کجای جهان دوای جان درد میفروشند؟
درد میکند این جان لعنتی
از انبوه اندوهی که هر صبح ناگاه لایه ای بر آن
افزوده میشود..
خورشید کجای این جهان ایستاده ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
درد میکند این جان لعنتی
از انبوه اندوهی که هر صبح ناگاه لایه ای بر آن
افزوده میشود..
خورشید کجای این جهان ایستاده ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢62❤4
ببخش نازنینم اگر فرصت برای در آغوش کشیدنت کم بود.
اگر قبل از بوسیدنت پرواز کردی
ببخش اگر صدایت در آسمان ها گم شد آنگاه که باور داشتم پس از پرواز بر فرای ابرها به من به خانه برمیگردی .
ببخش اگر نتوانستم کنارت باشم آنگاه که وقت سفری واقعی فرا رسیده بود.
نازنینم
آیا مرا خواهی بخشید ؟
و آنگاه که از آسمان به آسمان رفتی دانستی که چقدر منتظرت خواهم ماند؟
بخواب نازنینم
آسمان جای بهتری ست
اینجا در زمین جای تو نیست
فرشته ها بر بال آسمان آرمیده ترند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر قبل از بوسیدنت پرواز کردی
ببخش اگر صدایت در آسمان ها گم شد آنگاه که باور داشتم پس از پرواز بر فرای ابرها به من به خانه برمیگردی .
ببخش اگر نتوانستم کنارت باشم آنگاه که وقت سفری واقعی فرا رسیده بود.
نازنینم
آیا مرا خواهی بخشید ؟
و آنگاه که از آسمان به آسمان رفتی دانستی که چقدر منتظرت خواهم ماند؟
بخواب نازنینم
آسمان جای بهتری ست
اینجا در زمین جای تو نیست
فرشته ها بر بال آسمان آرمیده ترند.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢26🕊8💔5❤1
بوی محبوبه شب
همچو شرابی گیراست
مست و شیدا کند این
جام پر از نوش مرا
بوی محبوبه شب
جلوه جادویی اوست
آنکه کرده است
به یکباره فراموش مرا.
فریدون مشیری
@adelehz
همچو شرابی گیراست
مست و شیدا کند این
جام پر از نوش مرا
بوی محبوبه شب
جلوه جادویی اوست
آنکه کرده است
به یکباره فراموش مرا.
فریدون مشیری
@adelehz
💔24
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔40😢8❤7
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
خوب رفقا بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم. اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید . قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤7
دلم برای دایی احمدم تنگ شده
این روزها که هوا سرد شده غصه ام میگیرد که آنجایی که گذاشتیمش و به خانه برگشتیم سردش نباشد..
و دلم آتش میگیرد که اگر کسی،کسی را نداشته باشد تا هنگام گذاشتنش در آن دشت بی سر و پیکر محفل مردگان، در گورستان ،به او بگوید مراقب خودت باش بازهم می آیم و به تو سر می زنم چه ؟
اگر کسی را برای روشن کردن شمعی بر مزارش نداشته باشد چه ؟
اگر گلی بر خاکش پر پر نشود چه ؟
اگر هیچ کس بدرقه اش نکرده باشد چه؟
دلم برای دایی احمد تنگ شده ...
من نمیدانم در دنیای مردگان میتوان به دنبال آدمها گشت یا نه ولی میدانم اگر چنین باشد دایی احمد من و هزارها آدم مهربان دائم السکوت آنجا هوای بی پناهانی که کسی در این جهان بدرقه شان نکرد را خواهند داشت .
دلم برای دایی احمدم تنگ شده ..
هوا سرد ست ...
کاش در آن دشت سبز،بهار باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها که هوا سرد شده غصه ام میگیرد که آنجایی که گذاشتیمش و به خانه برگشتیم سردش نباشد..
و دلم آتش میگیرد که اگر کسی،کسی را نداشته باشد تا هنگام گذاشتنش در آن دشت بی سر و پیکر محفل مردگان، در گورستان ،به او بگوید مراقب خودت باش بازهم می آیم و به تو سر می زنم چه ؟
اگر کسی را برای روشن کردن شمعی بر مزارش نداشته باشد چه ؟
اگر گلی بر خاکش پر پر نشود چه ؟
اگر هیچ کس بدرقه اش نکرده باشد چه؟
دلم برای دایی احمد تنگ شده ...
من نمیدانم در دنیای مردگان میتوان به دنبال آدمها گشت یا نه ولی میدانم اگر چنین باشد دایی احمد من و هزارها آدم مهربان دائم السکوت آنجا هوای بی پناهانی که کسی در این جهان بدرقه شان نکرد را خواهند داشت .
دلم برای دایی احمدم تنگ شده ..
هوا سرد ست ...
کاش در آن دشت سبز،بهار باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢38💔12
در کنار ساحل قدم می زدم و میخواستم به جایی دیگر بروم که درخشش چیزی از فاصله دور توجهم را به خود جلب کرد. جلوتر رفتم تا به شی درخشان رسیدم. نگاه کردم دیدم یه قوطی نوشابه است، با خودم فکر کردم، در زندگی چند بار چیزهای بی ارزش من را فریب داده و من را از مسیر اصلی خودم غافل کرده است و وقتی به آن رسیدم دیدم که چقدر بیهوده بوده است،
ولی آیا اگر به سمت آن شیء بی ارزش نمیرفتم، واقعا می فهمیدم که بی ارزش است یا سالها حسرت آن را میخوردم...
📓 مکتوب
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
ولی آیا اگر به سمت آن شیء بی ارزش نمیرفتم، واقعا می فهمیدم که بی ارزش است یا سالها حسرت آن را میخوردم...
📓 مکتوب
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
❤23💔3
"زنی کهگم کردم "
تهران پادکست – خسرو شکیبایی - خسته ام خسته
حوالی خواب های ما
سال پر بارانی بود....
سال پر بارانی بود....
😢14💔3
زندگی ترانه ای ست که هر صبح نتی برآن افزوده میشود.
نتی پایین
نتی بالا
اما این ترانه وقتی زیبا میشود که پذیرای تمام نت هایش باشی .
پس از نت های پایین هم نترس
چون این آغاز زیبایی ست .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
نتی پایین
نتی بالا
اما این ترانه وقتی زیبا میشود که پذیرای تمام نت هایش باشی .
پس از نت های پایین هم نترس
چون این آغاز زیبایی ست .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
جنگیدن زیباتر از پیروزیه.
به سمت مقصد رفتن، از رسیدن به اون با ارزشتره. وقتی برنده میشی یا به مقصد میرسی یه خلأ رو تو خودت حس میکنی؛ واسه پُر کردن همین خلأ باید دوباره راه بیفتی و مقصد تازهای پیدا کنی ...
✍🏻 اوریانا فالاچی
@adelehz
به سمت مقصد رفتن، از رسیدن به اون با ارزشتره. وقتی برنده میشی یا به مقصد میرسی یه خلأ رو تو خودت حس میکنی؛ واسه پُر کردن همین خلأ باید دوباره راه بیفتی و مقصد تازهای پیدا کنی ...
✍🏻 اوریانا فالاچی
@adelehz
🕊17❤9
عمرمن در شب نشست!!
و
عشق من در مه شکست!!
قصه ام این است ،،،
وجز این نیست تحریرش کنید.....
حسین منزوی
@adelehz
و
عشق من در مه شکست!!
قصه ام این است ،،،
وجز این نیست تحریرش کنید.....
حسین منزوی
@adelehz
❤19😢9💔2
کَرگدن گفت: عاشق یعنی چه؟
دُم جنبانک گفت: یعنی کسی که
قلبش از چشمهایش میچکد...
شلسیلوراستاین
@adelehz
دُم جنبانک گفت: یعنی کسی که
قلبش از چشمهایش میچکد...
شلسیلوراستاین
@adelehz
❤21💔5😢2🕊2
کودکی که آب نباتش بر خاک افتاده بود با چشمان اشک آلود کوچکش نگاهم کرد و گفت چرا اینطوری شد ؟
بغلش کردم و گفتم ممکن ست این آخرین آب نبات از دست داده ات نباشد .
اما تو هرگز نباید از طعم و لذت چشیدن یک آبنبات نا امید شوی ..
همیشه برای چشیدن یک ابنبات شیرین و دوباره لذت بردن فرصتی پیدا خواهد شد ...
یادت نرود..
#عادله_زمانی
@adelehz
بغلش کردم و گفتم ممکن ست این آخرین آب نبات از دست داده ات نباشد .
اما تو هرگز نباید از طعم و لذت چشیدن یک آبنبات نا امید شوی ..
همیشه برای چشیدن یک ابنبات شیرین و دوباره لذت بردن فرصتی پیدا خواهد شد ...
یادت نرود..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18🕊3💔3