"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تورا هر شب قبل از خواب میبوسم‌.
خواهی خندید اگر این را بشنوی
خواهی گفت وقتی که دورم یا نیستم چگونه ممکن ست ؟
بتو خواهم گفت که بوسیدن روی ماه از زمین هم ممکن ست‌.
#عادله_زمانی 
@adelehz
18💔4
«در موردِ بعد...
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»


محمود درویش
@adelehz
21😢2
#چی_بخوانیم
نیل دانلد والش

بی نهایت زیبا
ساده
روان
و بسیار بسیار کارآمد

@adelehz
10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آه اگر بدانی پشت چشمانی که می‌شناختی شان
این روزها هزار دریا اشک برای باریدن ایستاده است .
هزار دریای نباریده
هزار دریایی که منتظر یک موج ناآرام برای باریدن است.
شاید بگویی دریا که نمی بارد .
و من می‌گویمت که در شهر من دریاها می بارند و باران ها روان می شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔15😢3
مهربانترین آدم‌ها، خاموش ترین و کم رنگ ترین آدم‌های زندگی ما هستند. همان هایی که کمتر متوجهشان می شویم چون اهل شو آف و نمایش و هیاهو نیستند. آنها با صدای بلند، طوری که همه بشنوند قربان صدقه ما نمی روند. حضورشان نمایشی و مرا ببین تا تو را ببینم نیست. اهل چرا چراهای دست و پاگیر نیستند. در سکوت ما را دوست دارند. بی هیچ توقعی متوجه ما هستند. ذهنشان مشغول حاشیه های فاصله انداز نیست. در فرهنگ لغاتشان، حرف‌هایی که انرژی ما را کم‌می کنند، جایی ندارد. حضورشان هم نه ربطی به حال خوب و بد خودشان دارد، نه حال خوب و بد ما. همیشه هستند و همیشه حالشان با حال خوب ما خوب می شود.
بهتر است به جای آدم‌های هیجانی که تب تندشان زود عرق می کند، آدم‌های مهربان زندگی مان را پیدا کنیم و بیشتر آنها را ببینیم و بیشتر متوجه شان باشیم. بهتر است حضور آدم‌هایی را در زندگی مان پر رنگ کنیم که مستمر و همیشگی و همانطور که هستیم دوستمان دارند ..

نیکی فیروزکوهی

@adelehz
44
شب بخیر عزیزای دلم
خدا پناه تون ❤️
48
پاییز جان در حال رفتن هستی
آنچه با خود آوردی چون برگهایت زرد و شکننده و پژمرده بود.
رفتنت به جای شادی باری از اندوه را سنگین تر و غلیظ تر بر دلها می نشاند .
در کدامین‌کوچه برگهای زرد شده ات را جا ماندی و کدام ترانه را نادیده فراموش کردی نمی دانم .
فقط میدانم پاییز جان که این بار انارهایت را دانه کرده می روی
دانه های سرخی که بر زمین دلها ریخته ست .
خدا بهراهمت پاییز جان
این روزها را بیاد داشته باش و زودتر با شادی برگرد ..
فقط همین
#عادله_زمانی
💔2210🕊10
پشت در پاییز
زمستانی ایستاده است که منتظرست .
دقیقا نمیدانم که زمستان منتظر ماست یا ما منتظر زمستان
فقط یک چیز را خوب می دانم
که هیچ زمستانی ابدی نیست .
و هر زمستانی به امید بهاری دوباره سپری می‌شود.
#عادله_زمانی
زمستان مبارک
@adelehz
33🕊11
من از روز جـزا واقـف نبـودم
شــب یلـــدای هجــران آفریـدنـد



فروغی بسطامی
@adelehz
😢197💔2
پاییز که تمام شود ،برگها که بریزد
زردها و نارنجی ها که تمام شود
سراغت خواهم آمد .
از اولین روز زمستان
دستانت را لای دستانم میگیرم و به انگشتان یخ زده ات ها می کنم .
بعد یک گردو که از آخرین برداشت باغ به دستم رسیده از جیبم در می آورم نصفش را می‌دهم به تو و نصفش را در دهانم میگذارم
آن وقت می نشینیم به درختان بی برگ و بار نگاه می‌کنیم و به امید بهار منتظر می مانیم .
پاییز که تمام شود
تمام زمستان را با هم منتظر بهار می نشینیم چون هر سرما را دوتایی پشت سر کردن آسان تر خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
22😢5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
5
ولی من بیشتر دوستام دی ماهی هستند از اول تا آخر دی ده تا تولد بیشتر هست .
نمیدونم چرا اواخر بهار اینقدر حال مادر پدرها خجسته بوده 😒
@adelehz
😁61
❤️ @MusicBand2015
امیر عظیمی / موزیک باند
چنین‌نماند و چنین نخواهد ماند
13
پیروز و علی رضا
این بچه سراسر امید و قشنگیه ...

@adelehz
44
‏مرا طوری در آغوش بگیر
که انگار فردا می‌میرم...
و فردا چطور؟
طوری در آغوشم بگیر که انگار
از مرگ بازگشته‌ام ...

نزار قبانی
@adelehz
23😢6💔3😁1
آنه
تکرار غریبانه ی روزهایت زیبا بود .
تو خوشبخت بودی دختر
در میان دریاچه ی نقره ای هزار پری کوچک صدفی رنگ هر روز انتظار دیدارت را می کشیدند ..
و آنچه در زندگیت زیبا بود این بود که امروزت شبیه دیروزت نبود ..
آنه
آنچه تو تکرار غریبانه ی روزهایت می‌خواندی اوج خوشبختی بود .
آیا تو دانستی یا چون‌ما زیانکاران سالها بعد فهمیدی چقدر خوشبخت بودی و خودت خبر نداشتی ..
آنه
تکرار غریبانه ی روزهای ما سخت می‌گذرد اما هنوز به پری های دریاچه ی نقره ای دلخوشیم .

#عادله_زمانی
@adelehz
💔45😢53
از زمانی که نسبت به سرنوشتم صبور و حتی بی‌تفاوت شده بودم، زندگانی هم با من سازش بیشتری نشان می‌داد. انسان با همه کشش و کوشش‌ها، به چیزهایی که بیشتر در پی آن‌هاست، کمتر می‌رسد.

📗گرترود
✍🏻 هرمان هسه

@adelehz
25💔5😢1
با یه اتاق مشاوره و ارسال مشکلات چطورید رفقا؟
anonymous poll

عالیه واقعا نیاز دارم . – 115
👍👍👍👍👍👍👍 92%

بدردم نمیخوره – 10
👍 8%

👥 125 people voted so far. Poll closed.
4💋2