"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با صدای آب و پرندگان گل دره (منطقه ای در افغانستان)به خواب برید .
خوابهایتان طلایی
شب زیبا
@adelehz
ویدیو:شاهین حکیمی
21
بعضی آدمها در طول زمان بشما اثبات می‌کنند که لیاقت محبتی که به آنها روا داشتید را نداشته اند .
شما از اینکه از دست شان داده اید غمگین نیستید شما از حجم محبتی که به هدر رفته ،اندوهگین هستید.
بین این دو فرق بسیار ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
54😢11💯11💋1
آنها که قدرت شاد بودن در اوج مشکلات و با کمترین امکانات را دارند جز خوشبخت ترین ها هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
30👎2
خورشید باش
ولو که جهان یک نفر را روشن کنی .
بگذار آنچه از تو می رسد روشنایی باشد .
نور را چون آوازی عاشقانه جاری ساز
خورشید کوچک جهان یک‌نفر
#عادله_زمانی

@adelehz
17🕊3
این خانم یه بلاگر ایرانی تو ترکیه بوده که دیروز فوت شده ولی استوری هاش همچنان باقی مونده بوده و زندگی همینقدر مزخرف و شخمیه دوستان عزیز ...

@adelehz
😢32
دوستان همینجوری که دارید چایی تون و هورت می‌کشید خدمت تون عرض کنم که یک چهارم سال گذشت😸
😁30😢95💯4👎3
به شوق نور
در ظلمت قدم بردار
به این غم‌های جان آزار دل مسپار

#فریدون_مشیری

@adelehz
25
مرباهای مامان موشه دلتون و نبرد؟🍓
@adelehz
🍓458💯6🕊2
هیچ وقت هیچ چیز غیر ممکن نیست، تنها عدم سر سختی شما باعث غیر ممکن شدن آن می‌شود
هیچ چیز ننگین تر از این نیست که خود را دست کم بگیرید.
اگر شما حداکثر تلاش خود را به عمل آورید اگر چه احتمال دارد همیشه جزو بهترین ها نباشید ، ولی به یقین در یک قدمی بهترین ها قرار خواهید گرفت.

📕سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست
✍🏻 کیم وو چونگ
@adelehz
22💯9🕊2
ما هرگز از بیگانگان ضربه نمیخوریم .مشکل ما آشناها هستند .آنها قادرند بزرگترین و بدترین ضربات را به ما بزنند .
مثل سربازی که پاشنه ی آشیل سرباز دیگری را می‌شناسد و به همان جا شلیک می کند .
حالا کمتر پیش می آید سربازی از لشگر دشمن قادر به شناختن پاشنه ی آشیل سرباز دیگری باشد این اکثرا هم سنگرها هستند که از نقاط ضعف و قوت هم با خبرند .
و دقیقا به همین دلیل ست که می توان گفت آشنایان قدرت بیشتری برای ویران ساختن ما دارند تا بیگانگان ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💯222
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خیلی زیباست پیشنهاد میکنم حتما ببینید ❤️
@adelehz
36😢11
"زنی که‌گم کردم "
خیلی زیباست پیشنهاد میکنم حتما ببینید ❤️ @adelehz
هر وقت حس کردی دوستش نداری اذیتش نکن به خودم برش گردون🥺❤️
😢3112
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🕊31💋1
یه دوست متاهلی(آقا) که تازه به این شهر اومده سر شب به من پیام داد پرسید بورس طلا وجواهر اینجا کجاست ؟البته الان نمیخایم بگیریم
جواب شو دادم سین زد و بعد آفلاین شد تا ده دقیقه پیش که دوباره آنلاین شد .
خلاصه من هر کاری کردم نشد مثبت فکر کنم ؛)
شبتون بخیر و پر طلا😉

@adelehz
😁37👎1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به صبح جمعه می مانی .
مایه ی خوشحالی و سبک بالی
اندکی غم درون چشمانت دیده میشود
آدم فکر میکند تا غروب جمعه فرصت زیادی باقی ست.
بی آنکه بفهمد چشم برهم زدنی صبح جمعه را به غروب پیوند می دهد.
و تو باز هم به صبح جمعه می مانی
#عادله_زمانی
@adeleh
18
در باب غرق شدن کشتی مهاجرین در دریا
نمیدانم این چند روز چقدر اخبار را بالا و پایین کردید اما این هفته دو خبر سرتیتر اخبار جهان قرار گرفت که هر دو یک نوع از خبر بودند اما بطرز عجیبی به یک شکل دنبال نشدند .
در آغاز هفته یک کشتی مهاجرین در یونان غرق شد و چیزی قریب به ۷۰۰ مهاجر از کشو های مختلف در آب غرق شدند .
و چند روز پیش زیر دریایی تایتان متعلق به شرکتی گردشگری با ۵ سرنشین ثروت مند و صاحب نامش که برای دیدن باقی مانده های کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس اطلس می‌رود و بعد از چند ساعت ارتباطش با کشتی مادر قطع و غرق می‌شود.
هر دوی این تراژدی ها تلخ هستند اما تلخ تر نوع برخورد رسانه ها و سیاستمداران با این دو خبر بود .
از ساعتی که اعلام شد این زیر دریایی گمشده ست نیروی دریایی آمریکا و کانادا عملیات جستجوی پیچیده ای را آغاز نمودند و تقریبا تمام رسانه های جهان سرخط خبری خود را به این موضوع اختصاص دادند .
چرا ؟
آیا این ارتباطی به آن هزینه ی ۲۵۰ هزار دلاری که هر سرنشین این زیردریایی برای شرکت در این سفر پرداخته است داشت ؟

اینکه این سرنشینان آنقدر پولدار و سرشناس بودند که مرگشان می توانست مهم باشد !
بله بهمین مشمئز کنندگی که خواندید ،مرگ آدم‌های پولدار و سرشناس مهم تر از فقیران بی نام و نشان است .
وگرنه آیا ۷۰۰ نفر بیشتر از ۵ نفر نیستند؟؟
۷۰۰ زندگی،۷۰۰هزار حسرت و رویای نیمه کاره
زندگی های گم شده در اقیانوس..و دردناک تر اینکه برای کسی مهم نبود که چنین اتفاقی رخ داده است.
چرا؟
چون در جهان ما ثروت تعیین می‌کند که حیات و ممات شما مهم است یا نه
بهمین سادگی
#عادله_زمانی
@adelehz
😢62💯6🕊3
روباه دلش برای گل سرخش تنگ شده بود اما یادش آمد که گل سرخ هیچوقت به او اعتماد نداشت ‌.
نمی‌توانست گل را قانع کند که او را باور کند چون می‌دانست که به کسی باور داشتن چیزی ست که هرکس خودش باید به آن برسد .
پس روباه در جنگل انبوه خودش تنها ماند و دوباره چیزی را برای گل سرخ توضیح نداد .
روباه می دانست که اگر گل سرخ نخواهد هیچ چیز را باور نخواهد کرد.
#عادله_زمانی

@adelehz
25😢5
هر چیز سهم تو باشد از کنارت عبور نخواهد کرد ..
@adelehz
💯3218😢10🍓3🕊2
ما زن‌ها رسم خوبی داریم. زمانه که سخت می‌گیرد، شروع می‌کنیم به کوتاه کردن. ناخن‌ها، موها، حرف‌ها، رابطه‌ها ...

#ویرجینیا_وولف
@adelehz
💯4115😢7😁2
آرزو دارم
ناخواسته بدست آورید
آنچه را که بی‌صدا از قلبتان گذر کرده است
و آنگاه شگفت زده با خود بی‌اندیشید
کسی برایم دعا کرده بود؟

شبتون به خیر ❤️
@adelehz
54🍓6