💯31❤10
من همونی ام که امروز تو سالن ورزشی دختره بی مقدمه اومد ازم پرسید شما ازدواج کردید ؟ گفتم نه
شما چطور؟
گفت نه ولی دوست پسر دارم
منم برگشتم گفتم آفرین !
چرا ؟
چون واقعا نمیدونستم اون لحظه باید چی بگم😐😁
واقعا چی باید میگفتم؟!
شما چطور؟
گفت نه ولی دوست پسر دارم
منم برگشتم گفتم آفرین !
چرا ؟
چون واقعا نمیدونستم اون لحظه باید چی بگم😐😁
واقعا چی باید میگفتم؟!
😁51💋6❤1👎1
آدمی همین که پخته تر میشود یادمیگیرد وقتی از کسی ضربه خورد از او دلخور نباشد بلکه به خودش نهیب بزند که چرا دوباره به حرفی که اثبات نشده بود باور کردی؟
آدمی با رشد کردن حساب گرفتن از خودش را می آموزد و هربار که کسی اورا بیازارد او از خودش بیشتر دلگیر می شود .و این عذاب شگرف و بزرگی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمی با رشد کردن حساب گرفتن از خودش را می آموزد و هربار که کسی اورا بیازارد او از خودش بیشتر دلگیر می شود .و این عذاب شگرف و بزرگی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32😢9💯7
دخترانی قوی تربیت کنید .
این رسالت هر پدر و مادری ست که دختر دارد .
به او بیاموزید هیچکس مراقبش نیست ،هیچکس برایش بهایی نمی پردازد اگر خودش مراقب خودش،نباشد اگر خودش بهای خودش را در دسترس کسی قرار ندهد .
متاسفم اما باید به دخترهایتان بگویید که در دنیا کسی بجز خودشان عاشق شان نخواهد بود .
شاید آنقدر قوی شوند که ديگر براحتی نشکنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
این رسالت هر پدر و مادری ست که دختر دارد .
به او بیاموزید هیچکس مراقبش نیست ،هیچکس برایش بهایی نمی پردازد اگر خودش مراقب خودش،نباشد اگر خودش بهای خودش را در دسترس کسی قرار ندهد .
متاسفم اما باید به دخترهایتان بگویید که در دنیا کسی بجز خودشان عاشق شان نخواهد بود .
شاید آنقدر قوی شوند که ديگر براحتی نشکنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41💯6😢5👎3
بچه ها اگه به کار دکلمه علاقه دارید و خوب دکلمه میکنند میتونید از نوشته های من استفاده کنید و برام بفرستید .
بعدخودم کلیپ میکنم و با تگ پیج تون تو اینستام منتشر میکنم .
اینم آیدی تلگرام برای ارسال کارهاتون
@aydel7
بعدخودم کلیپ میکنم و با تگ پیج تون تو اینستام منتشر میکنم .
اینم آیدی تلگرام برای ارسال کارهاتون
@aydel7
❤25💯1
روزگارم این است :
دلخوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی
جملهی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم :
دلخوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمهی دنیایی ...
دل خوشیها کم نیست ، دیدهها نابیناست !
سهراب سپهری
@adelehz
دلخوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی
جملهی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم :
دلخوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمهی دنیایی ...
دل خوشیها کم نیست ، دیدهها نابیناست !
سهراب سپهری
@adelehz
❤33💯5🍓3
❤20😢4👎2
هرگز دلسرد نشوید. اگر امور معیّنی درست سَرِ موقعی که شما انتظارش را داشتید با به گونه ای که شما می خواستید پیش نیامد، آن را شکست نخوانید. علّت این که آن را نستانده اید این است که چیزی بسیار بهتر در راه است و به وقت درست پدیدار خواهد شد. وقتی احساس میکنید شکست خورده اید، به یادتان بیاورید که علتش این بوده که آرزویتان آنقدر که باید بزرگ نبوده است. بر عظمت دیدگاه و آرزویتان بیفزایید تا شاهد پاسخی شوید که در تصورتان نیز نمیگنجد.
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکستهای ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.
📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر
@adelehz
❤21😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در این سرزمین و در زندگی های قبلی،زنی که معشوقه ی معماری بوده بی گمان زنی خوشبخت بوده است،من قرن ها بعد ناز چشمان آن زن را نقش زده بر دیوارها ،طره ی مویش را حک کرده بر طاق ها و آیینه ی درخشان چشمانش را بر حوض های فیروزه ای عمارتهای قدیمی دیده ام .
تمام آنچه که فریاد می زند مردی عاشق خلق شان کرده است دستان مردی که در جنگل گیسوان آن معشوقه پیج و تاب خورده باشد قادر خواهد بود چنین قوسی بر سقف ها بیافریند .
و پنجره ها،پنجره های چنین عمارت هایی همان چشمان زیبای معشوق است که دنیایت را روشن می کند و گمان میکنم معشوقه ی آن معمار کهن کار چشمانی دلفریب تر از آهو داشته است .
کاش اگر مردی عاشق میشود اینگونه در عشق بیفتد ..که از او خلقی زیبا باقی بماند آنگونه که صدها سال بعد نیز با نگاه به خلقش به زیبایی و شور معشوقش پی برد .
کاش نسل معماران عاشق چون درختان فراخ بر هر سرزمین ریشه دوانند...
#عادله_زمانی
#کاخ_گلستان
@adelehz
تمام آنچه که فریاد می زند مردی عاشق خلق شان کرده است دستان مردی که در جنگل گیسوان آن معشوقه پیج و تاب خورده باشد قادر خواهد بود چنین قوسی بر سقف ها بیافریند .
و پنجره ها،پنجره های چنین عمارت هایی همان چشمان زیبای معشوق است که دنیایت را روشن می کند و گمان میکنم معشوقه ی آن معمار کهن کار چشمانی دلفریب تر از آهو داشته است .
کاش اگر مردی عاشق میشود اینگونه در عشق بیفتد ..که از او خلقی زیبا باقی بماند آنگونه که صدها سال بعد نیز با نگاه به خلقش به زیبایی و شور معشوقش پی برد .
کاش نسل معماران عاشق چون درختان فراخ بر هر سرزمین ریشه دوانند...
#عادله_زمانی
#کاخ_گلستان
@adelehz
❤25🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در آن کوههای سر به فلک کشیده
از میان آن قله های پر برف
در پیچ و تاب حرکت اسب ها
از میان قرن ها تاریخ و تمدن
مرا باز پیدا خواهی کرد.
از ادوار میگذری
از روزها
مرا که منتظرت ایستاده ام در غروب روزی
از روزها پیدا خواهی کرد
#عادله_زمانی
@adelehz
از میان آن قله های پر برف
در پیچ و تاب حرکت اسب ها
از میان قرن ها تاریخ و تمدن
مرا باز پیدا خواهی کرد.
از ادوار میگذری
از روزها
مرا که منتظرت ایستاده ام در غروب روزی
از روزها پیدا خواهی کرد
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17😢2
آیه ای در قرآن ست که میگوید خدایا من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤46🕊2💋2
ما بلاخره یک صبح به یک طلوع دوباره خواهیم رسید .خورشید را در آغوش خواهیم گرفت و برای شبهایی که با گریه خوابمان برده بود غزل خداحافظی خواهیم خواند .
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
❤11🕊4
یس: اگر امکان مکالمه ندارید به ۱۱۰ پیامک بدهید
رئیس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند میتوانند به پلیس ۱۱۰ و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.
از توییتر فارسی
@adelehz
رئیس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند میتوانند به پلیس ۱۱۰ و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.
از توییتر فارسی
@adelehz
🕊4❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که میخواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.
#رضا_باقری
@adelehz
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که میخواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.
#رضا_باقری
@adelehz
❤28😢12🕊2