"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پاییز تمام شد
باغبان انارها را میچیند..
توهم بیا که انارهای عشق را
از لبانت دست چین کنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وعطرت
سردترین سلاح
برای کشتنم..
#عادله_زمانی
@adelehz
وچه آرایشی
برای زیبایی قلب
بهتر ازمهربانی ست؟؟

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی همه خوابند وتو خوابت نمیبره😐
@adelehz
بر شانه‌هایت
باز دنبال چه میگردی؟

انگیزه‌ی پرواز
باید در دلت باشد

@adelehz
صبح آدینه بخیر❤️
مرا درالویت دوم قرار بده.تا من نیز تورا حذف کنم .
@adelehz
اگر روزی پسری داشتم
حتما به اوخواهم گفت که پسرم
مرد باش.
واگر با تعجب ازمن پرسید یعنی چه مادر؟
خواهم گفت یعنی دل هیچ زنی رانشکن.
#عادله_زمانی
@adelehz
«خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانات را به صاحبان آنها بازگردانید.» [نساء:58]
قلبم را به من بازگردان.
@adelehz
من تورا دوست داشتم دارم و خواهم داشت..بی توجه به آنکه تو مرا دوست بداری یا نه بی توجه به اینکه تو بمانی یا بروی ..من هرگز تورا مجبور نخواهم کرد که بمانی یا دوستم داشته باشی یا عاشقم باشی..چرا که زیبایی عشق درآزادی آن است.اگر روزی به من گفتی که عاشق دیگری هستی یا پای در تعهد آن دیگری داری من بتو لبخند خواهم زد وخواهم گفت می توانی...
دوست داشتن من زنجیری برپایت نیست..تو رهایی جان من
ومن میتوانم باغبانی باشم که حاصل کارش را سرپاییز همسایه دروکرده است.می دانی من اگر تورا دوست دارم بخاطر خودم است چرا که این انتخاب من است ..ولی تو مجبور به عاشقی نیستی ..درقلب من همواره حضور خواهی داشت حتی اگر نباشی حتی اگر مال من نباشی حتی اگر لبخندت مال کس دیگر باشد.واینگونه من آرامش خواهم داشت.
پرنده کوچک من تو رهایی در هرآسمانی که دلت خواست سیر کن وبدان که آشیانه ات درقلب من همواره برپا خواهد ماند.
حتی اگر برای همیشه جای دیگر کاشانه سازی....
حتی اگر دیگر هیچ وقت مال من نباشی..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه برف آمد از حجت اشرف زاده❤️🌙
اینکه شما دوستی داشته باشید که تااین حد سلیقه موسیقی ش شبیه شما باشه خوشبختی بزرگیه😊
به پیشنهاد دوست جان جانی❤️
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
شب گرم
وآرومی رو تجربه کنید❤️
شب بخیر❤️❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبی آرام وسط اردیبهشت،نورچراغ های زنبوری سوسوزنان ومن تنها روی تک صندلی کنارخانه،به باغ بزرگمان مینگرم.نوای آرام موسیقی درگوش جانم میپیچد و دقیقا اینجاست
که باید گفت
به بهشت خوش آمدید.
@adelehz
صبحی ازاین دل انگیز تر نخواهد بود
که صبحانه عسل لبانت باشد.
صبح بخیر❤️💋💋
@adelehz
کسی که دنبال خوشحال کردن شماست رو ازدست ندید.حتی اگر ایده آل تون نیست.
@adelehz
موزیک شب قطعه دانشگاه از رستاک
بشنوید با ما 🌙🎼
@adelehz
شب تون قشنگ
❤️💋❤️
@adelehz
باباااا
پاشووو
ظهره😊❤️😊💋👶
@adelehz
داریم پیرمیشم ها😰😰😰😰
@adelehz