عشق را عاشقانه دوست دارم .
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15💔8
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
آنا گاوالدا
@adelehz
آنا گاوالدا
@adelehz
💔27😢8
بهمن میگویی تورا رها نکنم .
عزیزکم
لطفا احمق نباش!
کسی نمیتواند نفس کشیدن خودش را
رها کند .
رها کردنچنین چیزی مساوی ست با مردن
بنظرت میتوان این کار را کرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
لطفا احمق نباش!
کسی نمیتواند نفس کشیدن خودش را
رها کند .
رها کردنچنین چیزی مساوی ست با مردن
بنظرت میتوان این کار را کرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22❤6😁1
بیدار که شدی
حتی اگر هزار فکر چون کلافی سردرگم در سرت پیچیده بود. کنارشان بگذار
آبی به صورت بزن و نفس بکش
بوی نان تازه ،پچپچ آرام پدر و مادر و صدای بهم خوردن قاشق در استکان ،در آشپزخانه را با ولع فروبرده و بشنو ..
این موهبت نامش زندگی ست دست کم نگیرش..
صبحت بخیر !
هرکجا که نشسته ای و به هر افقی که فکر میکنی.
افق پیش رویت گسترده...
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر هزار فکر چون کلافی سردرگم در سرت پیچیده بود. کنارشان بگذار
آبی به صورت بزن و نفس بکش
بوی نان تازه ،پچپچ آرام پدر و مادر و صدای بهم خوردن قاشق در استکان ،در آشپزخانه را با ولع فروبرده و بشنو ..
این موهبت نامش زندگی ست دست کم نگیرش..
صبحت بخیر !
هرکجا که نشسته ای و به هر افقی که فکر میکنی.
افق پیش رویت گسترده...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26💔4
بچه ها حتما به اتاق سفید سر بزنید .
ممکنه تجربیات مشابهی با بچه هایی که مشکلات شونو اونجا مطرح میکنند داشته باشید و بتونید از نظرات مختلف استفاده کنید .
@hamfekr123
ممکنه تجربیات مشابهی با بچه هایی که مشکلات شونو اونجا مطرح میکنند داشته باشید و بتونید از نظرات مختلف استفاده کنید .
@hamfekr123
❤6
کتاب سه زن هراتی رو بخونیم؟؟
anonymous poll
بله – 90
👍👍👍👍👍👍👍 95%
خیر – 5
▫️ 5%
👥 95 people voted so far.
anonymous poll
بله – 90
👍👍👍👍👍👍👍 95%
خیر – 5
▫️ 5%
👥 95 people voted so far.
صبح
آیه ی نور
لحظه ی شکفتن خورشید.
اگر قرار باشد روز یک انسان باشد صبح چشمان زیبای اوست .
پنجره ای برای گشوده شدن
روزنه ای برای آمدن نور..
و به خود نور قسم
صبح آغاز بودن ست .
عکس و نوشته
#عادله_زمانی
@adelehz
آیه ی نور
لحظه ی شکفتن خورشید.
اگر قرار باشد روز یک انسان باشد صبح چشمان زیبای اوست .
پنجره ای برای گشوده شدن
روزنه ای برای آمدن نور..
و به خود نور قسم
صبح آغاز بودن ست .
عکس و نوشته
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16
برقص دخترکم،
آنقدر برقص که زمین گرم از نفسهایت شود و از گرمای جنگل موهایت دوباره جوانه زند .
آنقدر برقص که انارهای لبهایت بشکافد ودانه هایش زمین را سرخ از عشق کند .
برقص دخترکم
تا طره ی زلفکان سیاهت را که بافتمشان، بر باد تازیانه بزند .
تا جهان از هیاهوی کفشهای دخترانه ی صورتی آن به وجد بیاید .
پروانه ی کوچک من
تو برقص که باغ از رقص شاپرک ها جان میگیرد و جان می بخشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنقدر برقص که زمین گرم از نفسهایت شود و از گرمای جنگل موهایت دوباره جوانه زند .
آنقدر برقص که انارهای لبهایت بشکافد ودانه هایش زمین را سرخ از عشق کند .
برقص دخترکم
تا طره ی زلفکان سیاهت را که بافتمشان، بر باد تازیانه بزند .
تا جهان از هیاهوی کفشهای دخترانه ی صورتی آن به وجد بیاید .
پروانه ی کوچک من
تو برقص که باغ از رقص شاپرک ها جان میگیرد و جان می بخشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26
❤1