یه چالش بذاریم غروب جمعه ای
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
💯7
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من یه جاده توی شهر ارومیه است ❤️
❤21
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
یه مارمولک توی هوای ابری دیوار حیاط خونه پدری
بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
😢11❤5👎1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
جلوی چشم من غروب آفتاب نزدیکی های قروه ست.
یهو دلم برا همه گذشتگانمان تنگ شد..
یهو دلم برا همه گذشتگانمان تنگ شد..
😢24❤9
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
جلوی چشمم پسرم هست شهر وان ترکیه..هیاهو و امنیت
❤28
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب
#مشهد
#مشهد
❤30
"زنی کهگم کردم "
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب #مشهد
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشممون❤️
❤35💯1
"زنی کهگم کردم "
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشممون❤️
چقدر غروب هاتون قشنگه عین شازده کوچلو دلممیخاد هی صندلی مو بذارم غروب آفتاب نگاه کنم🥺❤️
❤27
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من جاده دریا ساری سواحل خزر🌊
❤26🍓2
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺☹
😢29❤5
"زنی کهگم کردم "
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺☹
دست ز تو نمی کشم تا که وصال من دهی ...
مولانای جان
مولانای جان
😢14❤6
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبری چشم من بالکنم با نمایی از پارک کوهستان کرمانشاه ❤️
❤31
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و تراس و گلدونام با یه عالمه دلتنگی برای دنیام😢
بعد از بارون امشب گرگان
بعد از بارون امشب گرگان
😢18❤7
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
سوپ پختم عادله جان .الان این پیش روی منه. جای شما و اهالی اهل دل کانال سبز🌿✨
❤35💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین یک درس و برای خودتون هزار بار تکرار کنید
❤12😢6
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰
این هم صحنه روبروی من😁
این هم صحنه روبروی من😁
❤18😁9
"زنی کهگم کردم "
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰 این هم صحنه روبروی من😁
یکم باید صحنه جلوی روشون رو بچرخونید تا بفهمید قضیه چیه😁❤️
😁9💋1
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
عادله جان سلام
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
الان پیام چالشت رو دیدم.
این عکسها از اون لحظه من بود.
❤20
"زنی کهگم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
روبروی من تابلو کاشی هفت رنگی هست که از صبح دارم روش کار می کنم و الان تموم شد ولی هنوز تو کوره نرفته
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت
جبران خلیل جبران
❤38👎3