هرگز دلسرد نشوید. اگر امور معیّنی درست سَرِ موقعی که شما انتظارش را داشتید با به گونه ای که شما می خواستید پیش نیامد، آن را شکست نخوانید. علّت این که آن را نستانده اید این است که چیزی بسیار بهتر در راه است و به وقت درست پدیدار خواهد شد. وقتی احساس میکنید شکست خورده اید، به یادتان بیاورید که علتش این بوده که آرزویتان آنقدر که باید بزرگ نبوده است. بر عظمت دیدگاه و آرزویتان بیفزایید تا شاهد پاسخی شوید که در تصورتان نیز نمیگنجد.
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
❤23
"زنی کهگم کردم "
بچه ها فردا توی کانال یه گپ گروهی یک ساعته در مورد کتابهای مورد علاقه مون داریم ساعت ده شب اگه دلتون خواست بیاید حرف بزنیم . @adelehz
بچه ها ساعت ۱۱ شروع میشه این چت مون
❤21
و قسم به آن لحظه ی با شکوهی که در اوج دردها بیاد می آوری خدا را داری
و با اعتماد بر وی چشمان خسته از گریه ات را میبندی و آرام میگیری
که خدا تورا فراموش نکرده است ایمان داشته باش .
#عادله_زمانی
@adelehz
و با اعتماد بر وی چشمان خسته از گریه ات را میبندی و آرام میگیری
که خدا تورا فراموش نکرده است ایمان داشته باش .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤48🕊4
«من يترك عينيك حزينةً و يذهب
هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
@adelehz
هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
@adelehz
😢34❤7👎3💯2
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور
سخنگوی دولت: با توجه به گرمای بیسابقه هوا در روزهای جاری، بهمنظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
سخنگوی دولت: با توجه به گرمای بیسابقه هوا در روزهای جاری، بهمنظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
❤6😁2🕊2
وقتی یک نفر میاد توی زندگیت که دقیقا همونه که میخواستی باید بهش بگی:
زندگی ترکم کرده بود
زندگی آوردی
سعید رویتی
@adelehz
زندگی ترکم کرده بود
زندگی آوردی
سعید رویتی
@adelehz
❤33
گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی...
وقتی میمانی و تحمل میکنی از خودت یک احمق میسازی..
👤 #ساموئل_بکت
@adelehz
گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی...
وقتی میمانی و تحمل میکنی از خودت یک احمق میسازی..
👤 #ساموئل_بکت
@adelehz
💯28😢6🍓1
بچه ها من نمیدونم این واقعیت داره یا نه ولی دور از ذهن نیست .مگه همین هفته ی پیش یه سری پسر یه دختر ۱۷ ساله رو تو شمال به بدترین شکل ممکن بقتل نرسوندن جسد شو آتیش زدن و فیلم جنازشو برای مامانش فرستادن !
دخترها
دخترها
دخترها
شماها میبینید که جامعه داره روز به روز مریض تر میشه خشم ترسناکی در درون خیلی از آدمهای جامعه جا خوش کرده پس چرا اینقدر بی احتیاطید؟
خواهش میکنم یکم نسبت به حریم شخصی تون محتاط باشین با هرکس آشنا نشید گول حرفای قشنگ و نخورید فاز روشن فکری برندارید فکر کنید مهمونی رفتن با غریبه ها یا مست کردن بین یسری آدم که اصلا درست نمیشناسینشون یا اصلا میشناسین شون هنر خاصی هست .
دهها دختر حتی وقتی شب خونه ی یکی از اطرافیانشون موندن مورد تعرض قرار گرفتن چه برسه که پاشی بری باغ یا خونه ی کسی که درست نمیشناسیش بخابی
من نمیخوام بگم نسبت به بقیه بدبین باشین فقط میخوام بهتون بگم گول این حرفهای قشنگ که تو باید هرکاری دلت میخاد بکنی رو نخورید
هرکاری کردن هر نتیجه ای هم میتونه داشته باشه
حتی نتیجه ای که مثل یه زخم تا ابد رو تن و روح تون بمونه
#عادله_زمانی
دخترها
دخترها
دخترها
شماها میبینید که جامعه داره روز به روز مریض تر میشه خشم ترسناکی در درون خیلی از آدمهای جامعه جا خوش کرده پس چرا اینقدر بی احتیاطید؟
خواهش میکنم یکم نسبت به حریم شخصی تون محتاط باشین با هرکس آشنا نشید گول حرفای قشنگ و نخورید فاز روشن فکری برندارید فکر کنید مهمونی رفتن با غریبه ها یا مست کردن بین یسری آدم که اصلا درست نمیشناسینشون یا اصلا میشناسین شون هنر خاصی هست .
دهها دختر حتی وقتی شب خونه ی یکی از اطرافیانشون موندن مورد تعرض قرار گرفتن چه برسه که پاشی بری باغ یا خونه ی کسی که درست نمیشناسیش بخابی
من نمیخوام بگم نسبت به بقیه بدبین باشین فقط میخوام بهتون بگم گول این حرفهای قشنگ که تو باید هرکاری دلت میخاد بکنی رو نخورید
هرکاری کردن هر نتیجه ای هم میتونه داشته باشه
حتی نتیجه ای که مثل یه زخم تا ابد رو تن و روح تون بمونه
#عادله_زمانی
💯38😢28❤2
"زنی کهگم کردم "
معین – گذشته
اولین بار که این آهنگ رو شنیدم دختر بچه ی بازیگوشی بودم، سرم بسمت هر آهنگ زیبایی که میشنیدم بر میگشتم .
البته این آهنگ فرق داشت .
این آهنگ مرا می برد به آن خانه ی ویلایی بزرگ در خیابان کوهسنگی مشهد،عطر گل مریم و بوی اسپند آمیخته در هم ،نور ملایم صبحگاهی بر تن درخت گردوی وسط حیاط
به سالهای هشت سالگی و بیخیالی مطلق
خانه ای که بعدها به برج تبدیل شد،دختری که بزرگ شد و عطر مریمی که دوباره با بوی اسپند آمیخته نشد.
راستش گذشته واقعا گذشته..
#عادله_زمانی
@adelehz
البته این آهنگ فرق داشت .
این آهنگ مرا می برد به آن خانه ی ویلایی بزرگ در خیابان کوهسنگی مشهد،عطر گل مریم و بوی اسپند آمیخته در هم ،نور ملایم صبحگاهی بر تن درخت گردوی وسط حیاط
به سالهای هشت سالگی و بیخیالی مطلق
خانه ای که بعدها به برج تبدیل شد،دختری که بزرگ شد و عطر مریمی که دوباره با بوی اسپند آمیخته نشد.
راستش گذشته واقعا گذشته..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28😢15
بگذار عشق معجون شادی آور زندگیت باشد نه مایه ای برای عذاب روزهایت
قدر آن عشق شادی آورِ امیدبخش را بدان و دست از آن مایه ی عذابی که عشق می نامیش بردار ...
#عادله_زمانی
@adelehz
قدر آن عشق شادی آورِ امیدبخش را بدان و دست از آن مایه ی عذابی که عشق می نامیش بردار ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24🕊7💋1