"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دنیا پراز عاشق هایی ست
که بهم نرسیدند.
زمین گرد است،
اما ما عادت به رسیدن نداریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع هرآدمی
نیازبه یک نفرخاصی دارد
کسی که وقتی به شما
زنگ میزندومیگوید الو
دنیا ازحرکت بایستد
فقط شمابمانید و او..
#عادله_زمانی
@adelehz
بچه که بودم از بزرگترشدن میترسیدم
بخاطراینکه مجبوربودی ازچیزهایی دست بکشی مثلا عروسکها..
اماوقتی بزرگترشدم فهمیدم که فرقی ندارد توبزرگ باشی یا کوچک همیشه بایدازعروسکها دست کشید.زیبایی عروسکهاشایدجذاب باشد اماعروسکها هیچ وقت مال یک نفرنیستند.بخاطرهمین بی توجه به سنت بایدازعروسکهادست بکشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
حیوانات و دوست داشته باشیم
محبت کردن اول ازدیگری حال خودمون وخوب میکنه❤️❤️❤️🐶🐱🐭🐹🐣
@adelehz
1
موزیک شب قطعه "لالایی" ازعلی زندوکیلی🌙⭐️❤️🌛👇
سالها از دوره نوجوانیم میگذرد
ولی من بازهم هرشب
به کلبه سنگی کوهستانی
دونفره مان فکر میکنم .
کلبه ای که درش هیچوقت به
دست هیچکداممان بازنشد..
آشنای دیروز،غریبه امروز
روزگارت خوش
هرکجاکه هستی
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیایت بزرگ است خدایا
درروزهزاران ادم هم ببینم
آخرش ته شب
فقط خودم میمانم وخودت
خوب است که هستی خدایا
بی تو بسرنمیشود..
جانانه ی کبریایی من ..
#عادله_زمانی
شب آرام 🌙
@adelehz
امروز روز کنکور ارشده
باارزوی موفقیت برای همه داوطلبین عزیز
خسته نباشید
آیندتون روشن❤️❤️🌹
@adelehz
گاهی اوقات رفتن بهترین راه است.
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی

@adelehz
بدترین قسمت یک دوستی
جاهایی ست که حرفهایت را برعکس
میفهمد.هرچقدرم توضیح میدهی
حرف اول ازذهنش پاک نمیشود
درواقع مابه دوستانی نیازداریم
که بدون کلام بانگاه کردن به چشمانمان
حرفهایمان رابفهمند.نه اینکه باکلاممان
هم چیزدیگری دریافت کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به من گفت مگه عاشقی که شاعرشدی
بهش گفتم بایدشاعرباشی تاعاشق بشی
#عادله_زمانی
@adelehz
جانا
هزارشاخه گل هم که بفرستی
غنچه ی لبانت نمیشود
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی ادم اینقدر تنهاست که
حتی فرشته مرگ هم دلش نمیاید این
تنهایی را بشکند....
شب آرام 🌹🌙⭐️
درحقیقت
جمعه ها هیچ فرقی بابقیه روزهای
هفته ندارد.
فقط جمعه ها خلوت تراست
ساکت تراست
وبه همین خاطرحجم دلتنگی هایمان
بیشتربه چشم می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه یاد رویت میکنم گل ....
@adelehz
ادم در هر زمانی
وسنی به خودش نیازدارد
برای اینکه بتواند
ازهمه ببرد وبه خودش پناه ببرد
خودتان رابیشترازهمه دوست داشته
باشید.هیچکس شمارا اندازه
خودتان نمیخواهد
هیچکس...
#عادله_زمانی
@adelehz
من اگرخدابودم
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
قدرهمدیگرو بدونیم
ازهم متنفرنباشیم
فرصتمون خیلی کوتاهه
امشب شنیدم یکی ازاستادای دوره لیسانسم فوت شده من تازه چندماه ازلیسانسم میگذره راستش حس میکنم هنوز خیلی زوده برای شنیدن این خبرها😔
یعنی باید درک کنیم که زندگی غافلگیرکنندس ،کوتاهه،فرصت بدی کردن و نداریم ...باهم خوب ترباشیم.
به امید آرامش روح تمام معلمین واساتیدی که بینمون نیستن
استادجان روحتون شاد😔
#عادله_زمانی
@adelehz
ازشهرهابایدمتنفربود.
درهرشهری هزارعاشق وجود دارد
باعشقهایی که درکوچه خیابانهای شهر
گم شدند .اماهیچ کس در روستا معشوقه اش راگم نمیکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل ویکی هجران پسندد
من ازدرمان ودرد و وصل وهجران
پسندم آنچه را جانان پسندد.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
👍1