"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
یه مارمولک توی هوای ابری دیوار حیاط خونه پدری
بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
😢11❤5👎1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
جلوی چشم من غروب آفتاب نزدیکی های قروه ست.
یهو دلم برا همه گذشتگانمان تنگ شد..
یهو دلم برا همه گذشتگانمان تنگ شد..
😢24❤9
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
جلوی چشمم پسرم هست شهر وان ترکیه..هیاهو و امنیت
❤28
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب
#مشهد
#مشهد
❤30
"زنی کهگم کردم "
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب #مشهد
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشممون❤️
❤35💯1
"زنی کهگم کردم "
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشممون❤️
چقدر غروب هاتون قشنگه عین شازده کوچلو دلممیخاد هی صندلی مو بذارم غروب آفتاب نگاه کنم🥺❤️
❤27
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من جاده دریا ساری سواحل خزر🌊
❤26🍓2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺☹
😢29❤5
"زنی کهگم کردم "
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺☹
دست ز تو نمی کشم تا که وصال من دهی ...
مولانای جان
مولانای جان
😢14❤6
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبری چشم من بالکنم با نمایی از پارک کوهستان کرمانشاه ❤️
❤31
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و تراس و گلدونام با یه عالمه دلتنگی برای دنیام😢
بعد از بارون امشب گرگان
بعد از بارون امشب گرگان
😢18❤7
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سوپ پختم عادله جان .الان این پیش روی منه. جای شما و اهالی اهل دل کانال سبز🌿✨
❤35💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین یک درس و برای خودتون هزار بار تکرار کنید
❤12😢6
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰
این هم صحنه روبروی من😁
این هم صحنه روبروی من😁
❤18😁9
"زنی کهگم کردم "
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰 این هم صحنه روبروی من😁
یکم باید صحنه جلوی روشون رو بچرخونید تا بفهمید قضیه چیه😁❤️
😁9💋1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
عادله جان سلام
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
❤20
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبروی من تابلو کاشی هفت رنگی هست که از صبح دارم روش کار می کنم و الان تموم شد ولی هنوز تو کوره نرفته
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
❤38👎3
یک حدیث قدسی ست که آدم وقتی آن را میخواند کمی بیشتر از حالت عادی، شرمنده ی خودش و خدایش میشود اصلا چه چیزی بدتر از اینکه شرمنده ی خدایت باشی؟
در آن حدیث قدسی خداوند می فرماید
ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای؛ برگرد
و ای کسی که بر جدایی از ما سوگند خورده ای، سوگند
خود بشکن
ما ابلیس را برای این از خود راندیم که بر تو سجده نکرد.
پس چقدر عجیب است که تو او را دوست خود گرفته ای و ما را ترک کرده ای!
خط به خط این حدیث ،حدیثِ شرمنده ساختن بنده ست.
یعنی آدم از خودش می پرسد که اگر خدا را نداشته باشم چه دارم ؟
راستی آدمی بدون خدایش چه دارد ؟
به جانبش برگردیم آنگونه که گویا هیچ گاه اورا ترک نکردیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن حدیث قدسی خداوند می فرماید
ای کسی که وصال ما را ترک کرده ای؛ برگرد
و ای کسی که بر جدایی از ما سوگند خورده ای، سوگند
خود بشکن
ما ابلیس را برای این از خود راندیم که بر تو سجده نکرد.
پس چقدر عجیب است که تو او را دوست خود گرفته ای و ما را ترک کرده ای!
خط به خط این حدیث ،حدیثِ شرمنده ساختن بنده ست.
یعنی آدم از خودش می پرسد که اگر خدا را نداشته باشم چه دارم ؟
راستی آدمی بدون خدایش چه دارد ؟
به جانبش برگردیم آنگونه که گویا هیچ گاه اورا ترک نکردیم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17❤12💯1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
منظره پیش روی من در سوئد
زندگی
نسبت به کسی که
رویای خود را دنبال کند
بخشنده است...
پائولو_کوئیلو
📚
زندگی
نسبت به کسی که
رویای خود را دنبال کند
بخشنده است...
پائولو_کوئیلو
📚
❤32🕊7😢1