درختی سبزدرکوه وکمربود
متاع اون درخت بارشکربود.
هراون لیلی که مجنونش سفربود
همیشه اون درختش درنظربود.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
متاع اون درخت بارشکربود.
هراون لیلی که مجنونش سفربود
همیشه اون درختش درنظربود.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
دنیا پراز عاشق هایی ست
که بهم نرسیدند.
زمین گرد است،
اما ما عادت به رسیدن نداریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
که بهم نرسیدند.
زمین گرد است،
اما ما عادت به رسیدن نداریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع هرآدمی
نیازبه یک نفرخاصی دارد
کسی که وقتی به شما
زنگ میزندومیگوید الو
دنیا ازحرکت بایستد
فقط شمابمانید و او..
#عادله_زمانی
@adelehz
نیازبه یک نفرخاصی دارد
کسی که وقتی به شما
زنگ میزندومیگوید الو
دنیا ازحرکت بایستد
فقط شمابمانید و او..
#عادله_زمانی
@adelehz
بچه که بودم از بزرگترشدن میترسیدم
بخاطراینکه مجبوربودی ازچیزهایی دست بکشی مثلا عروسکها..
اماوقتی بزرگترشدم فهمیدم که فرقی ندارد توبزرگ باشی یا کوچک همیشه بایدازعروسکها دست کشید.زیبایی عروسکهاشایدجذاب باشد اماعروسکها هیچ وقت مال یک نفرنیستند.بخاطرهمین بی توجه به سنت بایدازعروسکهادست بکشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
بخاطراینکه مجبوربودی ازچیزهایی دست بکشی مثلا عروسکها..
اماوقتی بزرگترشدم فهمیدم که فرقی ندارد توبزرگ باشی یا کوچک همیشه بایدازعروسکها دست کشید.زیبایی عروسکهاشایدجذاب باشد اماعروسکها هیچ وقت مال یک نفرنیستند.بخاطرهمین بی توجه به سنت بایدازعروسکهادست بکشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
سالها از دوره نوجوانیم میگذرد
ولی من بازهم هرشب
به کلبه سنگی کوهستانی
دونفره مان فکر میکنم .
کلبه ای که درش هیچوقت به
دست هیچکداممان بازنشد..
آشنای دیروز،غریبه امروز
روزگارت خوش
هرکجاکه هستی
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی من بازهم هرشب
به کلبه سنگی کوهستانی
دونفره مان فکر میکنم .
کلبه ای که درش هیچوقت به
دست هیچکداممان بازنشد..
آشنای دیروز،غریبه امروز
روزگارت خوش
هرکجاکه هستی
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیایت بزرگ است خدایا
درروزهزاران ادم هم ببینم
آخرش ته شب
فقط خودم میمانم وخودت
خوب است که هستی خدایا
بی تو بسرنمیشود..
جانانه ی کبریایی من ..
#عادله_زمانی
شب آرام 🌙
@adelehz
درروزهزاران ادم هم ببینم
آخرش ته شب
فقط خودم میمانم وخودت
خوب است که هستی خدایا
بی تو بسرنمیشود..
جانانه ی کبریایی من ..
#عادله_زمانی
شب آرام 🌙
@adelehz
گاهی اوقات رفتن بهترین راه است.
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
بدترین قسمت یک دوستی
جاهایی ست که حرفهایت را برعکس
میفهمد.هرچقدرم توضیح میدهی
حرف اول ازذهنش پاک نمیشود
درواقع مابه دوستانی نیازداریم
که بدون کلام بانگاه کردن به چشمانمان
حرفهایمان رابفهمند.نه اینکه باکلاممان
هم چیزدیگری دریافت کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
جاهایی ست که حرفهایت را برعکس
میفهمد.هرچقدرم توضیح میدهی
حرف اول ازذهنش پاک نمیشود
درواقع مابه دوستانی نیازداریم
که بدون کلام بانگاه کردن به چشمانمان
حرفهایمان رابفهمند.نه اینکه باکلاممان
هم چیزدیگری دریافت کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی ادم اینقدر تنهاست که
حتی فرشته مرگ هم دلش نمیاید این
تنهایی را بشکند....
شب آرام 🌹🌙⭐️
حتی فرشته مرگ هم دلش نمیاید این
تنهایی را بشکند....
شب آرام 🌹🌙⭐️
درحقیقت
جمعه ها هیچ فرقی بابقیه روزهای
هفته ندارد.
فقط جمعه ها خلوت تراست
ساکت تراست
وبه همین خاطرحجم دلتنگی هایمان
بیشتربه چشم می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه ها هیچ فرقی بابقیه روزهای
هفته ندارد.
فقط جمعه ها خلوت تراست
ساکت تراست
وبه همین خاطرحجم دلتنگی هایمان
بیشتربه چشم می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
ادم در هر زمانی
وسنی به خودش نیازدارد
برای اینکه بتواند
ازهمه ببرد وبه خودش پناه ببرد
خودتان رابیشترازهمه دوست داشته
باشید.هیچکس شمارا اندازه
خودتان نمیخواهد
هیچکس...
#عادله_زمانی
@adelehz
وسنی به خودش نیازدارد
برای اینکه بتواند
ازهمه ببرد وبه خودش پناه ببرد
خودتان رابیشترازهمه دوست داشته
باشید.هیچکس شمارا اندازه
خودتان نمیخواهد
هیچکس...
#عادله_زمانی
@adelehz