Forwarded from مجله هنرى ژوان🕊
@zhuanchannel
دلیل اینکه گاهی کسی تو را می آزارد این است که روح او توجه الهی و دعای خیر تو را می جوید
اگر برای او برکت و امرزش بطلبی دیگر ازارت نمی دهد
از زندگی ات بیرون می رود و خیر صلاحش را جایی دیگر می یابد
دلیل اینکه گاهی کسی تو را می آزارد این است که روح او توجه الهی و دعای خیر تو را می جوید
اگر برای او برکت و امرزش بطلبی دیگر ازارت نمی دهد
از زندگی ات بیرون می رود و خیر صلاحش را جایی دیگر می یابد
❤45💔9😢4😁1
یه لینک گروه آلبانیایی تو تلگرام داره دست به دست میشه به هیچ وجه داخلش جوین نشین
درصورت جوین شدن بعد از دو دقیقه اکانتتون پاک میشه و شمارتون مسدود میشه و دیگه نمیتونید با اون خط تلگرام بسازید.
این فرایند توسط Tdata و ریپورت شدن اکانتتون توسط تعداد بالای Tdata ها صورت میگیره و فرایندی از پیش برنامه ریزی شدست توسط ادمین های اون گپ. هیچ گونه باگی از سمت تلگرام هم نیست!
تو تنظیماتتون هم گزینه ادد تو گروپ رو بزارین رو حالت Nobody
اندرویدیا بزارن رو حالت My contacts
از کاف
@adelehz
درصورت جوین شدن بعد از دو دقیقه اکانتتون پاک میشه و شمارتون مسدود میشه و دیگه نمیتونید با اون خط تلگرام بسازید.
این فرایند توسط Tdata و ریپورت شدن اکانتتون توسط تعداد بالای Tdata ها صورت میگیره و فرایندی از پیش برنامه ریزی شدست توسط ادمین های اون گپ. هیچ گونه باگی از سمت تلگرام هم نیست!
تو تنظیماتتون هم گزینه ادد تو گروپ رو بزارین رو حالت Nobody
اندرویدیا بزارن رو حالت My contacts
از کاف
@adelehz
❤11
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یکم رقص قجری ببینید :) انگار به مجلس عروسی دختر حاکم تهران قدیم دعوتید😎
@adelehz
@adelehz
❤42😁2
باید دلت خوش باشد، وگرنه عید و شادی تعطیلات در روزها گماند. باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازهای نیست. باید دوست داشته شوی، وگرنه بهار همان بهار هرسال است. باید دلت خوش باشد ...
سید محمد مرکبیان
@adelehz
سید محمد مرکبیان
@adelehz
❤44😢6💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سیزده بدر آن سالهای دور 🍀🌱
@adelehz
@adelehz
❤21🕊4😁1
اگر چشم انتظار احترام و توجه و محبت دیگرانی، ابتدا این ها را به خودت بدهکاری. کسی که خودش را دوست نداشته باشد ممکن نیست دیگران دوستش داشته باشند. خودت را که دوست داشته باشی، اگر دنیا پر از خار هم بشود، نومید نشو، چون به زودی خارها گل می شود.
📕 ملت عشق
✍🏻 #الیف_شافاک
عکس هنگامه جان❤️
📕 ملت عشق
✍🏻 #الیف_شافاک
عکس هنگامه جان❤️
❤41
هر انسانی کتابی نانوشته در قلبش دارد .کتابی از انچه میخواسته بگویید اما نتوانسته است .
چقدر تنهایی انسان غم انگیز است چقدر غلیظ ست و چقدر ادمی ناتوان است از اینکه این تنهایی غلیظ را بکاهد..
#عادله_زمانی
چقدر تنهایی انسان غم انگیز است چقدر غلیظ ست و چقدر ادمی ناتوان است از اینکه این تنهایی غلیظ را بکاهد..
#عادله_زمانی
💔41😢9❤3
کار به کجا رسیده توی این زندگی که خالق قصه های مجید ،خالق یک دهه نوستالژی کودکانه خودکشی میکند .
@adelehz
@adelehz
😢86💔37
دوستی دیشب به سوی امریکا پرواز کرد مادر پیرش در افغانستان از سفر فرزندش بیخبر است و مدام اصرار میکند که تا عید فطر به خانه برگردد.
اندوهگین و مبهوت نیمه شب به فرودگاه رفته و غم هجرتی ناخواسته را در چمدان چپانده به دنبال خود کشانده است ..
دوستم را چند شب پیش در رستورانی دیدم باهم غذا خوردیم او رفت و تنها خدا میداند ایا دوباره فرصت نوشیدن چای باهم خواهیم داشت یا نه ...
آه فرزند نداشته ام زندگی در جهان سوم اینگونه است که تو باید برای فرو بردن آبی به خوشی از گلویت قید مادرت،خانه ات ،دوستانت و انچه داری را بزنی ...
دیشب که می رفت آسمان تیره تر از هرشب بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
اندوهگین و مبهوت نیمه شب به فرودگاه رفته و غم هجرتی ناخواسته را در چمدان چپانده به دنبال خود کشانده است ..
دوستم را چند شب پیش در رستورانی دیدم باهم غذا خوردیم او رفت و تنها خدا میداند ایا دوباره فرصت نوشیدن چای باهم خواهیم داشت یا نه ...
آه فرزند نداشته ام زندگی در جهان سوم اینگونه است که تو باید برای فرو بردن آبی به خوشی از گلویت قید مادرت،خانه ات ،دوستانت و انچه داری را بزنی ...
دیشب که می رفت آسمان تیره تر از هرشب بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢50💔34❤3👎1
اونی رو ک باعث شده حس کنی خوب و کافی نیستی .
اونی که بهت این باور و داده که عیب و ایراد داری .
اونی که با رفتارش گیجت کرده یطوری که نفهمیدی گناهت چیه و چه کار بدی کردی
همون و بذار کنار .
لطفا و حتما ..
#عادله_زمانی
اونی که بهت این باور و داده که عیب و ایراد داری .
اونی که با رفتارش گیجت کرده یطوری که نفهمیدی گناهت چیه و چه کار بدی کردی
همون و بذار کنار .
لطفا و حتما ..
#عادله_زمانی
😢37❤27💔18🕊7
هیچ چیز غم انگیز تر از دیدن زن غمگینی که روزگاری دختر شادی بوده است،نیست.زنی که وارد رابطه ای نادرست شده یا در چنگال انسانی گیر کرده است که اجازه نداده او خودش باشد .مرتب بر وی خرده گرفته و به او فهمانده است که نباید از حدود تعینی او فراتر رود .
من زنهای زیادی را میشناسم که مدتی بعد از ازدواج دیگر دختر شاد سابق نیستند و چشمانشان برق نمی زند .
حتی خنده های شان مصنوعی است و حقیقت این است که اندوه درون انسان قابل پنهان و کتمان کردن نیست .
من برای همه ی دختران آرزو میکنم هرگز اسیر چنین رابطه ای نشوند .حتی اگر آن قفس طلایی باشد .
چون حق هر انسان و هر دختری ست که عشق و رابطه راهی برای شادی بیشتر او باشد نه اندوهی مضاعف بر دوشش
#عادله_زمانی
@adelehz
من زنهای زیادی را میشناسم که مدتی بعد از ازدواج دیگر دختر شاد سابق نیستند و چشمانشان برق نمی زند .
حتی خنده های شان مصنوعی است و حقیقت این است که اندوه درون انسان قابل پنهان و کتمان کردن نیست .
من برای همه ی دختران آرزو میکنم هرگز اسیر چنین رابطه ای نشوند .حتی اگر آن قفس طلایی باشد .
چون حق هر انسان و هر دختری ست که عشق و رابطه راهی برای شادی بیشتر او باشد نه اندوهی مضاعف بر دوشش
#عادله_زمانی
@adelehz
😢44💔35❤11🕊10👍1
الهی رایگان مگذار مارا
به دست این و آن مگذار مارا
کرم پروردگانیم ای خداوند
به لطف دیگران مگذار مارا...
به دست این و آن مگذار مارا
کرم پروردگانیم ای خداوند
به لطف دیگران مگذار مارا...
❤46🕊6😢2