"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
❤️❤️
@adelehz
17🕊1
"زنی که‌گم کردم "
یکی از دلخوشی های کوچکم همین ست که گاهی به یک عطاری قدیمی سر میزنم ریه هایم را پر از هوای خوب و خوش عطر درون عطاری میکنم. نگاهم را روی رنگهای قشنگ میچرخانم... دارچین و فلفل سیاه را میخرم .در زردی اغوا گر زردچوبه غرق میشوم ..چنددانه هل برای چای عصر من و تو…
سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست؟
شنبلیله، رازیانه، شاهی و گشنیز
هل و آویشن، نبیذِ سرخِ شور انگیز ...

سینه ام دکان عطاری است
دردت چیست؟
تو اگر جسمت بهاران است
اما جان تو پاییز !
عازم مسجد سلیمانی و لیکن می رسی تبریز
عاشقی تو
عاشقی تو
من برای عاشقِ بی کس !
برای عاشق بی چیز
راه رفتن
گریه کردن زیر باران می کنم تجویز ....
ناز بوها، بوی نعاع عطر یاس
پیرهن چاکی، درآمدین لباس

محمدصالح علا
@adelehz
💔158
این فقط بخشی از محبت شما عزیزانم به من هست .من روزانه دهها پیام زیبا از شما دریافت میکنم و بخاطر همش شاکر خداوند هستم.
ممنونم که هستید و همیشه به قشنگ ترین وجهه ممکن این حضور زیبا تون و به من یادآوری می کنید...
بوس به قلب تون❤️
@adelehz
24🕊2
از این پنجره که بروی من گشوده ست فقط تو دیده میشوی ..
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
@adelehz
19
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه می‌پردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
5
@zhuanchannel
بهمنیا تولدتون مباااارک قشنگا😍😍😍
12
بنظر من
جمعه
همان دلبرک قدیمی ست که سالها منتظر ماند
و معشوق به او نرسید .
صبح جمعه سالهای جوانی اش و غروب جمعه سالهای پیری اوست ..
این گونه ست که غروب جمعه در حسرت معشوق گم شده در اندوهی غلیظ فرو می رود..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1810😢7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدم حسابی ها زیاد بلد نیستند راجع به کارهایشان تز بدهند .
در صفحات اجتماعی شان در ستایش همدیگر دوستی و مهربانی چیزهای زیادی به چشم‌نمی‌خورد.
اصلا بلد نیستند در این مورد برای دیگران سخنرانی کنند .
اما یک روز می بینی شان که آب سرد و شربت درست کرده اند و می برند برای کارگران ساختمان روبرویی
بی آنکه به کسی چیزی بگویند یا نظری بخواهند.
می بینی شان که کفش‌های نوی خودشان را به کسی دیگر دادند.
یا می بینی شان که برای تولد کسی قشنگترین هدیه ره خریده اند ‌.
آدم حسابی ها اینطوری هستند حرف نمی‌زنند بلکه در سکوت حواس شان به همه چیز ست .
و چقدر جهان به آدم حسابی ها نیاز دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
39
زمانهایی هم هست که خیلی خسته ای اما خودت نمیفهمی به محض اینکه در تاریکی و سکوت مطلق چشمانت را میبندی تازه آنجاست که میفهمی چقدر خسته بودی وخبر نداشتی .
دقیقا همان لحظه موجی از آرامش در آن بی‌خبری و تاریکی به جانت می ریزد ..
برای همه ی آدم‌های خسته
چنین آرامشی را ارزو میکنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
26💔4