"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
جای تو پیش او نیست .
درست همانطور که جای کتاب قدیمی دست نویس روی بساط پیرمرد دست فروش گوشه میدان انقلاب نیست ..
#عادله_زمانی

📚 @bookeworld2020 📚
14😢6
تورا از راه های دور
از فراسوی آسمانها
تورا بعد از گذشتن دهها فرودگاه
به فاصله ی دریاها و
به درازای کیلومترها جاده دوست دارم‌.
تورا از پس فاصله ها دوست دارم .
و خودت میدانی چنین دوست داشتنی شبیه دوست داشتن های عادی نیست .
این کجا و آن دوست داشتن ها کجا
شبیه طلا کنار مس
تورا اینگونه دوست دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
16💔4😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یعنی حتی اگر میمون هم باشی نباید بی احترامی و تحمل کنی 😄
@adelehz
😁17
شبتون بخیر قند و نبات ها ❤️
@adelehz
13
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
5
Forwarded from وی۲ری خفن
🤘 لیست پروکسی ضد فیلتر و پر سرعت امروز

☝️ویژه تمام اینترنت‌ها

PROXY X 1 / PROXY X 2 / PROXY X 3


👨‍💻 هرروز لیست پروکسی‌های قوی و متصل در ( @FastestProxies) گذاشته میشه که میتونید با سیو کردنشون همیشه به تلگرام متصل باشید.
7
عشق را عاشقانه دوست دارم .
چرا که آدمی را وا میدارد در مسیرهایی نو گام بردارد.
به شیوه ای نو زندگی کند .
و چیزهایی را دنبال کند که بسیار زیباست .
عشق را دوست دارم
نه بخاطر لذتی که بهمراه دارد نه حتی به خاطر زجر شیرینی که با اوست
صرفا از آن جهت که عشق تو را بزرگ‌ می کند .
آنقدر بزرگ که بتوانی زیباتر زندگی کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
15💔8
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟

آنا گاوالدا
@adelehz
💔27😢8
به‌من می‌گویی تورا رها نکنم .
عزیزکم
لطفا احمق نباش!
کسی نمی‌تواند نفس کشیدن خودش را
رها کند .
رها کردن‌چنین چیزی مساوی ست با مردن
بنظرت می‌توان این کار را کرد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔226😁1
بیدار که شدی
حتی اگر هزار فکر چون کلافی سردرگم در سرت پیچیده بود. کنارشان بگذار
آبی به صورت بزن و نفس بکش
بوی نان تازه ،پچ‌پچ آرام پدر و مادر و صدای بهم خوردن قاشق در استکان ،در آشپزخانه را با ولع فروبرده و بشنو ..
این موهبت نامش زندگی ست دست کم نگیرش..
صبحت بخیر !
هرکجا که نشسته ای و به هر افقی که فکر می‌کنی.
افق پیش رویت گسترده...
#عادله_زمانی
@adelehz
26💔4
بچه ها حتما به اتاق سفید سر بزنید .
ممکنه تجربیات مشابهی با بچه هایی که مشکلات شون‌و اونجا مطرح می‌کنند داشته باشید و بتونید از نظرات مختلف استفاده کنید .

@hamfekr123
6
شبتون بخیر جینگلی قشنگا🥰🦊
#نارنجی
@adelehz
16
کتاب سه زن هراتی رو بخونیم؟؟
anonymous poll

بله – 90
👍👍👍👍👍👍👍 95%

خیر – 5
▫️ 5%

👥 95 people voted so far.
صبح
آیه ی نور
لحظه ی شکفتن خورشید.
اگر قرار باشد روز یک انسان باشد صبح چشمان زیبای اوست .
پنجره ای برای گشوده شدن
روزنه ای برای آمدن نور..
و به خود نور قسم
صبح آغاز بودن ست .
عکس و نوشته
#عادله_زمانی
@adelehz
16
"زنی که‌گم کردم "
GIF
صبح قشنگ تون بخیر ❤️
32
برقص دخترکم،
آنقدر برقص که زمین گرم از نفسهایت شود و از گرمای جنگل موهایت دوباره جوانه زند .
آنقدر برقص که انارهای لبهایت بشکافد و‌دانه هایش زمین را سرخ از عشق کند .
برقص دخترکم
تا طره ی زلفکان سیاهت را که بافتمشان، بر باد تازیانه بزند .
تا جهان از هیاهوی کفش‌های دخترانه ی صورتی آن به وجد بیاید .
پروانه ی کوچک من
تو برقص که باغ از رقص شاپرک ها جان میگیرد و جان می بخشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
26