❤23😢12💔6
باید بیشتر از هر زمان دیگری به خود سازی رسید ،در جهانی که روز به روز سیاه تر میشود ،در جهانی که اتفاقات بد در آن بیشتر از رویدادهای خوب شکل می گیرد. لازم است به خودسازی رسید .
لازم است در درون وجود انسانی خود یک باغ کوچک سرشار از گل و خالی از آفت ساخت و کوشید که عطر آن گلها را به دیگر باغهای انسانی نیز متصاعد کرد .
باید خود را ساخت آنگونه که جهان نیز به تماشای خوبی هایت بنشیند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
لازم است در درون وجود انسانی خود یک باغ کوچک سرشار از گل و خالی از آفت ساخت و کوشید که عطر آن گلها را به دیگر باغهای انسانی نیز متصاعد کرد .
باید خود را ساخت آنگونه که جهان نیز به تماشای خوبی هایت بنشیند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18🕊14
مردم فراموش میکنند شما چه گفتهاید،
فراموش خواهند کرد چه کردهاید ...
اما هرگز فراموش نمیکنند که
چه حسی در آنها ایجاد کردید ...
📕 #نامه_ای_به_دخترم
✍🏻 #مایا_آنجلو
@adelehz
فراموش خواهند کرد چه کردهاید ...
اما هرگز فراموش نمیکنند که
چه حسی در آنها ایجاد کردید ...
📕 #نامه_ای_به_دخترم
✍🏻 #مایا_آنجلو
@adelehz
❤25🕊6💔6😢1
سالها هممنتظر بمانی ، آن روز طلایی که منتظرش هستی به تو نمی رسد .همان روزی که تصور میکنی خیلی بهتر از امروز است و نمیدانم اصلا کی به تو گفته قرار است، بیاید.
آن روز طلایی که خیالی بیش نیست .مرا به خاطر برهم ریختن تصورات سرزنش نکن ولی واقعیت این است که هیچ روز فوق العاده ای قرار نیست برسد .بلکه این تو هستی که باید روزهای فوق العاده را بسازی .تو هستی که باید یک روز عادی را تبدیل به یک روز طلایی کنی
پس هر صبح به این فکر کن که چطور میتوانی ان روز را روزی بهتر بسازی.
آنگاه می بینی که جهان چقدر زیباتر خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
آن روز طلایی که خیالی بیش نیست .مرا به خاطر برهم ریختن تصورات سرزنش نکن ولی واقعیت این است که هیچ روز فوق العاده ای قرار نیست برسد .بلکه این تو هستی که باید روزهای فوق العاده را بسازی .تو هستی که باید یک روز عادی را تبدیل به یک روز طلایی کنی
پس هر صبح به این فکر کن که چطور میتوانی ان روز را روزی بهتر بسازی.
آنگاه می بینی که جهان چقدر زیباتر خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24💔5
نشستم پشت میز و همینطور که دارم مینویسم اشکهام می ریزه ..پیروز فقط یه پوزپلنگ نبود..نماد امید یه جامعه بود ...نماد خواستن اما نرسیدن ...نماد شادی وسط درد اما ...
نمیدونم اما هیچ خبری نمیتونست اینقدر آزارم بده ..
پیروز کوچلوی نامراد🖤
امید های دوباره پر پر شده ...
ما چرا اینقدر میریم و میریم اما نمیرسیم...
#عادله_زمانی
نمیدونم اما هیچ خبری نمیتونست اینقدر آزارم بده ..
پیروز کوچلوی نامراد🖤
امید های دوباره پر پر شده ...
ما چرا اینقدر میریم و میریم اما نمیرسیم...
#عادله_زمانی
😢64💔28❤1
پیروز تنها یک توله یوزپلنگ با چشمان درشت و معصوم نبود .نماد امید یک ملت بود .
حس دوباره ی شادی و جوانه ی کم توان نور در میان تاریکی ها بود.
کم پیش می آید که یک ملت که هزاران قلب برای یک توله ی کوچک و نحیف بلرزد .اما پیروز قدرتش را داشت که چنین کند .
آنگاه که درنای امید برگشت و پیروز چشم گشود همه چیز گویا زیباتر پیش می رفت .
اینکه ما برای حال خوب به هر طنابی چنگ می اندازیم درد است .
و کاش پیروز می ماند تا حداقل باور کنیم آینده زیباتر خواهد بود .
اما راستش انگار هیچ کس جهانی که ما ساختیم را نمی خواهد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس دوباره ی شادی و جوانه ی کم توان نور در میان تاریکی ها بود.
کم پیش می آید که یک ملت که هزاران قلب برای یک توله ی کوچک و نحیف بلرزد .اما پیروز قدرتش را داشت که چنین کند .
آنگاه که درنای امید برگشت و پیروز چشم گشود همه چیز گویا زیباتر پیش می رفت .
اینکه ما برای حال خوب به هر طنابی چنگ می اندازیم درد است .
و کاش پیروز می ماند تا حداقل باور کنیم آینده زیباتر خواهد بود .
اما راستش انگار هیچ کس جهانی که ما ساختیم را نمی خواهد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔49😢18❤1
.
شاگرد خیلی قدیمیم نوشته:
توی ایستگاه اتوبوسی در استکهلم دارم گریه میکنم.
سخته توضیحش به مردم، که برای توله یوزپلنگی در خاورمیانه است.
kababak
@adelehz
شاگرد خیلی قدیمیم نوشته:
توی ایستگاه اتوبوسی در استکهلم دارم گریه میکنم.
سخته توضیحش به مردم، که برای توله یوزپلنگی در خاورمیانه است.
kababak
@adelehz
😢59💔10😁2❤1
❤32🕊4
دوستی از عشق زیبا ترست.دوستی می تواند تا ابد زنده بماند .کم و لطیف ادامه دارد و مثل باران بهاری ملایم بر صحرای خشک روزهایت فرو می ریزد .دوستی همانند عشق ویران گر نیست .ناگهان مثل طوفانی کشنده همه چیز را بر هم نمی ریزد و چون آتش جهان را نمی سوزاند .
اگر از من بپرسند خواهم گفت به من دوستی بدی که همیشه بتوانم در پناه دوستی اش آرام باشم نه عشقی که هر لحظه ترس ویرانگریش وجودم را بلرزاند .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر از من بپرسند خواهم گفت به من دوستی بدی که همیشه بتوانم در پناه دوستی اش آرام باشم نه عشقی که هر لحظه ترس ویرانگریش وجودم را بلرزاند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27💔6😢3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همیشه از من گلایه کردی که آن عصر بارانی رهایت کردم
اما هرگز به این فکر نکردی که اگر یک فنجان چای ریخته بودی شاید به بهانه چای می ماندم و حرف میزدیم.
حرف می زدیم و آن بن بست لعنتی را پشت سر میگذاشتیم.
نه اینکه بگویم یک فنجان چای معجزه می کند میخواهم بگویم آدمها برای حرف زدن گاهی نیاز به بهانه دارند
#عادله_زمانی
@adelehz
اما هرگز به این فکر نکردی که اگر یک فنجان چای ریخته بودی شاید به بهانه چای می ماندم و حرف میزدیم.
حرف می زدیم و آن بن بست لعنتی را پشت سر میگذاشتیم.
نه اینکه بگویم یک فنجان چای معجزه می کند میخواهم بگویم آدمها برای حرف زدن گاهی نیاز به بهانه دارند
#عادله_زمانی
@adelehz
😢22❤11💔6
معمولا وقتی آدم گریه میکند از هر دو چشماشک می ریزد ،حتی وقتی یکی از چشمها حساسیت دارد یا بخاطر ضربه ناگهانی مثل برخورد فرچه ی ریمل به درد می آید و سپس اشک ست که جاری میشود.ان یکی چشم هم بی جهت و بدون اینکه دردی حس کند نم بر میدارد و خیس میشود.
رابطه ی دو چشم رابطه ی عجیبی ست .
دو همسایه که هرگز همدیگر را نمی بینند اما برای درد و اشک همدیگر ،اشک می ریزند .
مرا مثل یک چشم دوست داشته باش در حالی که من هم تلاش میکنم شبیه دوست داشتن یک چشم تورا بخواهم و دردت را درد خودم بدانم .
میخواهم بگویم عشق و دوست داشتن یا حتی نه آنقدر بالا،بلکه حتی انسان دوستی چنین چیزی ست .
برای همراهی با یک نفر لازم نیست دردش را جز به جز بچشی تو حتی از تصور دردش،آن را در خود حس میکنی .
و چه باارزش است که در دنیای گوش ها چشم بود .
در دنیای آنهایی که هیچ کاری بهم ندارند و از وجود هم بی خبرند تو چشم باش و ندید، غم هم شکلت دلت را بدرد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
رابطه ی دو چشم رابطه ی عجیبی ست .
دو همسایه که هرگز همدیگر را نمی بینند اما برای درد و اشک همدیگر ،اشک می ریزند .
مرا مثل یک چشم دوست داشته باش در حالی که من هم تلاش میکنم شبیه دوست داشتن یک چشم تورا بخواهم و دردت را درد خودم بدانم .
میخواهم بگویم عشق و دوست داشتن یا حتی نه آنقدر بالا،بلکه حتی انسان دوستی چنین چیزی ست .
برای همراهی با یک نفر لازم نیست دردش را جز به جز بچشی تو حتی از تصور دردش،آن را در خود حس میکنی .
و چه باارزش است که در دنیای گوش ها چشم بود .
در دنیای آنهایی که هیچ کاری بهم ندارند و از وجود هم بی خبرند تو چشم باش و ندید، غم هم شکلت دلت را بدرد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22😢8👍1🕊1
خوشگل واقعی مامانامون هستن ❤️یه کرم و سرمه و رژ قرمز میزنن ادم حض میکنه نگاشون کنه🥺اونوقت ما هم دلمون خوشه که با یه کیلو بتونه کاری خوشگلیم😒
😁48❤20