بهترین راه زندگی کردن
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
این است که آلزایمر بگیریم
یک نوع آلزایمرخاص وانتخابی
برای فراموش کردن بدی ها،ناراحتی ها،نمی توانم ها،نمی شودها،..
اینها را که فراموش کنیم یعنی زندگی
کردیم.
@adelehz
اگر حوا بودم
هزار بار بدون تردید
سیب را گاز میزدم .
تا از بهشت بیفتم
وسط زمین آغوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
هزار بار بدون تردید
سیب را گاز میزدم .
تا از بهشت بیفتم
وسط زمین آغوشت...
#عادله_زمانی
@adelehz
پرنده تمثال کوچکی ست
از دل انسان
زمانی که پر میکشد دنبال کسی
وبی تفاوت به هرچیز و هرکس
فقط می رود..
#عادله_زمانی
@adelehz
از دل انسان
زمانی که پر میکشد دنبال کسی
وبی تفاوت به هرچیز و هرکس
فقط می رود..
#عادله_زمانی
@adelehz
كاش توي يه ده سرسبز به دنيا اومده بودم دور از هر گونه تكنولوژي. احتمالا الان با پسر کدخدا ازدواج كرده بودم براي دخترم شال ميبافتم.
+والله بخدااا
@adelehz
+والله بخدااا
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دربالاترین
نقطه شهر خیره بمانی
به چراغها و لبخند بزنی
به این دلخوشی
که یکی ازچراغ ها
روشنی خانه اوست ...
@adelehz
نقطه شهر خیره بمانی
به چراغها و لبخند بزنی
به این دلخوشی
که یکی ازچراغ ها
روشنی خانه اوست ...
@adelehz
امشب به قصه ی دل من گوش میکنی
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
من اگر شازده کوچلو بودم حتما به گلم یاد میدادم که بداند .هیچ زمستانی ماندنی نیست وهیچ بهاری برای همیشه پشت کوه قاف زندانی نشده.وبلاخره به او می رسد...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید و زیبای پریزاد از بنیامین بهادری🌙🎼
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz
این قطعه اصلا ریتم آرومی نداره در عوض ریتم تندی داره ولی شعر بی نظیری داره یک حس جادویی در هر کلمه از شعر وجود داره❤️
اونقدر زیبا که آدم یهو دلش میخواد به جای معشوقه شاعر باشه😍😊☺️❤️
بشنوید با ما 🎼🎼
@adelehz