"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ما بلاخره یک صبح به یک طلوع دوباره خواهیم رسید ‌.خورشید را در آغوش خواهیم گرفت و برای شبهایی که با گریه خوابمان برده بود غزل خداحافظی خواهیم خواند .
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
11🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به طواف کعبه رفتم به حرم رَهَم ندادند
که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟

عراقی
@adelehz
17😢5
یس: اگر امکان مکالمه ندارید به ۱۱۰ پیامک بدهید

رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند می‌توانند به پلیس ۱۱۰  و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.

از توییتر فارسی

@adelehz
🕊42
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که می‌خواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.

#رضا_باقری
@adelehz
28😢12🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دعا کنیم حالمان خوب باشد
دلیل حال خوب هم باشیم‌.
دل را دلیل زندگی کنیم و بخاطر آنکه دل و زندگی در یک مسیرند  دل کسی را نشکنیم که زندگیش ترک‌برندارد.
دعا کنیم جیب مان پر باشد .پول داشتن بد نیست کی گفته فقر همیشه به معنی به خدا نزدیک تر بودن ست .نه اتفاقا گاهی ثروت ست که راه زندگی خدا دوستانه تر را باز می‌کند.
دعا کنیم‌گره بر کارمان نیفتد و اگر افتاد دستمان پیش خلق الله دراز نشود .
دعا کنیم کارمان گیر آدم ناکس نیفتد ،محتاج کسی نشویم و خدا خودش دستمان را بگیرد.
دعا کنیم خدا جاده را برایمان باز کند .
دعا کنیم و خوش باشیم و بگذریم که دنیا گذشته ست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
24
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لذت سفر به روستاهای ناشناخته ی سرسبز در تابستانی کودکانه هنوز با من است .
نسیم صبحگاهی خنگ سر صبح و بوی کاهگل نم زده که لابلای درختان خانه باغ پیچیده بود و تو سعی میکردی با ولع آن عطر خاک نم زده را ببلعی و با هر نفس حریص تر می شدی .
درخشش آلوهای  طلایی چیده نشده لابلای برگهای کوچک درخت آلو و پیدا کردن گیلاسهای درشت از لابلای برگهای پهن درخت گیلاس
نان گرم خانگی که لقمه لقمه خوردنش کفاف نمی داد و تو برای به دندان کشیدن نان حریص بودی .
چراغ روشن مانده از شب قبل که در روشنایی روز دیگر مرکز توجه نبود اما هنوز هم دلت میخواست روشن بماند ‌.
بعضی چیزها نه تکراری می‌شود نه قدیمی فقط لذتش می رود لای گوشت و پوست آدم
تا آخرین لحظه ی حیات تمام نمیشود .
مثل همین تابستان‌های روستاهای ناشناخته ..
#عادله_زمانی

صبح بخیر❤️
@adelehz
18😢2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز مهربانی را دست کم نگیر
مهربانی میتواند همچون ریشه ای در میان محکم ترین سنگها نفوذ کند و سنگ را بشکند .
هرگز جادوی مهربانی را دست کم نگیر...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
23💋8🕊2
شبتون بخیر گل قندی ها❤️🍓🦊
@adelehz
25💋9
نارنجی خانوم
@adelehz
19😁3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از چیزهای کوچک در زندگیتان لذت ببرید !
چون روزی به گذشته نگاه می‌کنید
و متوجه میشوید آنها چیزهای بزرگی بودند .

👤#کورت_وانه_گت
@adelehz
25💯5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
11
#ارسالی
عادله جون سلام امروز یه نارنجی اومده بود توی راه پله های ما وقتی خواستیم راهنماییش کنیم به پایین از ترس پرید توی هواکش پشت بام و دیدیم چاره ای نداریم زنگ زدیم آتش نشانی اومد با بدبختی گرفتش و برش گردوند به آغوش طبیعت😂🥰😍🦊
@adelehz
21😁2🕊1
شب بخیر نفس گلی ها❤️🍀🌹

@adelehz
26💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر پیر هم شود
عشقش جوان باقی می ماند
پیامبر دین عشق زن است
نامش را مادر نهادند .
#عادله_زمانی

@adelehz
32💯3🕊2
بچه ها کسی کتابخونه ی آنلاینی که هر کتابی را داشته باشه میشناسه؟ یا مثلا پی دی اف کتاب روانشناسی جنایی از هر مولفی رو کسی داره؟
@aydel7
کاش فردا دنیا به آخر می‌رسید، آن‌گاه شتابان سوار آخرین قطار می‌شدم و درِ خانه‌ات را می‌کوبیدم و بهت می‌گفتم: «با من بیا، دیگر می‌توانیم بدون ترس و احتیاط به یکدیگر عشق بورزیم، چون فردا دنیا به آخر می‌رسد»

برشی از نامه‌هایِ #فرانتس_کافکا ‌به میلنا
@adelehz
😢2510