✨چنتا سایت خفن و کاربردی که تو فضای مجازی و واقعی به کارتون میان :
1⃣ سایت chosic :
🌀اگر تو این وبسایت اسم آهنگ یا خواننده مورد نظرتون رو بنویسید ، تمام آهنگ ها و خواننده های مشابه رو براتون میاره.
2⃣ سایت zlibrary : ( کمیاب و محشر )
🌀 این سایت یکی از بزرگترین کتابخانه های الکترونیکی دنیاست هرکتاب گران خارجی و تخصصی ،عمومی و همه کتاب های موجود در آمازون رو رایگان به صورت pdf میتونید از این سایت دانلود کنید.
3⃣ سایت languagetool :
🌀 این سایت متن مکتوب انگلیسی (رایتینگ) رو تصحیح میکنه و اشکالات متنی که نوشتید رو میگه، این امکان رو هم داره که فایل ورد بهش بدید و اون تصحیح بکنه.
4⃣ سایت movie-map.vom :
🌀 اگر اسم فیلم مورد علاقتون رو توی این سایت بنویسید فیلم ها و سریال های هم سبکشو براتون میاره.
@adelehz
1⃣ سایت chosic :
🌀اگر تو این وبسایت اسم آهنگ یا خواننده مورد نظرتون رو بنویسید ، تمام آهنگ ها و خواننده های مشابه رو براتون میاره.
2⃣ سایت zlibrary : ( کمیاب و محشر )
🌀 این سایت یکی از بزرگترین کتابخانه های الکترونیکی دنیاست هرکتاب گران خارجی و تخصصی ،عمومی و همه کتاب های موجود در آمازون رو رایگان به صورت pdf میتونید از این سایت دانلود کنید.
3⃣ سایت languagetool :
🌀 این سایت متن مکتوب انگلیسی (رایتینگ) رو تصحیح میکنه و اشکالات متنی که نوشتید رو میگه، این امکان رو هم داره که فایل ورد بهش بدید و اون تصحیح بکنه.
4⃣ سایت movie-map.vom :
🌀 اگر اسم فیلم مورد علاقتون رو توی این سایت بنویسید فیلم ها و سریال های هم سبکشو براتون میاره.
@adelehz
❤8
ظهر آدم میاد خونه اخبار و باز میکنه میکنه تن و بدنش می لرزه بعد میره ناهار بخوره 😑
😢23💔3😁2
❤23😢12💔6
باید بیشتر از هر زمان دیگری به خود سازی رسید ،در جهانی که روز به روز سیاه تر میشود ،در جهانی که اتفاقات بد در آن بیشتر از رویدادهای خوب شکل می گیرد. لازم است به خودسازی رسید .
لازم است در درون وجود انسانی خود یک باغ کوچک سرشار از گل و خالی از آفت ساخت و کوشید که عطر آن گلها را به دیگر باغهای انسانی نیز متصاعد کرد .
باید خود را ساخت آنگونه که جهان نیز به تماشای خوبی هایت بنشیند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
لازم است در درون وجود انسانی خود یک باغ کوچک سرشار از گل و خالی از آفت ساخت و کوشید که عطر آن گلها را به دیگر باغهای انسانی نیز متصاعد کرد .
باید خود را ساخت آنگونه که جهان نیز به تماشای خوبی هایت بنشیند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18🕊14
مردم فراموش میکنند شما چه گفتهاید،
فراموش خواهند کرد چه کردهاید ...
اما هرگز فراموش نمیکنند که
چه حسی در آنها ایجاد کردید ...
📕 #نامه_ای_به_دخترم
✍🏻 #مایا_آنجلو
@adelehz
فراموش خواهند کرد چه کردهاید ...
اما هرگز فراموش نمیکنند که
چه حسی در آنها ایجاد کردید ...
📕 #نامه_ای_به_دخترم
✍🏻 #مایا_آنجلو
@adelehz
❤25🕊6💔6😢1
سالها هممنتظر بمانی ، آن روز طلایی که منتظرش هستی به تو نمی رسد .همان روزی که تصور میکنی خیلی بهتر از امروز است و نمیدانم اصلا کی به تو گفته قرار است، بیاید.
آن روز طلایی که خیالی بیش نیست .مرا به خاطر برهم ریختن تصورات سرزنش نکن ولی واقعیت این است که هیچ روز فوق العاده ای قرار نیست برسد .بلکه این تو هستی که باید روزهای فوق العاده را بسازی .تو هستی که باید یک روز عادی را تبدیل به یک روز طلایی کنی
پس هر صبح به این فکر کن که چطور میتوانی ان روز را روزی بهتر بسازی.
آنگاه می بینی که جهان چقدر زیباتر خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
آن روز طلایی که خیالی بیش نیست .مرا به خاطر برهم ریختن تصورات سرزنش نکن ولی واقعیت این است که هیچ روز فوق العاده ای قرار نیست برسد .بلکه این تو هستی که باید روزهای فوق العاده را بسازی .تو هستی که باید یک روز عادی را تبدیل به یک روز طلایی کنی
پس هر صبح به این فکر کن که چطور میتوانی ان روز را روزی بهتر بسازی.
آنگاه می بینی که جهان چقدر زیباتر خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24💔5
نشستم پشت میز و همینطور که دارم مینویسم اشکهام می ریزه ..پیروز فقط یه پوزپلنگ نبود..نماد امید یه جامعه بود ...نماد خواستن اما نرسیدن ...نماد شادی وسط درد اما ...
نمیدونم اما هیچ خبری نمیتونست اینقدر آزارم بده ..
پیروز کوچلوی نامراد🖤
امید های دوباره پر پر شده ...
ما چرا اینقدر میریم و میریم اما نمیرسیم...
#عادله_زمانی
نمیدونم اما هیچ خبری نمیتونست اینقدر آزارم بده ..
پیروز کوچلوی نامراد🖤
امید های دوباره پر پر شده ...
ما چرا اینقدر میریم و میریم اما نمیرسیم...
#عادله_زمانی
😢64💔28❤1
پیروز تنها یک توله یوزپلنگ با چشمان درشت و معصوم نبود .نماد امید یک ملت بود .
حس دوباره ی شادی و جوانه ی کم توان نور در میان تاریکی ها بود.
کم پیش می آید که یک ملت که هزاران قلب برای یک توله ی کوچک و نحیف بلرزد .اما پیروز قدرتش را داشت که چنین کند .
آنگاه که درنای امید برگشت و پیروز چشم گشود همه چیز گویا زیباتر پیش می رفت .
اینکه ما برای حال خوب به هر طنابی چنگ می اندازیم درد است .
و کاش پیروز می ماند تا حداقل باور کنیم آینده زیباتر خواهد بود .
اما راستش انگار هیچ کس جهانی که ما ساختیم را نمی خواهد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
حس دوباره ی شادی و جوانه ی کم توان نور در میان تاریکی ها بود.
کم پیش می آید که یک ملت که هزاران قلب برای یک توله ی کوچک و نحیف بلرزد .اما پیروز قدرتش را داشت که چنین کند .
آنگاه که درنای امید برگشت و پیروز چشم گشود همه چیز گویا زیباتر پیش می رفت .
اینکه ما برای حال خوب به هر طنابی چنگ می اندازیم درد است .
و کاش پیروز می ماند تا حداقل باور کنیم آینده زیباتر خواهد بود .
اما راستش انگار هیچ کس جهانی که ما ساختیم را نمی خواهد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔49😢18❤1
.
شاگرد خیلی قدیمیم نوشته:
توی ایستگاه اتوبوسی در استکهلم دارم گریه میکنم.
سخته توضیحش به مردم، که برای توله یوزپلنگی در خاورمیانه است.
kababak
@adelehz
شاگرد خیلی قدیمیم نوشته:
توی ایستگاه اتوبوسی در استکهلم دارم گریه میکنم.
سخته توضیحش به مردم، که برای توله یوزپلنگی در خاورمیانه است.
kababak
@adelehz
😢59💔10😁2❤1
❤32🕊4
دوستی از عشق زیبا ترست.دوستی می تواند تا ابد زنده بماند .کم و لطیف ادامه دارد و مثل باران بهاری ملایم بر صحرای خشک روزهایت فرو می ریزد .دوستی همانند عشق ویران گر نیست .ناگهان مثل طوفانی کشنده همه چیز را بر هم نمی ریزد و چون آتش جهان را نمی سوزاند .
اگر از من بپرسند خواهم گفت به من دوستی بدی که همیشه بتوانم در پناه دوستی اش آرام باشم نه عشقی که هر لحظه ترس ویرانگریش وجودم را بلرزاند .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر از من بپرسند خواهم گفت به من دوستی بدی که همیشه بتوانم در پناه دوستی اش آرام باشم نه عشقی که هر لحظه ترس ویرانگریش وجودم را بلرزاند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27💔6😢3