کمتر پیش میاید که زندگی فرصت دوباره ای برای جبران خنده ای که از دست دادی به تو بدهد.اما درعوض زندگی همیشه فرصت برای افسوس و حسرت دارد که به بقیه بدهد .
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
🕊6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
خوب رفقا بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم. اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید . قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
Shahr Khali
Reza Bahram
آیا وطنم خواهد دانست که من هرگز اورا از خود دور نکردم؟
و گرچه نتوانستم چون بنفشه ها او را با خود ببرم اما همیشه برای زخمهایش اشک ریختم؟
آیا وطنم سحرگاهی در میان مه صبحگاهی اش از میان کوهستانهای سرفرازش آنگاه که چشمان خسته اش را بسته است فرزندش را بیاد خواهد آورد؟
و تو به من بگو چه چیزی وطن آدمی را و تَن آدمی را میتواند که از قلبش پاک کندآنگاه که خواب دشتهای پرنور سرزمینش را میبیند؟
شاید هیچ چیز....
#عادله_زمانی
@adelehz
و گرچه نتوانستم چون بنفشه ها او را با خود ببرم اما همیشه برای زخمهایش اشک ریختم؟
آیا وطنم سحرگاهی در میان مه صبحگاهی اش از میان کوهستانهای سرفرازش آنگاه که چشمان خسته اش را بسته است فرزندش را بیاد خواهد آورد؟
و تو به من بگو چه چیزی وطن آدمی را و تَن آدمی را میتواند که از قلبش پاک کندآنگاه که خواب دشتهای پرنور سرزمینش را میبیند؟
شاید هیچ چیز....
#عادله_زمانی
@adelehz
😢16💔12❤4
مراجعه مریضها با علائم سرماخوردگی ویروسی به بیمارستانها و دکتر خیلی زیاد شده
حواستون به خودتون و عزیزانتون باشه.
حواستون به خودتون و عزیزانتون باشه.
💔19😢5❤2
تاثیر مثبت مهمانی های زنانه بر روی خانم ها چگونه است؟
تحقيقات جدید نشان داده که علت عمر طولانیتر زنان و ميزان کم تر سکته قلبی در میانشان، همین میهمانی های زنانه است.
▫️زن ها به نحوه مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار ميکنند و یک سیستم حمایتی فراهم می آورند که استرس و دشواری های زندگی را با یکدیگر تقسیم کرده و از شدت آن می کاهند. این کیفیت که به «وقت گذرانی با دوست های مونث» تعبیر ميشود ، در بدن به تولید سروتونین بیش تر کمک می کند؛ نوعی انتقال دهنده عصبی که با افسردگی مبارزه ميکند و در بدن حس سرزندگی و نشاط بوجود می آورد.
در این میهمانی ها زنان راحت و رها حرف ميزنند ، مهم نیست که این صحبت در مورد دستور پخت غذایی جدید باشد یا تجربه ای در نحوه برخورد با کودکان یا تعریف داستان فیلم تأثیرگذاری که به تازگی دیده اند. مهم این است که زن ها میتوانند حرف بزنند. اینگونه که معلوم است حرف زدن فشار خون شان را تنظیم ميکند، اعصابشان را ارامش مي کند، روحشان را شاداب و احتمالا ميزان چربی و کلسترول خونشان را میزان نگه می دارد.
از ژوان
@zhuanchannel
@adelehz
تحقيقات جدید نشان داده که علت عمر طولانیتر زنان و ميزان کم تر سکته قلبی در میانشان، همین میهمانی های زنانه است.
▫️زن ها به نحوه مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار ميکنند و یک سیستم حمایتی فراهم می آورند که استرس و دشواری های زندگی را با یکدیگر تقسیم کرده و از شدت آن می کاهند. این کیفیت که به «وقت گذرانی با دوست های مونث» تعبیر ميشود ، در بدن به تولید سروتونین بیش تر کمک می کند؛ نوعی انتقال دهنده عصبی که با افسردگی مبارزه ميکند و در بدن حس سرزندگی و نشاط بوجود می آورد.
در این میهمانی ها زنان راحت و رها حرف ميزنند ، مهم نیست که این صحبت در مورد دستور پخت غذایی جدید باشد یا تجربه ای در نحوه برخورد با کودکان یا تعریف داستان فیلم تأثیرگذاری که به تازگی دیده اند. مهم این است که زن ها میتوانند حرف بزنند. اینگونه که معلوم است حرف زدن فشار خون شان را تنظیم ميکند، اعصابشان را ارامش مي کند، روحشان را شاداب و احتمالا ميزان چربی و کلسترول خونشان را میزان نگه می دارد.
از ژوان
@zhuanchannel
@adelehz
❤16😁6
"زنی کهگم کردم "
تاثیر مثبت مهمانی های زنانه بر روی خانم ها چگونه است؟ تحقيقات جدید نشان داده که علت عمر طولانیتر زنان و ميزان کم تر سکته قلبی در میانشان، همین میهمانی های زنانه است. ▫️زن ها به نحوه مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار ميکنند و یک سیستم حمایتی فراهم می آورند که…
چقدر خوبه اینمهمونی هامون🥺
❤15😁4😢2🕊1
زندگی
بی توجه به ریز و درشت ما قرنهاست راهش را می رود.
نه برای کسی مسیرش را عوض کرده نه بخاطر غصه و شادی کسی نظمش را برهم زده .
هزاران سال ست صبحش خورشید می آید و غروب می رود ،بهار بدنبال زمستان می آید و تابستان بعد از بهار جاری می شود.
حالا فکر میکنی اگر تو کمی بیشتر گریه کنی و غم کم و بیش را بخوری زندگی ناگهان از حرکت ایستاده بغلت میکند و می گوید اوه عزیزم چه شده است ؟
نه عزیزک ساده ام
در واقع خیلی باید شانس بیاوری که زندگی یک سیلی به گوشت ننوازد...
به خودت بیا و خودت قلبت را نوازش کن غصه خوردن را کنار بگذار و آرام باش
کسی تورا نوازش نخواهد کرد .
به خودت فکر کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
بی توجه به ریز و درشت ما قرنهاست راهش را می رود.
نه برای کسی مسیرش را عوض کرده نه بخاطر غصه و شادی کسی نظمش را برهم زده .
هزاران سال ست صبحش خورشید می آید و غروب می رود ،بهار بدنبال زمستان می آید و تابستان بعد از بهار جاری می شود.
حالا فکر میکنی اگر تو کمی بیشتر گریه کنی و غم کم و بیش را بخوری زندگی ناگهان از حرکت ایستاده بغلت میکند و می گوید اوه عزیزم چه شده است ؟
نه عزیزک ساده ام
در واقع خیلی باید شانس بیاوری که زندگی یک سیلی به گوشت ننوازد...
به خودت بیا و خودت قلبت را نوازش کن غصه خوردن را کنار بگذار و آرام باش
کسی تورا نوازش نخواهد کرد .
به خودت فکر کن .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢20❤12💔10
یک روز خودم را خواهم بخشید
از آسیبی که به خویش روا داشتم،
از آسیبی که اجازه دادم دیگران بر من روا دارند...
و از اهمیت دادن بیش از حد به آدم ها و چنان محکم خویش را در آغوش خواهم کشید که هرگز ترک خود نکنم.
امیلی دیکنسون
@adelehz
از آسیبی که به خویش روا داشتم،
از آسیبی که اجازه دادم دیگران بر من روا دارند...
و از اهمیت دادن بیش از حد به آدم ها و چنان محکم خویش را در آغوش خواهم کشید که هرگز ترک خود نکنم.
امیلی دیکنسون
@adelehz
❤33💔6😢4🕊3
اون سالهای کودکی از این ساعت شب
کمکم قند توی دل آب شدن ما برای ذوق فردا شروع می شد .
ذوق صبح زود بیدار نشدن و جمعه مهمون داشتن ،مدرسه نرفتن و بیخیال مشق نوشتن بودن.
این ساعتها
ساعتهای طلایی خوشحالی و بیخیالی به حساب می آمد.
چیزی که بعدها دوباره زیر زبان مان مزه مزه نشد .چیزی که تکرار نشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
کمکم قند توی دل آب شدن ما برای ذوق فردا شروع می شد .
ذوق صبح زود بیدار نشدن و جمعه مهمون داشتن ،مدرسه نرفتن و بیخیال مشق نوشتن بودن.
این ساعتها
ساعتهای طلایی خوشحالی و بیخیالی به حساب می آمد.
چیزی که بعدها دوباره زیر زبان مان مزه مزه نشد .چیزی که تکرار نشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔25❤8
یه روزی یه جایی که خیلی از خونه دور نبود در حالی که اشک هام و پاک میکردم به خودم قول دادم خیلی چیزها رو بخاطر خستگی های پدرمتحمل کنم .
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34💔7
در موردِ بعد
بعد از تو هیچکس را دوست نخواهم داشت...
در موردِ قبل
من اساساً عشق را بدونِ تو نمیشناختم...
محمود درویش
@adelehz
بعد از تو هیچکس را دوست نخواهم داشت...
در موردِ قبل
من اساساً عشق را بدونِ تو نمیشناختم...
محمود درویش
@adelehz
❤23😢7
"زنی کهگم کردم "
شبتون بخیر رفقا خودتون و بغل کنید خدا پناهتون دوستتون دارم
چرا میخندیدین تباهاا خوب راست میگم😒😎
😁26❤4
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
❤6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
خوب رفقا بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم. اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید . قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
❤3