❤22💔11
چیزی در دنیا وجود ندارد که بتواند تورا بکشد .
به شبهایی فکر کن که با گریه صبح شد
هرچه باشد باعث میشود قوی تر شوی و قوی تر
القصه اینکه مبادا به خاطر چیزی خودت را شکست خورده بدانی نه امکان ندارد که باران همیشه بماند خورشید بلاخره طلوع خواهد کرد پس تا طلوع دوباره ی خورشید از دیدن باران لذت ببر.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
به شبهایی فکر کن که با گریه صبح شد
هرچه باشد باعث میشود قوی تر شوی و قوی تر
القصه اینکه مبادا به خاطر چیزی خودت را شکست خورده بدانی نه امکان ندارد که باران همیشه بماند خورشید بلاخره طلوع خواهد کرد پس تا طلوع دوباره ی خورشید از دیدن باران لذت ببر.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤25😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی هنوز برکت از دلخوشی های مردم نرفته بود :)
😁12❤11
"زنی کهگم کردم "
وقتی هنوز برکت از دلخوشی های مردم نرفته بود :)
خداوندا
حقیقتا به همچین سطحی از بیخیالی در زندگی نیازمندم :))
حقیقتا به همچین سطحی از بیخیالی در زندگی نیازمندم :))
😢12😁6
وقتی چشم امیدتان به خدا باشد.
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که راست نباشد.
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که پیش نیاید.
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که دیر نپاید.
حال به همه ی موهبتهایی بیندیشید که چنین دور دست به نظر می آیند و از همین حالا منتظرشان باشید تا در پرتو لطف الهی و به گونه ای غیر منتظره به سراغتان بیایند.
چون خدا معجزات خود را از راه هایی عجیب به انجام میرساند.
✍🏻 فلورانس اسکاول شین
@adelehz
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که راست نباشد.
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که پیش نیاید.
هیچ چیز آنقدرها عجیب نیست که دیر نپاید.
حال به همه ی موهبتهایی بیندیشید که چنین دور دست به نظر می آیند و از همین حالا منتظرشان باشید تا در پرتو لطف الهی و به گونه ای غیر منتظره به سراغتان بیایند.
چون خدا معجزات خود را از راه هایی عجیب به انجام میرساند.
✍🏻 فلورانس اسکاول شین
@adelehz
❤25🕊1
مادرمان حوا
سیب را که خورد
ندانسته دخترانش را راهی جاده ی میوه ی ممنوعه خوردن کرد.
هربار خواستم نخواهمت
نتوانستم ..
من دختر شبیهی به آن مادر بودم به گمانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
سیب را که خورد
ندانسته دخترانش را راهی جاده ی میوه ی ممنوعه خوردن کرد.
هربار خواستم نخواهمت
نتوانستم ..
من دختر شبیهی به آن مادر بودم به گمانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26🕊2
اونی که بی بهانه و بی خبر یه جعبه شیرینی میگیره میاد خونه و میگه بیاید چایی باشیرینی بخوریم .
اون
آره همون
گلی از گلهای بهشتههه🥺
@adelehz
اون
آره همون
گلی از گلهای بهشتههه🥺
@adelehz
❤43😁6😢1
قدیمی تر ها یه باوری دارند که طبق اون معتقدند توی یه ازدواج مرد باید از زن عاشق تر باشه . آیا این درسته؟؟
anonymous poll
بله – 112
👍👍👍👍👍👍👍 84%
خیر – 22
👍 16%
👥 134 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 112
👍👍👍👍👍👍👍 84%
خیر – 22
👍 16%
👥 134 people voted so far. Poll closed.
❤11😁1
"زنی کهگم کردم " via @vote
قدیمی تر ها یه باوری دارند که طبق اون معتقدند توی یه ازدواج مرد باید از زن عاشق تر باشه . آیا این درسته؟؟ anonymous poll بله – 112 👍👍👍👍👍👍👍 84% خیر – 22 👍 16% 👥 134 people voted so far. Poll closed.
اگه خواستید راجع به این سوال توضیحی بدید یا نظرات بقیه رو بخونید
اینجا میتونید نظر بدید
https://t.me/hamfekr123/75
اینجا میتونید نظر بدید
https://t.me/hamfekr123/75
Telegram
اتاق سفید همفکری
قدیمی تر ها یه باوری دارند که طبق اون معتقدند توی یه ازدواج مرد باید از زن عاشق تر باشه .
مخاطبم هم خانمها و هم آقایون هستند لطفا نظر شخصی تون و بگید آیا این درسته؟؟؟؟
مخاطبم هم خانمها و هم آقایون هستند لطفا نظر شخصی تون و بگید آیا این درسته؟؟؟؟
انسان تا وقتی که گرفتار مقایسه نشده است خوشبخت ست .اصلا گمان میکنم همین مقایسه کردن خود با دیگران ست که پایه و بنیان آرامش آدمی را به لرزه در می آورد.
این است که گاهی می نشینیم و فیلم ها و عکسهای مردمانی که قبل از ما روی زمین زیسته اند را می بینیم و به آرامش و خوشحالی شان غبطه میخوریم .
بعد با خودمان حساب کتاب میکنیم که چجوریاست؟
مردمی که از نظر رفاهی و امکانات بهینه ی زندگی از ما عقب تر بودند از ما خوشحال تر و سالم تر زندگی می کردند.
رازش در راضی بودن به داشته هاست نه اینکه آنها مردم ساده لوحی باشند یا ما خیلی هوش سرشاری داشته باشیم نه خیر آقایان و خانمها
داستان این است که آنها بستری برای مقایسه کردن در دسترس نداشتند .
رفت و آمدها به این سادگی نبود و براحتی یک استوری گذاشتن نمی شد خوشحالی یا موفقیت را فریاد زد .علی الخصوص که همدوره ای های ما ناراحتی یا بدشانسی ها فریاد نمی زنند و فقط خوشبختی ها را در چشم هم فرو می برند.
این است که اگر آدم آنقدر خوش شانس باشد که بتواند از تیغ مقایسه کردن خودش با بقیه قسر در رود می تواند خوشحال تر شود.
البته اگر بتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
این است که گاهی می نشینیم و فیلم ها و عکسهای مردمانی که قبل از ما روی زمین زیسته اند را می بینیم و به آرامش و خوشحالی شان غبطه میخوریم .
بعد با خودمان حساب کتاب میکنیم که چجوریاست؟
مردمی که از نظر رفاهی و امکانات بهینه ی زندگی از ما عقب تر بودند از ما خوشحال تر و سالم تر زندگی می کردند.
رازش در راضی بودن به داشته هاست نه اینکه آنها مردم ساده لوحی باشند یا ما خیلی هوش سرشاری داشته باشیم نه خیر آقایان و خانمها
داستان این است که آنها بستری برای مقایسه کردن در دسترس نداشتند .
رفت و آمدها به این سادگی نبود و براحتی یک استوری گذاشتن نمی شد خوشحالی یا موفقیت را فریاد زد .علی الخصوص که همدوره ای های ما ناراحتی یا بدشانسی ها فریاد نمی زنند و فقط خوشبختی ها را در چشم هم فرو می برند.
این است که اگر آدم آنقدر خوش شانس باشد که بتواند از تیغ مقایسه کردن خودش با بقیه قسر در رود می تواند خوشحال تر شود.
البته اگر بتواند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردانی که واقعا عاشقند زیباترین موجودات عالم هستند.این به معنی عدم زیبایی زنان عاشق نیست اما حکایت مردان حکایت دیگری ست .
دنبال بحثهای فمنیستی یا من با تو برابرم نیستم من از عمق یک عشق مردانه میگویم از آنچه در طول هزاران سال تاریخ ساخته است.
تاریخ هیچ ملکه ای را ندارد که بخاطر عشق سرزمینی را فتح کرده باشد یا از سرزمینی به اقلیمی دیگر رفته باشد اما تا دلت بخواهد پادشاهانی دارد که بخاطر عشق هرچه توانستند کردند .
پادشاهانی که حتی بخاطر عشق قید سلطنت را زدند یا بر رقیبی عفو کردند و حتی رقیبی را به خاک نشاندند .
نمیخواهم بگویم زنان در عشق کم میگذارند نه اینچنین نیست ،حداقل بعنوان یک زن چنین جفایی به هم جنسانم نمیکنم .اما به جرات میگویم که اگر مردی واقعا عاشق شود و بخاطر خوشی معشوق با او دمساز،رفیق و همراه گردد میتواند زیباترین مخلوق عالم باشد .
#عادله_زمانی
دنبال بحثهای فمنیستی یا من با تو برابرم نیستم من از عمق یک عشق مردانه میگویم از آنچه در طول هزاران سال تاریخ ساخته است.
تاریخ هیچ ملکه ای را ندارد که بخاطر عشق سرزمینی را فتح کرده باشد یا از سرزمینی به اقلیمی دیگر رفته باشد اما تا دلت بخواهد پادشاهانی دارد که بخاطر عشق هرچه توانستند کردند .
پادشاهانی که حتی بخاطر عشق قید سلطنت را زدند یا بر رقیبی عفو کردند و حتی رقیبی را به خاک نشاندند .
نمیخواهم بگویم زنان در عشق کم میگذارند نه اینچنین نیست ،حداقل بعنوان یک زن چنین جفایی به هم جنسانم نمیکنم .اما به جرات میگویم که اگر مردی واقعا عاشق شود و بخاطر خوشی معشوق با او دمساز،رفیق و همراه گردد میتواند زیباترین مخلوق عالم باشد .
#عادله_زمانی
❤50💔5
بخواب
و بیاد داشته باش خداوند چشمان را برای اشک شوق ریختن هم آفریده است .
منتظر آن اشک ها باش ..
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
و بیاد داشته باش خداوند چشمان را برای اشک شوق ریختن هم آفریده است .
منتظر آن اشک ها باش ..
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
❤34😢5💔4🕊3