"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پشت در پاییز
زمستانی ایستاده است که منتظرست .
دقیقا نمیدانم که زمستان منتظر ماست یا ما منتظر زمستان
فقط یک چیز را خوب می دانم
که هیچ زمستانی ابدی نیست .
و هر زمستانی به امید بهاری دوباره سپری می‌شود.
#عادله_زمانی
زمستان مبارک
@adelehz
33🕊11
من از روز جـزا واقـف نبـودم
شــب یلـــدای هجــران آفریـدنـد



فروغی بسطامی
@adelehz
😢197💔2
پاییز که تمام شود ،برگها که بریزد
زردها و نارنجی ها که تمام شود
سراغت خواهم آمد .
از اولین روز زمستان
دستانت را لای دستانم میگیرم و به انگشتان یخ زده ات ها می کنم .
بعد یک گردو که از آخرین برداشت باغ به دستم رسیده از جیبم در می آورم نصفش را می‌دهم به تو و نصفش را در دهانم میگذارم
آن وقت می نشینیم به درختان بی برگ و بار نگاه می‌کنیم و به امید بهار منتظر می مانیم .
پاییز که تمام شود
تمام زمستان را با هم منتظر بهار می نشینیم چون هر سرما را دوتایی پشت سر کردن آسان تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
22😢5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
5
ولی من بیشتر دوستام دی ماهی هستند از اول تا آخر دی ده تا تولد بیشتر هست .
نمیدونم چرا اواخر بهار اینقدر حال مادر پدرها خجسته بوده 😒
@adelehz
😁61
❤️ @MusicBand2015
امیر عظیمی / موزیک باند
چنین‌نماند و چنین نخواهد ماند
13
پیروز و علی رضا
این بچه سراسر امید و قشنگیه ...

@adelehz
44
‏مرا طوری در آغوش بگیر
که انگار فردا می‌میرم...
و فردا چطور؟
طوری در آغوشم بگیر که انگار
از مرگ بازگشته‌ام ...

نزار قبانی
@adelehz
23😢6💔3😁1
آنه
تکرار غریبانه ی روزهایت زیبا بود .
تو خوشبخت بودی دختر
در میان دریاچه ی نقره ای هزار پری کوچک صدفی رنگ هر روز انتظار دیدارت را می کشیدند ..
و آنچه در زندگیت زیبا بود این بود که امروزت شبیه دیروزت نبود ..
آنه
آنچه تو تکرار غریبانه ی روزهایت می‌خواندی اوج خوشبختی بود .
آیا تو دانستی یا چون‌ما زیانکاران سالها بعد فهمیدی چقدر خوشبخت بودی و خودت خبر نداشتی ..
آنه
تکرار غریبانه ی روزهای ما سخت می‌گذرد اما هنوز به پری های دریاچه ی نقره ای دلخوشیم .

#عادله_زمانی
@adelehz
💔45😢53
از زمانی که نسبت به سرنوشتم صبور و حتی بی‌تفاوت شده بودم، زندگانی هم با من سازش بیشتری نشان می‌داد. انسان با همه کشش و کوشش‌ها، به چیزهایی که بیشتر در پی آن‌هاست، کمتر می‌رسد.

📗گرترود
✍🏻 هرمان هسه

@adelehz
25💔5😢1
با یه اتاق مشاوره و ارسال مشکلات چطورید رفقا؟
anonymous poll

عالیه واقعا نیاز دارم . – 115
👍👍👍👍👍👍👍 92%

بدردم نمیخوره – 10
👍 8%

👥 125 people voted so far. Poll closed.
4💋2
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه می‌پردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
👍2
من همیشه سعی کردم آدم قوی باشم یا حداقل اینطور نشان دهم .ام بعضی وقتها نه که نخواهم نمی توانم قوی بمانم .
وقتهایی که تمام انرژیم را صرف مبارزه یا ثابت کردن خودم کردم دیگر قوایی برایم نمی ماند .
آن لحظه حتی اگر بخواهم نمی‌توانم قوی باشم حتی اگر بخواهم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔301😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خرید از بهترین برندهای ترکیه،کانادا و دنیا
(با بهترین نرخ لیر و تحویل در کمترین زمان ممکن)
تحویل درب منزل در هرجای ایران عزیزمون

آدرس کانال تلگرام :

https://t.me/Simoeasyshop

آدرس کانال واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/BjeWXuwJssBL7yQ1kCKFVL

لینک پیج اینستاگرام
https://www.instagram.com/reel/CmQycDljP_W/?igshid=MWI4MTIyMDE=
پیروزتون😍🥰
@adelehz
44😢2🕊1