"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تکتم همدم دختری است که توانایی حرف زدن ندارد و در پرورشگاهی در مشهد نگهداری می شود! پرستاران او متوجه می شوند که علی رغم ناتوانی در حرف زدن، او صدای زیبایی دارد و با هزینه شخصی خود، یک معلم آواز استخدام می کنند تا با همدم تمرین کند! مدیر پرورشگاه به یکی از عموهای همایون شجریان که در مشهد زندگی می کند، پیامی می دهد و جریان همدم را به آنها می گوید و آنها هم مو به مو برای همایون تعریف می کنند! بعد از شنیدن این خبر، همایون شجریان سرزده و بدون اطلاع قبلی به آن پرورشگاه می رود و با همدم همخوانی می کند! انصافا که از چنان پدری، فقط چنین پسری انتظار می رود!

@adelehz
77😢12🕊5
دقیقا،این خیلی زیبا و عجیبه...
@adelehz
38
محبوب عزیزم این ماه رمضونم میگذره وتوی بی لیاقت پیدات نمی شه تا برات با شله زرد از این دلبریا بکنم 😒همانا که از زیانکارانی
@adelehz
😁532
"زنی که‌گم کردم "
محبوب عزیزم این ماه رمضونم میگذره وتوی بی لیاقت پیدات نمی شه تا برات با شله زرد از این دلبریا بکنم 😒همانا که از زیانکارانی @adelehz
البته با توجه به قیمتا همین شله زرد کلی خرجش میشه بی لیاقت تو ارزونی ها که نیومد الانم بهتره پیدا نشه اصن😒
😁521
من زیاد آدم عاشق بچه ای نبودم اما در لحظاتی از زندگی تصور می‌کردم دوست دارم فرزندی داشته باشم .بماند که همان لحظات هم بعدها به دیوار بن بست رسید و ذوقش ته دلم بهم کوبیده شد اینقدر که معتقد شدم آنهایی که حاضرند زحمت به دنیا آوردن یک کودک را به جان بخرند چه انسانهای قوی و خاصی هستند .
ولی اگر نتوانی راه را با بچه ای که بدنیا آورده ای ادامه بدهی چه ؟
مجهول مجهول الهویه که ابدا هم مجهول نیست کجای داستان ایستاده است؟
کودکی که شاید حاصل یک‌عشق بوده شاید حاصل ازدواج شاید هم هیچکدام
اما وجود دارد تنها چیزی که قابل انکار نیست همین وجود داشتن است .
مجهول کوچکی که حتی توان ابراز نامی که نداشته را هم ندارد اگر مظلوم ترین مخلوق عالم نیست پس چیست.
اگر توان ادامه دادن راه را با آن مخلوقی که به زور لذت به دنیا می آوردیدش ندارید پس تورا به هر ساحت مقدسی که میپرستید اورا به این جهان نیاورید .
آن مخلوق چه گناهی کرده اگر فرزند کسی باشد که حتی قادر نیست به وی نامی بدهد چه رسد به یک حیات زیبا ...
بگذارید در جهانی دیگر با نامی زیباتر بی خبر از شما به حیاتش ادامه دهد
که این جهان جای خوبی برای زیستن نیست
#عادله_زمانی
😢42💔152
همه ی ما یک روز برای آخرین بار از همکلاسی هایمان خداحافظی کردیم به خانه آمدیم و هرگز دوباره به مدرسه برنگشته ایم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار دوستی صمیمی را دیده ایم و دیگر هرگز اورا ملاقات نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار کیف مدرسه ی مان را خالی کردیم و دوباره پرش نکردیم .
همه ی ما یک روز برای آخرین بار عروسک محبوبمان را بوسیده ایم و دیگر او را در آغوش نگرفتیم .
و جالب‌تر این است که یا نمیدانستیم این آخرین بار است یا حتی اگر می‌دانستیم امروز بیاد نداریم که آخرین بار چه شکلی بوده است .
اینکه بی خداحافظی آنچه ما را تا اعماق قلب شاد نگاه می داشته است از دست می دهیم دردناک ست .حتی اگر بیاد نیاوریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔52😢75
@zhuanchannel
دلیل اینکه گاهی کسی تو را می آزارد این است که روح او توجه الهی و دعای خیر تو را می جوید
اگر برای او برکت و امرزش بطلبی دیگر ازارت نمی دهد

از زندگی ات بیرون می رود و خیر صلاحش را جایی دیگر می یابد
45💔9😢4😁1
یه لینک گرو‌ه آلبانیایی تو تلگرام داره دست به دست میشه به هیچ وجه داخلش جوین نشین

درصورت جوین شدن بعد از دو دقیقه اکانتتون پاک میشه و شمارتون مسدود میشه و دیگه نمیتونید با اون خط تلگرام بسازید.

این فرایند توسط Tdata و ریپورت شدن اکانتتون توسط تعداد بالای Tdata ها صورت میگیره و فرایندی از پیش برنامه ریزی شدست توسط ادمین های اون گپ. هیچ گونه باگی از سمت تلگرام هم نیست!

تو تنظیماتتون هم گزینه ادد تو گروپ رو بزارین رو حالت Nobody
اندرویدیا بزارن رو حالت My contacts

از کاف
@adelehz
11
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یکم رقص قجری ببینید :) انگار به مجلس عروسی دختر حاکم تهران قدیم دعوتید😎
@adelehz
42😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
8
باید دلت خوش باشد، وگرنه عید و شادی تعطیلات در روزها گم‌اند. باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازه‌ای نیست. باید دوست داشته شوی، وگرنه بهار همان بهار هرسال است. باید دلت خوش باشد ...
سید محمد مرکبیان

@adelehz
44😢6💔5
و گفت: «من به هر که هوای تعلّقِ مرا دارد نزدیکم و ماسویٰ همه از من دورند؛ پس چگونه ممکن است بیش از آن‌که به نزدیک‌تر تعلّق داشته باشم، دل به دورتر بسپارم؟!»


محمّدبن عبدالجبار نِفَّری| مواقف و مخاطبات
27
با کمی تاخیر،سیزده تون بدر😍🌱🍀
27
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سیزده بدر آن سال‌های دور 🍀🌱
@adelehz
21🕊4😁1
شب بخیر نبات ها❤️
36
اینم دو تا سوال من از هوش مصنوعی و جوابهای عالی ایشون :) احساس میکنم میتونم باهاش دوست باشم :)
27😁6💔1