"زنی کهگم کردم "
@moozikestan_bot – Hayedeh ey yare man - هایده ای یار من به همراه دکلمه
به اونی که زندگی تون و روشن میکنه بگید ای نور بی پایان من ..خوشحال میشه :)
❤37🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چه خوب که یک روز از خواب بیدار شوم و لحظاتی قبل از شادی را ببینم .
میدانی لحظاتی قبل از شادی حتی از لحظه ی شادی هم زیباتر ست به گمانم ...
من بارها از خودم پرسیدم که لحظه ی قبل از شادی چه شکلی میتواند باشد؟
و جواب شنیدم که شبیه باران ملایم قبل از رنگینکمان
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی لحظاتی قبل از شادی حتی از لحظه ی شادی هم زیباتر ست به گمانم ...
من بارها از خودم پرسیدم که لحظه ی قبل از شادی چه شکلی میتواند باشد؟
و جواب شنیدم که شبیه باران ملایم قبل از رنگینکمان
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36🕊5
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤10💋1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن عید قربان را بگو
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان مبارک باد🌹
@adelehz
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان مبارک باد🌹
@adelehz
❤22👍1
نزار قبانی تو شعری که در وصف بلقیس ابراهیم همسرش گفته و او رو «عطر حافظهام» خطاب کرده و روی سنگ قبرش هم نوشته شده میگه «بخواب زیبارو... که زنانگی بعد از تو غیرممکن است». دقت کنید نمیگه من سراغ زنی نمیرم و از این نالهها، میگه اصلا «زنانگی» تمام شد.
@adelehz
@adelehz
❤61
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تابستون تون پر تب و تاب 😍❤️🌞
@adelehz
@adelehz
💯16❤12👎6😁3👍1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمیدونم چقدر درسته اما حتی تصورشم جالبه، گفته شده این دستگاه خودپردازی ست که روز اول عید قربان در خیابانهای دبی عیدی پخش کرده ست.
❤11💯8👎2
دختر کوچلوی شیرین
به من گوش بده !
فارغ از اینکه کجای این دنیا متولد شده ای ،میخواهم با تو حرف بزنم .
و اگر هنوز در مدرسه معنی فارغ از ،را به تو یاد نداده اند مرا ببخش اگر آن را بکار بردم اما معنایش این است که بی توجه به اینکه تو در کجای دنیا متولد شده ای .
میپرسی این یعنی دنیا جاهای زیادی دارد ؟
میبینی دخترکم
تو به عذرخواهی من یا حتی معنی فارغ توجهی نکردی و فقط متوجه جاهای احتمالا قشنگی هستی که میخواهی بدانی وجود دارد یا نه .
و باید در جوابت بگویم که بله...
هزاران جای قشنگ دیگر بجز خیابان سراسر درخت کاج شما ،در جهان وجود دارد .
و حالا بگذار بدور از این حاشیه ها جمله ی ناتمامم رل تمام کنم .
دخترک شیرین صرف نظر از اینکه تو کجا بدنیا آمده ای تو لایق زندگی و عشقی
که زندگی و عشق حق توست
که هرگز حقت را بکسی وا نگذار
که حق گرفتنی ست نه دادنی ..نگذار کسی تورا از حیات یا عشق محروم کند .
دختر کوچلو زندگی کن و عاشق باش
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به من گوش بده !
فارغ از اینکه کجای این دنیا متولد شده ای ،میخواهم با تو حرف بزنم .
و اگر هنوز در مدرسه معنی فارغ از ،را به تو یاد نداده اند مرا ببخش اگر آن را بکار بردم اما معنایش این است که بی توجه به اینکه تو در کجای دنیا متولد شده ای .
میپرسی این یعنی دنیا جاهای زیادی دارد ؟
میبینی دخترکم
تو به عذرخواهی من یا حتی معنی فارغ توجهی نکردی و فقط متوجه جاهای احتمالا قشنگی هستی که میخواهی بدانی وجود دارد یا نه .
و باید در جوابت بگویم که بله...
هزاران جای قشنگ دیگر بجز خیابان سراسر درخت کاج شما ،در جهان وجود دارد .
و حالا بگذار بدور از این حاشیه ها جمله ی ناتمامم رل تمام کنم .
دخترک شیرین صرف نظر از اینکه تو کجا بدنیا آمده ای تو لایق زندگی و عشقی
که زندگی و عشق حق توست
که هرگز حقت را بکسی وا نگذار
که حق گرفتنی ست نه دادنی ..نگذار کسی تورا از حیات یا عشق محروم کند .
دختر کوچلو زندگی کن و عاشق باش
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17🍓10😢1
ما دخترهای غمگین شانزده ساله ای بودیم که فکر میکردیم اگر میشد رنگ موهایمان را روشن کنیم ، تکلیفمان هم روشن می شد. ما ، با ماتیک های قایمکی و کابوس های یواشکی و آرزوهای دزدکی . ما و کارت پستال هایِ « سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین دوستم مرا از یاد برد»
ما و شعرهای دوران مدرسه ، اولین دست نوشته هایی که توی دفتر ِ کوچک یادداشت می نوشتیم و مشاور دیوانه به خیال اینکه این یک نامه برای پسر مردم است از ما می دزدید .
ما ، که تمام عمر ترسیدیم دختر بدی باشیم . ترسیدیم مقنعه هایمان چانه دار نباشد و چشم سفید باشیم . ما که توی کتاب هایمان فروغ نداشتیم ، چون فروغ میان بازوان یک مرد گناه کرده بود ، ما فقط یادگرفتیم مثل کبری تصمیم های خوب بگیریم ، و آن مرد ؛ هر که می خواهد باشد . مهم این است که داس دارد .
الهه موسوی
@adelehz
ما و شعرهای دوران مدرسه ، اولین دست نوشته هایی که توی دفتر ِ کوچک یادداشت می نوشتیم و مشاور دیوانه به خیال اینکه این یک نامه برای پسر مردم است از ما می دزدید .
ما ، که تمام عمر ترسیدیم دختر بدی باشیم . ترسیدیم مقنعه هایمان چانه دار نباشد و چشم سفید باشیم . ما که توی کتاب هایمان فروغ نداشتیم ، چون فروغ میان بازوان یک مرد گناه کرده بود ، ما فقط یادگرفتیم مثل کبری تصمیم های خوب بگیریم ، و آن مرد ؛ هر که می خواهد باشد . مهم این است که داس دارد .
الهه موسوی
@adelehz
😢79❤17😁4
برای کسانی که دوستشان دارید ،
شبیهِ جایی باشید ،
تا در شما آرام بگیرند ،
به چیزی فكر نكنند ،
نفس تازه كنند ...
جای دِنجِ دوست باشید و رفیقِ خوب .
شبیهِ بالكنی باشید
كه تنها نقطهای از خانه است
كه میشود در آن نشست و ماه را ديد ،
شبیهِ آن نیمكتی باشید كه در انتهای پارك
زيرِ درختِ شاهتوت
سایهای بزرگ دارد
و سنگفرشهای پارك
به آنجا راهی ندارند ،
شبیهِ یك خانهی قدیمی باشید ،
كه نمای آجریش را
پیچكِ سبزی پوشانده
و در انتهای يك بُنبَست
در سكوتی عجیب است
انگار نه انگار كه در شهر است ...
خلاصه ...
برای آنها که دوستشان دارید
گوشهی دِنجشان باشيد ...
صابر ابر
@adelehz
شبیهِ جایی باشید ،
تا در شما آرام بگیرند ،
به چیزی فكر نكنند ،
نفس تازه كنند ...
جای دِنجِ دوست باشید و رفیقِ خوب .
شبیهِ بالكنی باشید
كه تنها نقطهای از خانه است
كه میشود در آن نشست و ماه را ديد ،
شبیهِ آن نیمكتی باشید كه در انتهای پارك
زيرِ درختِ شاهتوت
سایهای بزرگ دارد
و سنگفرشهای پارك
به آنجا راهی ندارند ،
شبیهِ یك خانهی قدیمی باشید ،
كه نمای آجریش را
پیچكِ سبزی پوشانده
و در انتهای يك بُنبَست
در سكوتی عجیب است
انگار نه انگار كه در شهر است ...
خلاصه ...
برای آنها که دوستشان دارید
گوشهی دِنجشان باشيد ...
صابر ابر
@adelehz
❤27👎2😁1💯1
"زنی کهگم کردم "
برای کسانی که دوستشان دارید ، شبیهِ جایی باشید ، تا در شما آرام بگیرند ، به چیزی فكر نكنند ، نفس تازه كنند ... جای دِنجِ دوست باشید و رفیقِ خوب . شبیهِ بالكنی باشید كه تنها نقطهای از خانه است كه میشود در آن نشست و ماه را ديد ، شبیهِ آن نیمكتی باشید…
یه وقتیم ما واسه یکی گوشه دنج میشیم ها ولی طرف بازارشلوغ دوس داره😒
😁29😢14
یارو امروز تو بانک شماره منو بی اجازه حفظ کرده بعد ظهری زنگ زد گفت آقای فلانی؟؟؟ گفتم نه خیر
رفتم تو تلگرام سیوش کردم عکسشو دیدم یادم اومد تو بانک دیدمش فامیلشم فهمیدم.
شب پیام داده خوابید؟!
گفتم آقای فلانی خجالت نمیکشی شماره مردم و از بانک برمیداری؟
میگه اسم مو از کجا میدونی؟؟؟
منم بلاکش کردم که تا صبح از استرس آشنا بودنم خوابش نبره😂
شب خوش❤️
رفتم تو تلگرام سیوش کردم عکسشو دیدم یادم اومد تو بانک دیدمش فامیلشم فهمیدم.
شب پیام داده خوابید؟!
گفتم آقای فلانی خجالت نمیکشی شماره مردم و از بانک برمیداری؟
میگه اسم مو از کجا میدونی؟؟؟
منم بلاکش کردم که تا صبح از استرس آشنا بودنم خوابش نبره😂
شب خوش❤️
😁84💯8❤2👎2🍓1
محبوبم ..مرا به گونه ای به آغوش بکش که باورم شود غیر از من زنی در دنیا وجود ندارد و طوری عاشقم باش که حتی لیلی هم به من حسودی کند .محبوبم من زیاده خواه نیستم اما در عشق کم نمیخواهم ..کم عاشقم نباش
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40😢6🕊4👎1
دعای صبح استاد با این جمله شروع میشد: «خداوندا ممنون که دوباره زنده هستم.»
وقتی روز را این گونه آغاز میکنید، بقیهی آن هدیهای است از جانب خداوند.
اگر کسی میخواهد بار خود را برای بهشت ببندد، باید همین کار را کند؛ لمس همه چیز و نبردن چیزی با خود...
📕 #کمی_ایمان_داشته_باش
✍🏻 #میچ_البوم
@adelehz
وقتی روز را این گونه آغاز میکنید، بقیهی آن هدیهای است از جانب خداوند.
اگر کسی میخواهد بار خود را برای بهشت ببندد، باید همین کار را کند؛ لمس همه چیز و نبردن چیزی با خود...
📕 #کمی_ایمان_داشته_باش
✍🏻 #میچ_البوم
@adelehz
❤32
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هزاران شمع را میتوان با یک شمع روشن کرد، و زندگی این شمع کوتاهتر نمیشود.
سهیم کردن شادی هرگز از آن نمیکاهد.
فرانسیس میرالس
@adelehz
سهیم کردن شادی هرگز از آن نمیکاهد.
فرانسیس میرالس
@adelehz
❤37
بچه ها یک فیلترشکن قوی بدون قطعی با سرعت خوب چی میشناسید؟
@aydel7
@aydel7
❤8😢5
فیلم مادر فرزندی اتیسم را می دیدم ،رابطه ی عمیق احساسی بین مادر و فرزندی که کم ترین واکنش احساسی از خود بروز نمی دهد .
به مادر نگاه میکردم و به عمق تلاش او برای ساختن یک پل احساسی بین خودش و فرزندش، طبق آن سنت الهی هیچ تلاشی هرگز کاملا بی اثر نخواهد ماند ،قطعا که رابطه ای گرچه پر از نقصان بین آن دو شکل گرفته بود .
مادر بطرز عجیبی می کوشید آنچه میتواند فرزندش را حتی برای لحظه ای در آن جهان آشوبی که در درون وی جریان داشت به آرامش برساند،به او ببخشد.
من مطمئنم اگر خوشبین باشیم این مادر سالها به آن کوشش ادامه خواهد داد و بعد..
و بعدش کسی چه می داند چه خواهد شد .
به آن اندیشیدم که آیا این فرزند درمانده از بیان ،در جهانی دیگر بازهم مادرش را پیدا خواهد کرد یا نه ؟
مادرش آیا بدنبالش خواهد گشت ؟
آن روزی که مرگِ لعنتی این دو را از هم جدا سازد چه خواهد شد ؟
آیا در کهکشانهای دیگر همدیگر را صدا خواهند زد ؟
باید برخیزم و پنجره را بازکنم به هوای تازه نیاز دارم
حس میکنم بغضی خفه کننده در گلویم چنگ انداخته است ..آه که هزاران جهان برای بزرگداشت و تحسین عشق بازهم کم است .
باید برخیزم ..
کجاست هوای تازه ای
#عادله_زمانی
@adelehz
به مادر نگاه میکردم و به عمق تلاش او برای ساختن یک پل احساسی بین خودش و فرزندش، طبق آن سنت الهی هیچ تلاشی هرگز کاملا بی اثر نخواهد ماند ،قطعا که رابطه ای گرچه پر از نقصان بین آن دو شکل گرفته بود .
مادر بطرز عجیبی می کوشید آنچه میتواند فرزندش را حتی برای لحظه ای در آن جهان آشوبی که در درون وی جریان داشت به آرامش برساند،به او ببخشد.
من مطمئنم اگر خوشبین باشیم این مادر سالها به آن کوشش ادامه خواهد داد و بعد..
و بعدش کسی چه می داند چه خواهد شد .
به آن اندیشیدم که آیا این فرزند درمانده از بیان ،در جهانی دیگر بازهم مادرش را پیدا خواهد کرد یا نه ؟
مادرش آیا بدنبالش خواهد گشت ؟
آن روزی که مرگِ لعنتی این دو را از هم جدا سازد چه خواهد شد ؟
آیا در کهکشانهای دیگر همدیگر را صدا خواهند زد ؟
باید برخیزم و پنجره را بازکنم به هوای تازه نیاز دارم
حس میکنم بغضی خفه کننده در گلویم چنگ انداخته است ..آه که هزاران جهان برای بزرگداشت و تحسین عشق بازهم کم است .
باید برخیزم ..
کجاست هوای تازه ای
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21😢10🍓1
❤64🕊15😢4