"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
باید دلت خوش باشد، وگرنه عید و شادی تعطیلات در روزها گم‌اند. باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازه‌ای نیست. باید دوست داشته شوی، وگرنه بهار همان بهار هرسال است. باید دلت خوش باشد ...
سید محمد مرکبیان

@adelehz
44😢6💔5
و گفت: «من به هر که هوای تعلّقِ مرا دارد نزدیکم و ماسویٰ همه از من دورند؛ پس چگونه ممکن است بیش از آن‌که به نزدیک‌تر تعلّق داشته باشم، دل به دورتر بسپارم؟!»


محمّدبن عبدالجبار نِفَّری| مواقف و مخاطبات
27
با کمی تاخیر،سیزده تون بدر😍🌱🍀
27
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سیزده بدر آن سال‌های دور 🍀🌱
@adelehz
21🕊4😁1
شب بخیر نبات ها❤️
36
اینم دو تا سوال من از هوش مصنوعی و جوابهای عالی ایشون :) احساس میکنم میتونم باهاش دوست باشم :)
27😁6💔1
اگر چشم انتظار احترام و توجه و محبت دیگرانی، ابتدا این ها را به خودت بدهکاری. کسی که خودش را دوست نداشته باشد ممکن نیست دیگران دوستش داشته باشند. خودت را که دوست داشته باشی، اگر دنیا پر از خار هم بشود، نومید نشو، چون به زودی خارها گل می شود.

📕 ملت عشق
✍🏻 #الیف_شافاک

عکس هنگامه جان❤️
41
هر انسانی کتابی نانوشته در قلبش دارد .کتابی از انچه میخواسته بگویید اما نتوانسته است .
چقدر تنهایی انسان غم انگیز است چقدر غلیظ ست و چقدر ادمی ناتوان است از اینکه این تنهایی غلیظ را بکاهد..
#عادله_زمانی
💔41😢93
کار به کجا رسیده توی این زندگی که خالق قصه های مجید ،خالق یک دهه نوستالژی کودکانه خودکشی میکند .
@adelehz
😢86💔37
دوستی دیشب به سوی امریکا پرواز کرد مادر پیرش در افغانستان از سفر فرزندش بیخبر است و مدام اصرار میکند که تا عید فطر به خانه برگردد.
اندوهگین و مبهوت نیمه شب به فرودگاه رفته و غم هجرتی ناخواسته را در چمدان چپانده به دنبال خود کشانده است ..
دوستم را چند شب پیش در رستورانی دیدم باهم غذا خوردیم او رفت و تنها خدا میداند ایا دوباره فرصت نوشیدن چای باهم خواهیم داشت یا نه ...
آه فرزند نداشته ام زندگی در جهان سوم اینگونه است که تو باید برای فرو بردن آبی به خوشی از گلویت قید مادرت،خانه ات ،دوستانت و انچه داری را بزنی ...
دیشب که می رفت آسمان تیره تر از هرشب بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢50💔343👎1
اونی رو ک باعث شده حس کنی خوب و کافی نیستی .
اونی که بهت این باور و داده که عیب و ایراد داری .
اونی که با رفتارش گیجت کرده یطوری که نفهمیدی گناهت چیه و چه کار بدی کردی
همون و بذار کنار .
لطفا و حتما ..
#عادله_زمانی
😢3727💔18🕊7
هیچ چیز غم انگیز تر از دیدن زن غمگینی که روزگاری دختر شادی بوده است،نیست.زنی که وارد رابطه ای نادرست شده یا در چنگال انسانی گیر کرده است که اجازه نداده او خودش باشد .مرتب بر وی خرده گرفته و به او فهمانده است که نباید از حدود تعینی او فراتر رود .
من زنهای زیادی را میشناسم که مدتی بعد از ازدواج دیگر دختر شاد سابق نیستند و چشمانشان برق نمی زند .
حتی خنده های شان مصنوعی است و حقیقت این است که اندوه درون انسان قابل پنهان و کتمان کردن نیست .
من برای همه ی دختران آرزو میکنم هرگز اسیر چنین رابطه ای نشوند .حتی اگر آن قفس طلایی باشد .
چون حق هر انسان و هر دختری ست که عشق و رابطه راهی برای شادی بیشتر او باشد نه اندوهی مضاعف بر دوشش
#عادله_زمانی
@adelehz
😢44💔3511🕊10👍1
الهی رایگان مگذار مارا
به دست این و آن مگذار مارا
کرم پروردگانیم ای خداوند
به لطف دیگران مگذار مارا...
46🕊6😢2
شب بخیر نبات ها❤️
36😁3
37😢10💔5
به روی آینهٔ پُر غبار من بنویس
بدون عشق جهان جای زندگانی نیست!

‎‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌
@adelehz
43💔10😢1
به هیچ کدام از مخلوقاتش حسادت نکنم مگر پرنده ای که آزاد و رها از آسمان  شهری به شهر دیگر می رود بی آنکه از یافتن یا نیافتن دانه ای بهراسد یا لحظه ای نا آرام گردد.
اگر خدا در زندگی های بعدی از این روح ناآرام بپرسد در چه کالبدی تمنای بازگشتن داری من قطعا پرنده ای رها را انتخاب خواهم کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
32🕊20
و آنها که ما را می رنجانند آیا گمان کرده اند قلبهای ما برای شکسته شدن افریده شده اند ؟؟
بدون آنکه از خود بپرسند آیا خداوند  این دل را برای دوست داشته شدن نیافرید؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢2418🕊9