هرگز گمان نبر که زندگی جز همان چند ثانیه خوشی که با عزیزانت داشته ای بوده است .اندوه و دل نگرانی را جز زندگی محاسبه نکن ، آن نعمت شگرفی که نامش زندگی ست لایق چیزی جز زیبایی نامیدنش نیست .
و آن را عاشقانه بخواه
که زندگی لایق خواستن است .
#عادله_زمانی
@adelehz
و آن را عاشقانه بخواه
که زندگی لایق خواستن است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20👎1
بچه ها نظرتون چیه یه کتابخونه ی کوچیک مجازی کنار کانال راه بندازیم ؟
آره ❤️
نه👎
آره ❤️
نه👎
❤169👎13
سلام دوستان گلم باتوجه به درخواست اکثریت بچه ها من تصمیم گرفتم کانال همفکری که داشتیم و تبدیل به یه کتابخونه و ایضا محل بحث کوچیک کنم اینطوری که شبا سر یه ساعت خاص یه موضوعی رو برای بحث بذاریم توی اون کانال و دوستانی که مایلند شرکت کنند ❤️
❤87👎6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکم زیبایی خانه های سوریه رو ببینید.
❤24
عشق باید پناهگاه تو باشد .
مکانی برای پناه گرفتنت آنگاه که از تمام جهان خسته ای
آن هنگام که خیس بارانی عشق باید چتر تو باشد آن لحظه که خسته مامنت گردد
و چون از راه ماندی راهی برایت باشد .
اگر غیر این است اشتباه کرده ای
چیزی را عشق نامیده ای که عذاب است .آنچه که به نام عشق شناخته ای ولی همیشه بجای آرامش ناآرامی نصیبت می کند،عشق نیست .
یک بار برای همیشه این را بدان
#عادله_زمانی
@adelehz
مکانی برای پناه گرفتنت آنگاه که از تمام جهان خسته ای
آن هنگام که خیس بارانی عشق باید چتر تو باشد آن لحظه که خسته مامنت گردد
و چون از راه ماندی راهی برایت باشد .
اگر غیر این است اشتباه کرده ای
چیزی را عشق نامیده ای که عذاب است .آنچه که به نام عشق شناخته ای ولی همیشه بجای آرامش ناآرامی نصیبت می کند،عشق نیست .
یک بار برای همیشه این را بدان
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22💯5😢3
بچه ها فردا توی کانال یه گپ گروهی یک ساعته در مورد کتابهای مورد علاقه مون داریم
ساعت ده شب
اگه دلتون خواست بیاید حرف بزنیم .
@adelehz
ساعت ده شب
اگه دلتون خواست بیاید حرف بزنیم .
@adelehz
❤16💯3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لطفا این ویدئو رو تا آخر ببینید و بعد برید بخابید ..هرچی میگه رو بشنوید و رها باشید..
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
شبتون بخیر ❤️
@adelehz
❤23💯4👎2🍓2
هرگز دلسرد نشوید. اگر امور معیّنی درست سَرِ موقعی که شما انتظارش را داشتید با به گونه ای که شما می خواستید پیش نیامد، آن را شکست نخوانید. علّت این که آن را نستانده اید این است که چیزی بسیار بهتر در راه است و به وقت درست پدیدار خواهد شد. وقتی احساس میکنید شکست خورده اید، به یادتان بیاورید که علتش این بوده که آرزویتان آنقدر که باید بزرگ نبوده است. بر عظمت دیدگاه و آرزویتان بیفزایید تا شاهد پاسخی شوید که در تصورتان نیز نمیگنجد.
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
❤23
"زنی کهگم کردم "
بچه ها فردا توی کانال یه گپ گروهی یک ساعته در مورد کتابهای مورد علاقه مون داریم ساعت ده شب اگه دلتون خواست بیاید حرف بزنیم . @adelehz
بچه ها ساعت ۱۱ شروع میشه این چت مون
❤21
و قسم به آن لحظه ی با شکوهی که در اوج دردها بیاد می آوری خدا را داری
و با اعتماد بر وی چشمان خسته از گریه ات را میبندی و آرام میگیری
که خدا تورا فراموش نکرده است ایمان داشته باش .
#عادله_زمانی
@adelehz
و با اعتماد بر وی چشمان خسته از گریه ات را میبندی و آرام میگیری
که خدا تورا فراموش نکرده است ایمان داشته باش .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤48🕊4
«من يترك عينيك حزينةً و يذهب
هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
@adelehz
هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
@adelehz
😢34❤7👎3💯2