"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
وقتی برمیگردی و جای خالی عشقی که روزی وجود داشته است و امروز نه، را نگاه میکنی ..
خیال میکنی در میان یک صحرای خشک و در تنهایی ایستاده ای
در یک برهوت بی پایان
بدون اینکه کسی تورا بشنود ...
جای خالی بعضی چیزها هرگز پر نمی شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔34😢156🕊1
صبح در کوچه ی ما منتظر خنده ی توست
وقت آن است که خورشید مجدد باشی....

@adelehz
27
بابا لنگ دراز عزیزم ...
بعضی آدم ها را نميشود داشت !
فقط ميشود يک جور خاصی دوستشان داشت
بعضی آدم ها اصلا برای اين نيستند که
برای تو باشند يا تو برای آنها ؛
اصلا به آخرش فکر نميکنی آنها برای اينند که دوستشان بداری
آن هم نه دوست داشتن معمولی، نه حتی عشق،
يک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نيست
اين آدم ها حتی وقتی که ديگر نيستند هم
در کنج دلت تا ابد يه جور خاص دوست داشته خواهند شد ...!

👤
جین وبستر
📙
بابا لنگ دراز
@adelehz
😢3913💔1
آخرین غروبِ آخرین جمعه ی سال ...و مایی که در این آخرین جمعه سال دلتنگ آنها می‌شویم که رفته اند و رفته اند و برنگشتند...
اگر در خلقت، فعل رفتن صرف نمی شد یا حداقل رفتن بی برگشتن وجود نداشت ما مخلوقات خوش تری بودیم .
اما آنها که رفته اند شاید در جهان و مقیاس دیگری شادترند آنقدر شاد که برگشتن از یادشان رفته ست .
در آخرین جمعه ی سال دلتنگی ها بروند و برنگردند
و آدمها هرگز نروند ...
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
💔24😢3
هر انسانی سزاوار این است که حداقل یک دوست داشته باشد که بتواند سر ترس‌ها و رازهایش، سر احساس گناه و شادی‌اش به او اعتماد کند. هرکسی سزاوار یک نفر است که بتواند به چشم‌هایش نگاه کند و بگوید: «تو کافی هستی. تو با تمام زخم‌هات، بی‌نقصی.»

بریتنی سی‌چری
@adelehz
💔3522😢1
پنجره را که باز کردم نسیمی هراسان و هول هولکی خورد توی صورتم انگار طفلکی اولین سالش بود که بابا نوروز برای آوردن پیام بهار استخدامش کرده بود .
نسیمی که نه خیلی سرد بود نه خیلی گرم ،برای آوردن پیام بهار ناشی بود اما می شد بوی خوب گلهای تازه رس شب بو را از وجودش نفس کشید.
و آن لحظه با آنکه خیلی واضح نبود اما فهمیده بودم بهار در راه است .
فهمیدم که بهار برای آب کردن احساسات یخ زده،برای گرم کردن دلهای سرد، برای امید را باور کردن حتی اگر دیگر امیدی باقی نمانده باشد دوباره می آید.
کاش امسال
قناری ها بیشتر بخوانند و مجال قارقار کردن از کلاغهای سیاه بربایند.
کاش امسال
بوته ی یاس امین الدوله بیشتر گل بدهد و جبران کند تمام زمستانهای بی برگی را ..
کاش امسال
دلتنگی ها بلور شکستنی شوند،بشکنند و دور ریخته شوند..
کاش امسال
مسافرها به خانه برگردند و عاشقها به قرار های عاشقانه برسند.میخانه ها و گلفروشی ها از هرجای شهر پررونق تر شود .
کاش امسال بادها همیشه موافق بوزند و هیچ کشتی به گِل نماند .
سالی که گذشت بر بودنمان با آن بیماری کذایی و دوران سیاه ترس و تنهایی با اشکهای روان سخت گرفته بود.
امسال کاش بهانه ی دوباره ی باهم بودنمان باشد
بهاری برای دوباره به آغوش کشیدن عزیزانمان ،آنها که دلتنگ آغوش و حضورشان هستیم .
کاش امسال فرصتی برای برگشتن تمام شادی های دم عیدی کودکانه مان باشد .
بله،بهار برای دوباره روشن کردن چراغ کم سوی امید خواهد آمد.
برای اینکه بتوان دوباره باور کرد خداوند جهان را بر پایه عشق و آرامش آفریده است حتی اگر هزار طوفان از سر گذشته باشد.
بهار خواهد آمد.

#عادله_زمانی
20😢1
دو روز تا بهار
@adelehz
32😁4
من اینقدر دوست دارم که بیا عیدی هام مال تو❤️
💔1413😢7
من هنوزهم انسان امیدواری هستم .هنوز هم به اتفاقات خوب باور دارم دنبال نکات منفی نمیگردم روزم را با شکرگزاری آغاز میکنم و به پایان می رسانم .
اما ذوق چیزی را داشتن حسابش جداست .متاسفم اما ذوق رسیدن به چیزی را آنقدر که بتواند تمام شب بیدارم نگه دارد دیگر ندارم .انگار ته همه چیز را خوانده باشم و بگویم خوب که چه؟
و حقیقتش این است که بدون ذوق حتی قشنگی ها هم آنقدر که باید قشنگ نیست .ماهیت ذوق و شوق داشتن برای هر چیزی شاید،لذت بردنی واقعی از آن باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔216😢3
یک روز تا بهار ❤️
30🕊8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهار می تابد چون خورشید بر افق های تیره مان و از زمستانی دیگر جان بسلامت می‌بریم. زنده می مانیم حتی اگر به ظاهر کسانی از این شهر مرده باشند .بهار می تابد و ما دوباره از خمود سرمای سیاه زمستان بر سبزی جوانه ها رخنه می کنیم .
بهار می تابد و دوباره کوهستان هایمان دوباره دشت های بی انتهایمان آغوش بر لاله های عاشق می گشایند.
بهار می تابد
و چه مبارک تابیدنی...
#عادله_زمانی
35
بهارتون مبارک بهار نارنج ها❤️😍
70😁1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خاصیت بهار است شاید هم خاصیت جهان باشد ،اینکه بی توجه به تو بی توجه به حالت درحال گذر از هرجایی ست که باید از آن عبور نماید .
موضوع این است که جهان خود را با حال درونی تو هماهنگ نمی کند اما تو برای بهتر گذشتن این روزها مجبوری چنین‌کنی ..
باید خودت را با جوانه های نورسته ،نسیمی که نه گرم است و نه سرد ،بادی که بوی گلهای شب رو را با خود می آورد هماهنگ‌کنی حتی اگر در دلت دشتی بی گل و خشک نشسته باشد .
بهار در راه ست ..پشت در ایستاده و منتظر آخرین قدم زمستان است تا به خانه وارد شود.دلتنگ رسیدن به توست به تویی که یکسال است تورا ندیده ..
پس خود را بیارای دلت را صفا بده و امیدت را به آنکه بهتر از هرکس هرچیز را می داند جلا بده
به بهار خوش آمد بگو و آغوشت را از عطرش پر کن .
به امید آنکه امید ابدی مخلوقات هرگز تورا،جهان را و همه ی مارا تنها نگذارد...
#عادله_زمانی
بهار مبارک..
33
مامان خرگوشه سال خودش و بهتون تبریک میگه :)
@adelehz
43
تنها خداست که می داند
“بهترین” در زندگی تان چگونه
معنا می شود!

من در سال نو
آن بهترین را برای تان آرزو می کنم.


@adelehz
28😁2
یک فریم از مهاجرت ...💔
💔25😢9🕊5
ما بارها در خاموشی خودمان مرده ایم و صبحی دیگر زنده شدیم و در هر بار مردن مان تکه ای از قلب مان کم شده است..
ما بارها با دلتنگی خفه کننده ای خوابیده ایم و نیمه شب از شدت خفقان بغض لای گلوی مان از خواب پریده ایم .
ما بارها از عشق وا مانده ایم و دری که باز کرده بودیم به روی خودمان بسته شده است.
اما جالب تر اینکه تمام این ها را در تنهایی تجربه کرده ایم و کسی از درد مان با خبر نشده است .
حالا برایمان از خوبیِ در جمع بودن قصه نباف که ما همیشه غصه هامان را تنهایی خورده ایم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔32😢85🕊3👍1