدون خدایش چه دارد ؟
به جانبش برگردیم آنگونه که گویا هیچ گاه اورا ترک نکردیم ...
#عادله_زمانی

@adelehz
😢1712💯1
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره پیش روی من در سوئد

‏زندگی
نسبت به کسی که
رویای خود را دنبال کند
بخشنده است...

پائولو_کوئیلو

📚
32🕊7😢1