بچه ها حتما به اتاق سفید سر بزنید .
ممکنه تجربیات مشابهی با بچه هایی که مشکلات شونو اونجا مطرح میکنند داشته باشید و بتونید از نظرات مختلف استفاده کنید .
@hamfekr123
ممکنه تجربیات مشابهی با بچه هایی که مشکلات شونو اونجا مطرح میکنند داشته باشید و بتونید از نظرات مختلف استفاده کنید .
@hamfekr123
❤6
کتاب سه زن هراتی رو بخونیم؟؟
anonymous poll
بله – 90
👍👍👍👍👍👍👍 95%
خیر – 5
▫️ 5%
👥 95 people voted so far.
anonymous poll
بله – 90
👍👍👍👍👍👍👍 95%
خیر – 5
▫️ 5%
👥 95 people voted so far.
صبح
آیه ی نور
لحظه ی شکفتن خورشید.
اگر قرار باشد روز یک انسان باشد صبح چشمان زیبای اوست .
پنجره ای برای گشوده شدن
روزنه ای برای آمدن نور..
و به خود نور قسم
صبح آغاز بودن ست .
عکس و نوشته
#عادله_زمانی
@adelehz
آیه ی نور
لحظه ی شکفتن خورشید.
اگر قرار باشد روز یک انسان باشد صبح چشمان زیبای اوست .
پنجره ای برای گشوده شدن
روزنه ای برای آمدن نور..
و به خود نور قسم
صبح آغاز بودن ست .
عکس و نوشته
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16
برقص دخترکم،
آنقدر برقص که زمین گرم از نفسهایت شود و از گرمای جنگل موهایت دوباره جوانه زند .
آنقدر برقص که انارهای لبهایت بشکافد ودانه هایش زمین را سرخ از عشق کند .
برقص دخترکم
تا طره ی زلفکان سیاهت را که بافتمشان، بر باد تازیانه بزند .
تا جهان از هیاهوی کفشهای دخترانه ی صورتی آن به وجد بیاید .
پروانه ی کوچک من
تو برقص که باغ از رقص شاپرک ها جان میگیرد و جان می بخشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنقدر برقص که زمین گرم از نفسهایت شود و از گرمای جنگل موهایت دوباره جوانه زند .
آنقدر برقص که انارهای لبهایت بشکافد ودانه هایش زمین را سرخ از عشق کند .
برقص دخترکم
تا طره ی زلفکان سیاهت را که بافتمشان، بر باد تازیانه بزند .
تا جهان از هیاهوی کفشهای دخترانه ی صورتی آن به وجد بیاید .
پروانه ی کوچک من
تو برقص که باغ از رقص شاپرک ها جان میگیرد و جان می بخشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26
❤1
بیا دوباره دبیرستانی شویم
ز غوغای جهان فارغ
نه قیمت دلار لعنتی بتواند آرامش مان را خدشه دار کند نه بدانیم آینده چیست و کجا قرار ست برسیم.
بیا دوباره دو نوجوان عاشق شویم که دلمان چون کبوتری رمیده در قفس هنگام دیدن هم در سینه بتپد...
بیا آنقدر غرق عشق پاک شویم که باز دفترها را در جامیزهایمان یادمان برود...
بیا دوباره دبیرستانی شویم
اینجهان را بسپار به دست همین دیوانه هایی که نام خودشان را انسانهای عاقل گذاشته اند ..
بیا من و تو دوباره نوجوان شویم و مزه کنیم مزه ی ناب و بکر عشق را
آنگاه که قرعه ی عاشقی به ناممان میخورد..
بیا
عزیز کوچکم....
#عادله_زمانی
@adelehz
ز غوغای جهان فارغ
نه قیمت دلار لعنتی بتواند آرامش مان را خدشه دار کند نه بدانیم آینده چیست و کجا قرار ست برسیم.
بیا دوباره دو نوجوان عاشق شویم که دلمان چون کبوتری رمیده در قفس هنگام دیدن هم در سینه بتپد...
بیا آنقدر غرق عشق پاک شویم که باز دفترها را در جامیزهایمان یادمان برود...
بیا دوباره دبیرستانی شویم
اینجهان را بسپار به دست همین دیوانه هایی که نام خودشان را انسانهای عاقل گذاشته اند ..
بیا من و تو دوباره نوجوان شویم و مزه کنیم مزه ی ناب و بکر عشق را
آنگاه که قرعه ی عاشقی به ناممان میخورد..
بیا
عزیز کوچکم....
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35💔5😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخ که رابطه ی این دوتا قشنگه 🥺❤️
@adelehz
@adelehz
❤41💔4
ولی من دلم لکزده یه بار دیگه شماره دایی احمدم بیفته رو گوشیم...
داییم اینقدر بی وفا نبود...😔
داییم اینقدر بی وفا نبود...😔
💔51😢13🕊4❤1
در سر من هزاران جنگل درهم تنیده و آشفته ی استوایی انگار ایستاده ست...
به تو که فکر میکنم بوی کاج باران خورده در سرم به پا میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
به تو که فکر میکنم بوی کاج باران خورده در سرم به پا میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17
به صبح جمعه می مانی .
مایه ی خوشحالی و سبک بالی
اندکی غم درون چشمانت دیده میشود
آدم فکر میکند تا غروب جمعه فرصت زیادی باقی ست.
بی آنکه بفهمد چشم برهم زدنی صبح جمعه را به غروب پیوند می دهد.
و تو باز هم به صبح جمعه می مانی
#عادله_زمانی
@adeleh
مایه ی خوشحالی و سبک بالی
اندکی غم درون چشمانت دیده میشود
آدم فکر میکند تا غروب جمعه فرصت زیادی باقی ست.
بی آنکه بفهمد چشم برهم زدنی صبح جمعه را به غروب پیوند می دهد.
و تو باز هم به صبح جمعه می مانی
#عادله_زمانی
@adeleh
❤22💔3😁1