"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پشت هر آدم موفق،
کوهستانی سرد و تاریک
از اهمیت ندادن به دیگران و
نظرات‌شان است.

وین دایر
@adelehz
💯3110
من همونی ام که امروز تو سالن ورزشی دختره بی مقدمه اومد ازم پرسید شما ازدواج کردید ؟ گفتم نه
شما چطور؟
گفت نه ولی دوست پسر دارم
منم برگشتم گفتم آفرین !
چرا ؟
چون واقعا نمیدونستم اون لحظه باید چی بگم😐😁
واقعا چی باید میگفتم؟!
😁51💋61👎1
آدمی همین که پخته تر میشود یادمیگیرد وقتی از کسی ضربه خورد از او دلخور نباشد بلکه به خودش نهیب بزند که چرا دوباره به حرفی که اثبات نشده بود باور کردی؟
آدمی با رشد کردن حساب گرفتن از خودش را می آموزد و هربار که کسی اورا بیازارد او از خودش بیشتر دلگیر می شود .و این عذاب شگرف و بزرگی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
32😢9💯7
بوسه ها
آواره ترین مخلوقات پروردگارند...
بر باد
بر در
بر خود
بر حسرت
و گاهی بر لب!

احمدرضا احمدی

@adelehz
😢20💋6
@instadlfreebot

با این ربات پست‌ها و ریلزهای اینستا رو دانلود کنید.
4
دخترانی قوی تربیت کنید ‌.
این رسالت هر پدر و مادری ست که دختر دارد .
به او بیاموزید هیچکس مراقبش نیست ،هیچکس برایش بهایی نمی پردازد اگر خودش مراقب خودش،نباشد اگر خودش بهای خودش را در دسترس کسی قرار ندهد .
متاسفم اما باید به دخترهایتان بگویید که در دنیا کسی بجز خودشان عاشق شان نخواهد بود .
شاید آنقدر قوی شوند که ديگر براحتی نشکنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
41💯6😢5👎3
بچه ها اگه به کار دکلمه علاقه دارید و خوب دکلمه میکنند میتونید از نوشته های من استفاده کنید و برام بفرستید .
بعدخودم کلیپ میکنم و با تگ پیج تون تو اینستام منتشر میکنم .
اینم آیدی تلگرام برای ارسال کارهاتون
@aydel7
25💯1
روزگارم این است :
دل‌خوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی
جمله‌ی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم :
دل‌خوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمه‌ی دنیایی ...
دل خوشی‌ها کم نیست ، دیده‌ها نابیناست !
سهراب سپهری

@adelehz
33💯5🍓3
یک طايفه هر صبح
به اميد تو برخاست
يك سلسله هر شام
به سوداى تو افتاد...

فروغى بسطامى ❤️
@adelehz
20😢4👎2
هرگز دلسرد نشوید. اگر امور معیّنی درست سَرِ موقعی که شما انتظارش را داشتید با به گونه ای که شما می خواستید پیش نیامد، آن را شکست نخوانید. علّت این که آن را نستانده اید این است که چیزی بسیار بهتر در راه است و به وقت درست پدیدار خواهد شد. وقتی احساس می‌کنید شکست خورده اید، به یادتان بیاورید که علتش این بوده که آرزویتان آنقدر که باید بزرگ نبوده است. بر عظمت دیدگاه و آرزویتان بیفزایید تا شاهد پاسخی شوید که در تصورتان نیز نمی‌گنجد.
شکست همان موفقیتی است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید. بیشتر شکست‌های ظاهری، پی ریزی راهی به سوی پیروزی است.

📕 #قانون_توانگری
✍🏻 #کاترین_پاندر

@adelehz
21😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در این سرزمین و در زندگی های قبلی،زنی که معشوقه ی معماری بوده بی گمان زنی خوشبخت بوده است،من قرن ها بعد ناز چشمان آن زن را نقش زده بر دیوارها ،طره ی مویش را حک کرده بر طاق ها و آیینه ی درخشان چشمانش را بر حوض های فیروزه ای عمارت‌های قدیمی دیده ام .
تمام آنچه که فریاد می زند مردی عاشق خلق شان کرده است دستان مردی که در جنگل گیسوان آن معشوقه پیج و تاب خورده باشد قادر خواهد بود چنین قوسی بر سقف ها بیافریند .
و پنجره ها،پنجره های چنین عمارت هایی همان چشمان زیبای معشوق است که دنیایت را روشن می کند و گمان می‌کنم معشوقه ی آن معمار کهن کار چشمانی دلفریب تر از آهو داشته است .
کاش اگر مردی عاشق می‌شود اینگونه در عشق بیفتد ..که از او خلقی زیبا باقی بماند آنگونه که صدها سال بعد نیز با نگاه به خلقش به زیبایی و شور معشوقش پی برد .
کاش نسل معماران عاشق چون درختان فراخ بر هر سرزمین ریشه دوانند...
#عادله_زمانی
#کاخ_گلستان
@adelehz
25🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
13😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در آن کوههای سر به فلک کشیده
از میان آن قله های پر برف
در پیچ و تاب حرکت اسب ها
از میان قرن ها تاریخ و تمدن
مرا باز پیدا خواهی کرد.
از ادوار میگذری
از روزها
مرا که منتظرت ایستاده ام در غروب روزی
از روزها پیدا خواهی کرد
#عادله_زمانی


@adelehz
17😢2
به جهت دینی که برای پخش حال خوب به گردن هم داریم ❤️
95🕊3💋1
آیه ای در قرآن ست که میگوید خدایا من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یک‌گنج بزرگ‌
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
46🕊2💋2
ما بلاخره یک صبح به یک طلوع دوباره خواهیم رسید ‌.خورشید را در آغوش خواهیم گرفت و برای شبهایی که با گریه خوابمان برده بود غزل خداحافظی خواهیم خواند .
یک صبح از صبحهای پر نور خدا یاد خواهیم گرفت که عشق را در سینه بکاریم و نور را بر آن مهمان کنیم ..و چرا آن صبح امروز نباشد ..
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
11🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به طواف کعبه رفتم به حرم رَهَم ندادند
که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟

عراقی
@adelehz
17😢5
یس: اگر امکان مکالمه ندارید به ۱۱۰ پیامک بدهید

رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند می‌توانند به پلیس ۱۱۰  و به سرشماره ۱۱۰۱۱۰ پیامک بزنند.

از توییتر فارسی

@adelehz
🕊42
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما
فقط دو نوع شب در زندگی مان داریم؛
شبی که می‌خواهیم زودتر صبح شود،
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد.
و مرز بین اینها
تنها یک "او" ست
که بستگی دارد مانده باشد،
یا رفته باشد.

#رضا_باقری
@adelehz
28😢12🕊2