آیه ای در قرآن ست که میگوید خدایا من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤46🕊2💋2
ما بلاخره یک صبح به یک طلوع دوباره خواهیم رسید .خورشید را در آغوش خواهیم گرفت و برای شبهایی که با گریه خوابمان برده بود غزل خداحافظی خواهیم خواند .
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
❤11🕊4
یس: اگر امکان مکالمه ندارید به ۱۱۰ پیامک بدهید
رئیس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند میتوانند به پلیس ۱۱۰ و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.
از توییتر فارسی
@adelehz
رئیس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند میتوانند به پلیس ۱۱۰ و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.
از توییتر فارسی
@adelehz
🕊4❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که میخواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.
#رضا_باقری
@adelehz
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که میخواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.
#رضا_باقری
@adelehz
❤28😢12🕊2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دعا کنیم حالمان خوب باشد
دلیل حال خوب هم باشیم.
دل را دلیل زندگی کنیم و بخاطر آنکه دل و زندگی در یک مسیرند دل کسی را نشکنیم که زندگیش ترکبرندارد.
دعا کنیم جیب مان پر باشد .پول داشتن بد نیست کی گفته فقر همیشه به معنی به خدا نزدیک تر بودن ست .نه اتفاقا گاهی ثروت ست که راه زندگی خدا دوستانه تر را باز میکند.
دعا کنیمگره بر کارمان نیفتد و اگر افتاد دستمان پیش خلق الله دراز نشود .
دعا کنیم کارمان گیر آدم ناکس نیفتد ،محتاج کسی نشویم و خدا خودش دستمان را بگیرد.
دعا کنیم خدا جاده را برایمان باز کند .
دعا کنیم و خوش باشیم و بگذریم که دنیا گذشته ست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلیل حال خوب هم باشیم.
دل را دلیل زندگی کنیم و بخاطر آنکه دل و زندگی در یک مسیرند دل کسی را نشکنیم که زندگیش ترکبرندارد.
دعا کنیم جیب مان پر باشد .پول داشتن بد نیست کی گفته فقر همیشه به معنی به خدا نزدیک تر بودن ست .نه اتفاقا گاهی ثروت ست که راه زندگی خدا دوستانه تر را باز میکند.
دعا کنیمگره بر کارمان نیفتد و اگر افتاد دستمان پیش خلق الله دراز نشود .
دعا کنیم کارمان گیر آدم ناکس نیفتد ،محتاج کسی نشویم و خدا خودش دستمان را بگیرد.
دعا کنیم خدا جاده را برایمان باز کند .
دعا کنیم و خوش باشیم و بگذریم که دنیا گذشته ست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
"زنی کهگم کردم "
دعا کنیم حالمان خوب باشد دلیل حال خوب هم باشیم. دل را دلیل زندگی کنیم و بخاطر آنکه دل و زندگی در یک مسیرند دل کسی را نشکنیم که زندگیش ترکبرندارد. دعا کنیم جیب مان پر باشد .پول داشتن بد نیست کی گفته فقر همیشه به معنی به خدا نزدیک تر بودن ست .نه اتفاقا گاهی…
سال جدید نشده که ولی دعاش واقعا برای همیشه نیازه
💯15❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لذت سفر به روستاهای ناشناخته ی سرسبز در تابستانی کودکانه هنوز با من است .
نسیم صبحگاهی خنگ سر صبح و بوی کاهگل نم زده که لابلای درختان خانه باغ پیچیده بود و تو سعی میکردی با ولع آن عطر خاک نم زده را ببلعی و با هر نفس حریص تر می شدی .
درخشش آلوهای طلایی چیده نشده لابلای برگهای کوچک درخت آلو و پیدا کردن گیلاسهای درشت از لابلای برگهای پهن درخت گیلاس
نان گرم خانگی که لقمه لقمه خوردنش کفاف نمی داد و تو برای به دندان کشیدن نان حریص بودی .
چراغ روشن مانده از شب قبل که در روشنایی روز دیگر مرکز توجه نبود اما هنوز هم دلت میخواست روشن بماند .
بعضی چیزها نه تکراری میشود نه قدیمی فقط لذتش می رود لای گوشت و پوست آدم
تا آخرین لحظه ی حیات تمام نمیشود .
مثل همین تابستانهای روستاهای ناشناخته ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
نسیم صبحگاهی خنگ سر صبح و بوی کاهگل نم زده که لابلای درختان خانه باغ پیچیده بود و تو سعی میکردی با ولع آن عطر خاک نم زده را ببلعی و با هر نفس حریص تر می شدی .
درخشش آلوهای طلایی چیده نشده لابلای برگهای کوچک درخت آلو و پیدا کردن گیلاسهای درشت از لابلای برگهای پهن درخت گیلاس
نان گرم خانگی که لقمه لقمه خوردنش کفاف نمی داد و تو برای به دندان کشیدن نان حریص بودی .
چراغ روشن مانده از شب قبل که در روشنایی روز دیگر مرکز توجه نبود اما هنوز هم دلت میخواست روشن بماند .
بعضی چیزها نه تکراری میشود نه قدیمی فقط لذتش می رود لای گوشت و پوست آدم
تا آخرین لحظه ی حیات تمام نمیشود .
مثل همین تابستانهای روستاهای ناشناخته ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
❤18😢2🕊2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرگز مهربانی را دست کم نگیر
مهربانی میتواند همچون ریشه ای در میان محکم ترین سنگها نفوذ کند و سنگ را بشکند .
هرگز جادوی مهربانی را دست کم نگیر...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
مهربانی میتواند همچون ریشه ای در میان محکم ترین سنگها نفوذ کند و سنگ را بشکند .
هرگز جادوی مهربانی را دست کم نگیر...
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
❤23💋8🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از چیزهای کوچک در زندگیتان لذت ببرید !
چون روزی به گذشته نگاه میکنید
و متوجه میشوید آنها چیزهای بزرگی بودند .
👤#کورت_وانه_گت
@adelehz
چون روزی به گذشته نگاه میکنید
و متوجه میشوید آنها چیزهای بزرگی بودند .
👤#کورت_وانه_گت
@adelehz
❤25💯5
❤21😁2🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر پیر هم شود
عشقش جوان باقی می ماند
پیامبر دین عشق زن است
نامش را مادر نهادند .
#عادله_زمانی
@adelehz
عشقش جوان باقی می ماند
پیامبر دین عشق زن است
نامش را مادر نهادند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32💯3🕊2
بچه ها کسی کتابخونه ی آنلاینی که هر کتابی را داشته باشه میشناسه؟ یا مثلا پی دی اف کتاب روانشناسی جنایی از هر مولفی رو کسی داره؟
@aydel7
@aydel7