"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اونی رو ک باعث شده حس کنی خوب و کافی نیستی .
اونی که بهت این باور و داده که عیب و ایراد داری .
اونی که با رفتارش گیجت کرده یطوری که نفهمیدی گناهت چیه و چه کار بدی کردی
همون و بذار کنار .
لطفا و حتما ..
#عادله_زمانی
😢3727💔18🕊7
هیچ چیز غم انگیز تر از دیدن زن غمگینی که روزگاری دختر شادی بوده است،نیست.زنی که وارد رابطه ای نادرست شده یا در چنگال انسانی گیر کرده است که اجازه نداده او خودش باشد .مرتب بر وی خرده گرفته و به او فهمانده است که نباید از حدود تعینی او فراتر رود .
من زنهای زیادی را میشناسم که مدتی بعد از ازدواج دیگر دختر شاد سابق نیستند و چشمانشان برق نمی زند .
حتی خنده های شان مصنوعی است و حقیقت این است که اندوه درون انسان قابل پنهان و کتمان کردن نیست .
من برای همه ی دختران آرزو میکنم هرگز اسیر چنین رابطه ای نشوند .حتی اگر آن قفس طلایی باشد .
چون حق هر انسان و هر دختری ست که عشق و رابطه راهی برای شادی بیشتر او باشد نه اندوهی مضاعف بر دوشش
#عادله_زمانی
@adelehz
😢44💔3511🕊10👍1
الهی رایگان مگذار مارا
به دست این و آن مگذار مارا
کرم پروردگانیم ای خداوند
به لطف دیگران مگذار مارا...
46🕊6😢2
شب بخیر نبات ها❤️
36😁3
37😢10💔5
به روی آینهٔ پُر غبار من بنویس
بدون عشق جهان جای زندگانی نیست!

‎‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌
@adelehz
43💔10😢1
به هیچ کدام از مخلوقاتش حسادت نکنم مگر پرنده ای که آزاد و رها از آسمان  شهری به شهر دیگر می رود بی آنکه از یافتن یا نیافتن دانه ای بهراسد یا لحظه ای نا آرام گردد.
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
32🕊20
و آنها که ما را می رنجانند آیا گمان کرده اند قلبهای ما برای شکسته شدن افریده شده اند ؟؟
بدون آنکه از خود بپرسند آیا خداوند  این دل را برای دوست داشته شدن نیافرید؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢2418🕊9

دل آراما، نگارا، چون تو هستی
همه چیزی که باید، هست ما را...

#سنایی
40
به مرحله ای از عرفان رسیدم که ادمهایی که روزی نگران برداشت شون از خودم بودم و کلا فراموش میکنم و بعد یه مدت یه جایی ممکنه یادشون بیفتم .
زیبا نیست؟🙂
😁2414🕊4
دخترکم
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند یا بخواهد سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
50💔13🕊4
بیاموز که دیگران الزاما انقدر که تو با آنها خوب هستی،نمیخواهند با تو خوب باشند .
که هرکس دوستت میدانی خودش را دوست تو نمی داند .
که آنها که دلتنگ شان میشوی تورا بین روزمره گی هایشان فراموش می کنند .
بیاموز که زندگی همین است پس بیاموز که بر خودت متمرکز شوی .
که ببینی،عبور کنی و برنگردی
بیاموز که جز خدا هیچ کس معتمد نیست .
#عادله_زمانی

@adelehz
32💔15
به یاد داشته باشید که تنها راهی که می‌توانید به طور کامل از عشق در زندگی لذت ببرید این است که تصمیم بگیرید به چیزی «مهم‌تر از عشق» در زندگی‌تان بپردازید.

📕 عشق کافی نیست
✍🏻 مارک منسن

@adelehz
21💔1
همین این هوش مصنوعی قراره جهان و بگیره؟🙄 حالا بماند که سوال منم لنگ در هوا بود😬

@adelehz
😁24
Miravi
Fatemeh Mehlaban
🎧@adelehz
من غریب و سرگردان
قلب مرا برگردان....
17
شبتون بخیر دلبرکا❤️
36
اگر پدرانمان در مقابل چشمان ما مادرانمان
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه ..!

@adelehz
74😢18💔6👍1
گمان‌میکنم همه ی ما ادمهایی که روزی جایی از یک حرف یا رفتار رنجیده و شکسته یا حتی ترک خورده ایم .
روزهای جمعه در سکوتی خلسه مانند فرو می رویم .خلسه از برای برگشتن دوباره و برای پاکسازی روحی خاک گرفته .
حالا بعضی ها اسمش را دل گیری در روز جمعه می گذارند .
من اما نامش را بازگشت به معصومیتی ازار دهنده می نامم.
معصومیتی که در عین زیبایی آزار دهنده است که ادم از اینکه اینقدر معصومانه به جهان نگاه کرده و احتمالا یک دستی خورده است از خودش ناراحت است.
حالا بماند که در طول زمان این خلسه کم‌کم برطرف میشود و تو به زندگی برمیگردی اما ...
اما چه کسی پاسخ معصومیتی که شکسته است را می دهد ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢27💔124👍1
همه ی آدمهایی که ترکتان کردند یک روز برمیگردند اما دقیقا زمانی که دیگر منتظرشان نیستید.
#عادله_زمانی
@adelehz
33😢9💔4🕊1
روزى حضرت عیسى (ع) از صحرایى می ‏گذشت. در راه به عبادت‏گاهى رسید که عابدى در آن‏جا زندگى می کرد. حضرت با او مشغول سخن گفتن شد. در این هنگام جوانى که به کارهاى زشت و ناروا مشهور بود از آن‏جا گذشت.
وقتى چشمش به حضرت عیسى (ع) و مرد عابد افتاد، پایش سست شد و از رفتن باز ماند و همان‏جا ایستاد و گفت: خدایا من از کردار زشت خویش شرمنده‏ام. اکنون اگر پیامبرت مرا ببیند و سرزنش کند، چه کنم؟ خدایا! عذرم را بپذیر و آبرویم را مبر.
مرد عابد تا آن جوان را دید سر به آسمان بلند کرد و گفت: خدایا! مرا در قیامت با این جوان گناه‏کار محشور مکن.
در این هنگام خداى برترین به پیامبرش وحى فرمود که به این عابد بگو: ما دعایت را مستجاب کردیم و تو را با این جوان محشور نمیکنیم، چرا که او به دلیل توبه و پشیمانى، اهل بهشت است و تو به دلیل غرور و خودبینى، اهل دوزخ.
@adelehz
24😢5😁2