اگر حوا بودم
هزار بار بدون تردید
سیب را گاز میزدم .
تا از بهشت بیفتم
وسط زمین آغوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
هزار بار بدون تردید
سیب را گاز میزدم .
تا از بهشت بیفتم
وسط زمین آغوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
پرنده تمثال کوچکی ست
از دل انسان
زمانی که پر میکشد دنبال کسی
وبی تفاوت به هرچیز و هرکس
فقط می رود..
#عادله_زمانی
@adelehz
از دل انسان
زمانی که پر میکشد دنبال کسی
وبی تفاوت به هرچیز و هرکس
فقط می رود..
#عادله_زمانی
@adelehz
كاش توي يه ده سرسبز به دنيا اومده بودم دور از هر گونه تكنولوژي. احتمالا الان با پسر کدخدا ازدواج كرده بودم براي دخترم شال ميبافتم.
+والله بخدااا
@adelehz
+والله بخدااا
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دربالاترین
نقطه شهر خیره بمانی
به چراغها و لبخند بزنی
به این دلخوشی
که یکی ازچراغ ها
روشنی خانه اوست ...
@adelehz
نقطه شهر خیره بمانی
به چراغها و لبخند بزنی
به این دلخوشی
که یکی ازچراغ ها
روشنی خانه اوست ...
@adelehz
امشب به قصه ی دل من گوش میکنی
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
من اگر شازده کوچلو بودم حتما به گلم یاد میدادم که بداند .هیچ زمستانی ماندنی نیست وهیچ بهاری برای همیشه پشت کوه قاف زندانی نشده.وبلاخره به او می رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید و زیبای پریزاد از بنیامین بهادری🌙🎼
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نه عاشق ترین زن جهانم نه دیوانه ترین..
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
@adelehz
ای نگاهت
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz
نخی از مخمل و از ابریشم...
چند وقت است که هر شب
به تو می اندیشم...!
#بهروز_یاسمی
#شب_بخیر
@adelehz