"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کمر کُردی و مو هندی وگونه سیب لبنانی
دوچشمت ژاپنی اما، لبت خشخاش افغانی

بلورین گردنت چینی، تراشِ پیکرت رومی
شمیمِ عطرِ پیراهن، گلابِ ناب کاشانی

کدامین مردِ نقاشی ،بدینسان کرده زیبایت
نگو مانی و پیکاسو کمال الملک ایرانی

خمِ رنگین کمان ابرو،خط وخالت تَنِ آهو
تو پاخورده ترین فرشِ نفیسِ شهر کرمانی

به چشم مست خود هرگز ندیدم چون تو دردنیا
چنان زیبا و مه رویی به  حورالعین می مانی

غزالی تیز پایی شوخ شنگی،نازِ چشمانت
به چالش می کشی آخر پلنگ و ببر گیلانی

حلولِ ماه، پیشانی،رخت خورشید نورانی
بهارِ خنده ات سرلوحه ی تقویم سریانی

مده اینگونه گیسویت به دستِ بادِ بد آهنگ
دو تاری، نازشصتِ دستِ استادی خراسانی

به هر غمزه که می آیی به تیغِ تیزِ ابرویت
بریدی  بند  بندِ  سینه  را، چاقوی زنجانی

به سرخی رنگ لب های تو معنا داده گل ها را
جه‍ان مبهوتِ اندامت، ومن مصراع فوقانی

دچارِ ضعف ایمانم، به آیینِ تو دل بستم
و همواره رها گشتم من از دینِ مسلمانی

کسی  دل  را  نسوزاند  برای  یوسفِ  بی دین
به دار آویخت گرخود را در این مصراع پایانی

                  یوسف اسماعیلی
@adelehz
24💯2😁1🕊1💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
10🕊6💋2
‏پسر ۲۳ ساله ای است که تنها چندماه گُل کشیده بود و حال بیمار مقاوم به درمان اسکیزوفرنیا است و خانواده اش بدنبال یک مرکز نگهداری هستند.گاهی تجربه یک بار مصرف گل برای بیدارشدن بیماری اسکیزوفرنیا کافی است‌.ژن ها،غولهای خفته ای اند که گاه با نجوای یک دوست برای همیشه بیدار می شوند.

@adelehz
😢331
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای
تا دوساعت دیگه
از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین
@aydel7
💯7
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
یه مارمولک توی هوای ابری دیوار حیاط خونه پدری

بهش غبطه خوردم که یه جای سرسبز زندگی میکنه و رها هست🥺
😢115👎1
"زنی که‌گم کردم "
پیش روی من توام با صدای قشنگ آب #مشهد
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشم‌مون❤️
35💯1
"زنی که‌گم کردم "
اینم غروب جمعه ی کردستان ِ ما پیش چشم‌مون❤️
چقدر غروب هاتون قشنگه عین شازده کوچلو دلم‌میخاد هی صندلی مو بذارم غروب آفتاب نگاه کنم🥺❤️
27
"زنی که‌گم کردم "
پیش روی من تنهایی و دوری از همسرم و دلتنگی🥺
دست ز تو نمی کشم تا که وصال من دهی ...

مولانای جان
😢146
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین یک درس و برای خودتون هزار بار تکرار کنید
12😢6
"زنی که‌گم کردم "
یه چالش بذاریم غروب جمعه ای تا دوساعت دیگه از هرچی همین حالا جلوی رو تون هست یه عکس بگیرید و با حستون اینجا بفرستین @aydel7
من و خواهرم وسط سالن خوابیدیم و درحال تحلیلِ فلسفیِ مسائل زندگی هستیم.🥰
این هم صحنه روبروی من😁
18😁9