Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
خوب رفقا بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم. اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید . قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من نیاز دارم آنقدر آزاد باشم که بتوانم تا ابد تورا بدون ترس ِ از دست دادنت دوست داشته باشم.
من به ارزشهایی چون آزادی نیز برای بودن تو نیاز دارم.
اما افسوس که آزادی و تو شبیه هم هستید .
هرگز در زمانی که باید ،نیستید و انقدر دورید که نمیتوان داشت تان...
#عادله_زمانی
@adelehz
من به ارزشهایی چون آزادی نیز برای بودن تو نیاز دارم.
اما افسوس که آزادی و تو شبیه هم هستید .
هرگز در زمانی که باید ،نیستید و انقدر دورید که نمیتوان داشت تان...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28😢4
میگم یه موقع زشت نباشه من اصلا حس نمیکنم نوروز قراره بیاد !
یادم رفته اصلا☹️
یادم رفته اصلا☹️
💔74😢31😁4❤2
وقتی برمیگردی و جای خالی عشقی که روزی وجود داشته است و امروز نه، را نگاه میکنی ..
خیال میکنی در میان یک صحرای خشک و در تنهایی ایستاده ای
در یک برهوت بی پایان
بدون اینکه کسی تورا بشنود ...
جای خالی بعضی چیزها هرگز پر نمی شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
خیال میکنی در میان یک صحرای خشک و در تنهایی ایستاده ای
در یک برهوت بی پایان
بدون اینکه کسی تورا بشنود ...
جای خالی بعضی چیزها هرگز پر نمی شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔34😢15❤6🕊1
بابا لنگ دراز عزیزم ...
بعضی آدم ها را نميشود داشت !
فقط ميشود يک جور خاصی دوستشان داشت
بعضی آدم ها اصلا برای اين نيستند که
برای تو باشند يا تو برای آنها ؛
اصلا به آخرش فکر نميکنی آنها برای اينند که دوستشان بداری
آن هم نه دوست داشتن معمولی، نه حتی عشق،
يک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نيست
اين آدم ها حتی وقتی که ديگر نيستند هم
در کنج دلت تا ابد يه جور خاص دوست داشته خواهند شد ...!
👤 جین وبستر
📙 بابا لنگ دراز
@adelehz
بعضی آدم ها را نميشود داشت !
فقط ميشود يک جور خاصی دوستشان داشت
بعضی آدم ها اصلا برای اين نيستند که
برای تو باشند يا تو برای آنها ؛
اصلا به آخرش فکر نميکنی آنها برای اينند که دوستشان بداری
آن هم نه دوست داشتن معمولی، نه حتی عشق،
يک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نيست
اين آدم ها حتی وقتی که ديگر نيستند هم
در کنج دلت تا ابد يه جور خاص دوست داشته خواهند شد ...!
👤 جین وبستر
📙 بابا لنگ دراز
@adelehz
😢39❤13💔1
آخرین غروبِ آخرین جمعه ی سال ...و مایی که در این آخرین جمعه سال دلتنگ آنها میشویم که رفته اند و رفته اند و برنگشتند...
اگر در خلقت، فعل رفتن صرف نمی شد یا حداقل رفتن بی برگشتن وجود نداشت ما مخلوقات خوش تری بودیم .
اما آنها که رفته اند شاید در جهان و مقیاس دیگری شادترند آنقدر شاد که برگشتن از یادشان رفته ست .
در آخرین جمعه ی سال دلتنگی ها بروند و برنگردند
و آدمها هرگز نروند ...
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر در خلقت، فعل رفتن صرف نمی شد یا حداقل رفتن بی برگشتن وجود نداشت ما مخلوقات خوش تری بودیم .
اما آنها که رفته اند شاید در جهان و مقیاس دیگری شادترند آنقدر شاد که برگشتن از یادشان رفته ست .
در آخرین جمعه ی سال دلتنگی ها بروند و برنگردند
و آدمها هرگز نروند ...
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
💔24😢3
هر انسانی سزاوار این است که حداقل یک دوست داشته باشد که بتواند سر ترسها و رازهایش، سر احساس گناه و شادیاش به او اعتماد کند. هرکسی سزاوار یک نفر است که بتواند به چشمهایش نگاه کند و بگوید: «تو کافی هستی. تو با تمام زخمهات، بینقصی.»
بریتنی سیچری
@adelehz
بریتنی سیچری
@adelehz
💔35❤22😢1
پنجره را که باز کردم نسیمی هراسان و هول هولکی خورد توی صورتم انگار طفلکی اولین سالش بود که بابا نوروز برای آوردن پیام بهار استخدامش کرده بود .
نسیمی که نه خیلی سرد بود نه خیلی گرم ،برای آوردن پیام بهار ناشی بود اما می شد بوی خوب گلهای تازه رس شب بو را از وجودش نفس کشید.
و آن لحظه با آنکه خیلی واضح نبود اما فهمیده بودم بهار در راه است .
فهمیدم که بهار برای آب کردن احساسات یخ زده،برای گرم کردن دلهای سرد، برای امید را باور کردن حتی اگر دیگر امیدی باقی نمانده باشد دوباره می آید.
کاش امسال
قناری ها بیشتر بخوانند و مجال قارقار کردن از کلاغهای سیاه بربایند.
کاش امسال
بوته ی یاس امین الدوله بیشتر گل بدهد و جبران کند تمام زمستانهای بی برگی را ..
کاش امسال
دلتنگی ها بلور شکستنی شوند،بشکنند و دور ریخته شوند..
کاش امسال
مسافرها به خانه برگردند و عاشقها به قرار های عاشقانه برسند.میخانه ها و گلفروشی ها از هرجای شهر پررونق تر شود .
کاش امسال بادها همیشه موافق بوزند و هیچ کشتی به گِل نماند .
سالی که گذشت بر بودنمان با آن بیماری کذایی و دوران سیاه ترس و تنهایی با اشکهای روان سخت گرفته بود.
امسال کاش بهانه ی دوباره ی باهم بودنمان باشد
بهاری برای دوباره به آغوش کشیدن عزیزانمان ،آنها که دلتنگ آغوش و حضورشان هستیم .
کاش امسال فرصتی برای برگشتن تمام شادی های دم عیدی کودکانه مان باشد .
بله،بهار برای دوباره روشن کردن چراغ کم سوی امید خواهد آمد.
برای اینکه بتوان دوباره باور کرد خداوند جهان را بر پایه عشق و آرامش آفریده است حتی اگر هزار طوفان از سر گذشته باشد.
بهار خواهد آمد.
#عادله_زمانی
نسیمی که نه خیلی سرد بود نه خیلی گرم ،برای آوردن پیام بهار ناشی بود اما می شد بوی خوب گلهای تازه رس شب بو را از وجودش نفس کشید.
و آن لحظه با آنکه خیلی واضح نبود اما فهمیده بودم بهار در راه است .
فهمیدم که بهار برای آب کردن احساسات یخ زده،برای گرم کردن دلهای سرد، برای امید را باور کردن حتی اگر دیگر امیدی باقی نمانده باشد دوباره می آید.
کاش امسال
قناری ها بیشتر بخوانند و مجال قارقار کردن از کلاغهای سیاه بربایند.
کاش امسال
بوته ی یاس امین الدوله بیشتر گل بدهد و جبران کند تمام زمستانهای بی برگی را ..
کاش امسال
دلتنگی ها بلور شکستنی شوند،بشکنند و دور ریخته شوند..
کاش امسال
مسافرها به خانه برگردند و عاشقها به قرار های عاشقانه برسند.میخانه ها و گلفروشی ها از هرجای شهر پررونق تر شود .
کاش امسال بادها همیشه موافق بوزند و هیچ کشتی به گِل نماند .
سالی که گذشت بر بودنمان با آن بیماری کذایی و دوران سیاه ترس و تنهایی با اشکهای روان سخت گرفته بود.
امسال کاش بهانه ی دوباره ی باهم بودنمان باشد
بهاری برای دوباره به آغوش کشیدن عزیزانمان ،آنها که دلتنگ آغوش و حضورشان هستیم .
کاش امسال فرصتی برای برگشتن تمام شادی های دم عیدی کودکانه مان باشد .
بله،بهار برای دوباره روشن کردن چراغ کم سوی امید خواهد آمد.
برای اینکه بتوان دوباره باور کرد خداوند جهان را بر پایه عشق و آرامش آفریده است حتی اگر هزار طوفان از سر گذشته باشد.
بهار خواهد آمد.
#عادله_زمانی
❤20😢1
من هنوزهم انسان امیدواری هستم .هنوز هم به اتفاقات خوب باور دارم دنبال نکات منفی نمیگردم روزم را با شکرگزاری آغاز میکنم و به پایان می رسانم .
اما ذوق چیزی را داشتن حسابش جداست .متاسفم اما ذوق رسیدن به چیزی را آنقدر که بتواند تمام شب بیدارم نگه دارد دیگر ندارم .انگار ته همه چیز را خوانده باشم و بگویم خوب که چه؟
و حقیقتش این است که بدون ذوق حتی قشنگی ها هم آنقدر که باید قشنگ نیست .ماهیت ذوق و شوق داشتن برای هر چیزی شاید،لذت بردنی واقعی از آن باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
اما ذوق چیزی را داشتن حسابش جداست .متاسفم اما ذوق رسیدن به چیزی را آنقدر که بتواند تمام شب بیدارم نگه دارد دیگر ندارم .انگار ته همه چیز را خوانده باشم و بگویم خوب که چه؟
و حقیقتش این است که بدون ذوق حتی قشنگی ها هم آنقدر که باید قشنگ نیست .ماهیت ذوق و شوق داشتن برای هر چیزی شاید،لذت بردنی واقعی از آن باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21❤6😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهار می تابد چون خورشید بر افق های تیره مان و از زمستانی دیگر جان بسلامت میبریم. زنده می مانیم حتی اگر به ظاهر کسانی از این شهر مرده باشند .بهار می تابد و ما دوباره از خمود سرمای سیاه زمستان بر سبزی جوانه ها رخنه می کنیم .
بهار می تابد و دوباره کوهستان هایمان دوباره دشت های بی انتهایمان آغوش بر لاله های عاشق می گشایند.
بهار می تابد
و چه مبارک تابیدنی...
#عادله_زمانی
بهار می تابد و دوباره کوهستان هایمان دوباره دشت های بی انتهایمان آغوش بر لاله های عاشق می گشایند.
بهار می تابد
و چه مبارک تابیدنی...
#عادله_زمانی
❤35
این خاصیت بهار است شاید هم خاصیت جهان باشد ،اینکه بی توجه به تو بی توجه به حالت درحال گذر از هرجایی ست که باید از آن عبور نماید .
موضوع این است که جهان خود را با حال درونی تو هماهنگ نمی کند اما تو برای بهتر گذشتن این روزها مجبوری چنینکنی ..
باید خودت را با جوانه های نورسته ،نسیمی که نه گرم است و نه سرد ،بادی که بوی گلهای شب رو را با خود می آورد هماهنگکنی حتی اگر در دلت دشتی بی گل و خشک نشسته باشد .
بهار در راه ست ..پشت در ایستاده و منتظر آخرین قدم زمستان است تا به خانه وارد شود.دلتنگ رسیدن به توست به تویی که یکسال است تورا ندیده ..
پس خود را بیارای دلت را صفا بده و امیدت را به آنکه بهتر از هرکس هرچیز را می داند جلا بده
به بهار خوش آمد بگو و آغوشت را از عطرش پر کن .
به امید آنکه امید ابدی مخلوقات هرگز تورا،جهان را و همه ی مارا تنها نگذارد...
#عادله_زمانی
بهار مبارک..
موضوع این است که جهان خود را با حال درونی تو هماهنگ نمی کند اما تو برای بهتر گذشتن این روزها مجبوری چنینکنی ..
باید خودت را با جوانه های نورسته ،نسیمی که نه گرم است و نه سرد ،بادی که بوی گلهای شب رو را با خود می آورد هماهنگکنی حتی اگر در دلت دشتی بی گل و خشک نشسته باشد .
بهار در راه ست ..پشت در ایستاده و منتظر آخرین قدم زمستان است تا به خانه وارد شود.دلتنگ رسیدن به توست به تویی که یکسال است تورا ندیده ..
پس خود را بیارای دلت را صفا بده و امیدت را به آنکه بهتر از هرکس هرچیز را می داند جلا بده
به بهار خوش آمد بگو و آغوشت را از عطرش پر کن .
به امید آنکه امید ابدی مخلوقات هرگز تورا،جهان را و همه ی مارا تنها نگذارد...
#عادله_زمانی
بهار مبارک..
❤33
تنها خداست که می داند
“بهترین” در زندگی تان چگونه
معنا می شود!
من در سال نو
آن بهترین را برای تان آرزو می کنم.
@adelehz
“بهترین” در زندگی تان چگونه
معنا می شود!
من در سال نو
آن بهترین را برای تان آرزو می کنم.
@adelehz
❤28😁2