امشب به قصه ی دل من گوش میکنی
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
من اگر شازده کوچلو بودم حتما به گلم یاد میدادم که بداند .هیچ زمستانی ماندنی نیست وهیچ بهاری برای همیشه پشت کوه قاف زندانی نشده.وبلاخره به او می رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید و زیبای پریزاد از بنیامین بهادری🌙🎼
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نه عاشق ترین زن جهانم نه دیوانه ترین..
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
ای نگاهت
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بوی یاس در هوا پیچیده است
درمسیر کدام جبهه هوای شمالی ایستاده ای؟
که اینچنین عطرمویت در شهر شهره شده است....
#عادله_زمانی
@adelehz
درمسیر کدام جبهه هوای شمالی ایستاده ای؟
که اینچنین عطرمویت در شهر شهره شده است....
#عادله_زمانی
@adelehz
بیستون راعشق کندو
شهرتش فرهاد برد
نامه ی دل سوخت
وخاکسترش را باد برد
یاد آن ایام کوتاه غزل خوانی بخیر
گوییا آن یار ، آن ایام را از یاد برد !
@adelehz
شهرتش فرهاد برد
نامه ی دل سوخت
وخاکسترش را باد برد
یاد آن ایام کوتاه غزل خوانی بخیر
گوییا آن یار ، آن ایام را از یاد برد !
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه اش را مینویسم به پای تو
حالا که دستت در دست دیگری بند است
باید به پایت نوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا که دستت در دست دیگری بند است
باید به پایت نوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک بار در یک انبار سیب زمینی قایم شده بودم که اس اس ها آمدند.در با لایه ی نازکی از کاه پوشانده شده بود.قدم هایشان نزدیک شد؛حرف زدنشان را طوری می شنیدم که انگار توی گوشم است.دو نفر بودند.و یکی کفت:زنم با مرد دیگری رابطه دارد؛آن یکی گفت:از کجا می دانی؟
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی هم باشه اینجوری منتظر ادم باشه❤️
@adelehz
@adelehz