ای نگاهت
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بوی یاس در هوا پیچیده است
درمسیر کدام جبهه هوای شمالی ایستاده ای؟
که اینچنین عطرمویت در شهر شهره شده است....
#عادله_زمانی
@adelehz
درمسیر کدام جبهه هوای شمالی ایستاده ای؟
که اینچنین عطرمویت در شهر شهره شده است....
#عادله_زمانی
@adelehz
بیستون راعشق کندو
شهرتش فرهاد برد
نامه ی دل سوخت
وخاکسترش را باد برد
یاد آن ایام کوتاه غزل خوانی بخیر
گوییا آن یار ، آن ایام را از یاد برد !
@adelehz
شهرتش فرهاد برد
نامه ی دل سوخت
وخاکسترش را باد برد
یاد آن ایام کوتاه غزل خوانی بخیر
گوییا آن یار ، آن ایام را از یاد برد !
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه اش را مینویسم به پای تو
حالا که دستت در دست دیگری بند است
باید به پایت نوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا که دستت در دست دیگری بند است
باید به پایت نوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک بار در یک انبار سیب زمینی قایم شده بودم که اس اس ها آمدند.در با لایه ی نازکی از کاه پوشانده شده بود.قدم هایشان نزدیک شد؛حرف زدنشان را طوری می شنیدم که انگار توی گوشم است.دو نفر بودند.و یکی کفت:زنم با مرد دیگری رابطه دارد؛آن یکی گفت:از کجا می دانی؟
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی هم باشه اینجوری منتظر ادم باشه❤️
@adelehz
@adelehz
درمن دختری همواره منتظر آمدن توست
درست شبیه معشوقه ای که عاشق
را با دست خود به جنگ میفرستد
وهرروز منتظر برگشت سربازش مینشیند.
#عادله_زمانی
@adelehz
درست شبیه معشوقه ای که عاشق
را با دست خود به جنگ میفرستد
وهرروز منتظر برگشت سربازش مینشیند.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی یاد میگیرید که بجنگید.با هرچیزی که حالتان را بدمیکند ..باهرچیزی که دلتان را آشوب میکند.راه ساده خوشبختی راه ساده خوشحالی این است که وجدانتان آرام باشد..هرچیزی هرچقدرهم که لذت بخش هرچقدر هم که دوست داشتنی اگر با وجدان آسوده همراه نباشد تلخ است،تلخ خیلی تلخ ...
مثل بچه ای که آبنبات برادرش را دزدیده و گریه های برادر کوچکترش را دیده حالا...پشت خانه درآن گوشه ی دنج تنهایی آیا آبنبات مزه می دهد؟؟نه نمی دهد..حتی اگر شیرین ولی آن آبنبات واقعا شیرین نیست..
گل باغ پیرمرد همسایه را هم که بی اجازه چیده باشیدش و آه ازنهاد پیرمرد بلند شده باشد نیز عطر گل نمی دهد...گرچه درظاهر گل باشد..
وعشق هم نیز این چنین...
مرد کسی دیگر را دزدیدن زن مرد دیگری را خواستن ...جرم است،عذاب است،درد است ...ولو که بگوید آن او نیستم ...ولی تو میدانی که او درخانه زنی دارد و او بالای سر مردی...
خودتان را ازهرچه رابطه این شکلی است بیرون بکشید..اجازه ندهید تاریخ نام تان را به عنوان یک دزد ثبت کند.
یاد ابنبات برادر کوچولو بیفتید که گرچه شیرین است اما حقیقتا تلخ است ..
#عادله_زمانی
#باید_رفت
#آن_دیگری
@adelehz
مثل بچه ای که آبنبات برادرش را دزدیده و گریه های برادر کوچکترش را دیده حالا...پشت خانه درآن گوشه ی دنج تنهایی آیا آبنبات مزه می دهد؟؟نه نمی دهد..حتی اگر شیرین ولی آن آبنبات واقعا شیرین نیست..
گل باغ پیرمرد همسایه را هم که بی اجازه چیده باشیدش و آه ازنهاد پیرمرد بلند شده باشد نیز عطر گل نمی دهد...گرچه درظاهر گل باشد..
وعشق هم نیز این چنین...
مرد کسی دیگر را دزدیدن زن مرد دیگری را خواستن ...جرم است،عذاب است،درد است ...ولو که بگوید آن او نیستم ...ولی تو میدانی که او درخانه زنی دارد و او بالای سر مردی...
خودتان را ازهرچه رابطه این شکلی است بیرون بکشید..اجازه ندهید تاریخ نام تان را به عنوان یک دزد ثبت کند.
یاد ابنبات برادر کوچولو بیفتید که گرچه شیرین است اما حقیقتا تلخ است ..
#عادله_زمانی
#باید_رفت
#آن_دیگری
@adelehz
موزیک شب قطعه برای من همین خوبه ازگوگوش ...
برای من همین خوبه ..که با رویات میشینم ..
تورو از دور میبوسم ..تورو ازدور میبینم..
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
برای من همین خوبه ..که با رویات میشینم ..
تورو از دور میبوسم ..تورو ازدور میبینم..
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
عجب است از آفرینش آدمی
که بااین حجم از دلتنگی چرا خداوند
به او بالی برای پریدن
وپری برای پرواز هدیه نداد؟؟
@adelehz
که بااین حجم از دلتنگی چرا خداوند
به او بالی برای پریدن
وپری برای پرواز هدیه نداد؟؟
@adelehz