😢27❤11💔6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گمان میکنم میانه ی یک روز سرد پاییزی در جایی ناشناخته وخلوت ایستاده ام درحالی که ته دلم خالیست و بادی خنک صورتم را یخ کرده ست .
همین اندازه تنها
همین اندازه خالی ...
#عادله_زمانی
همین اندازه تنها
همین اندازه خالی ...
#عادله_زمانی
😢39💔10
یا رب
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28😢12💔11🕊2
چهارراه قصر که رسیدیم پسر سرباز که جلو نشستهبود با لهجه شیرین ترکیش گفت ممنونم پیاده میشم. یه اسکناس گرفت طرف راننده. آقای راننده به پسر سرباز گفت کرایه نمیگیرم ازت، بچه خودمم سربازه. آقای سرباز گفت دم شما گرم. پیاده شد رفت.
آقای راننده پشت چراغ قرمز اشک از چشم دویید رو صورت تیغتیغی مهربونش، من روی صندلی عقب اشک جمع شد تو گلوم، خانم هایده توی ضبط خوندن مث برگ زرد پاییز، غم لعنتی به من زد.
چراغ سبز شد آقای راننده گفت الهی همه غریبا سلامت باشن. منم گفتم آمین. گفت سخته آقا دوری. گفتم بله. بعد آقای راننده آهنگ رو عوض کردن، خانم هایده گفتن سلام سلام، زندگی سلام.
همه چی مثل یه سکانس معمولی از یه فیلم معمولی بود. فقط نمیدونم این روزها فیلم زندگی چرا غمگین شده. اون بچههایی که توی ماشینای بغلی بستنی میخوردن و غشغش میخندیدن و به ما ادا درمیآوردن، همشون از این شهر رفتن انگار. سرباز شدن تو شهرهای دور...
حمیدسلیمی
@adelehz
آقای راننده پشت چراغ قرمز اشک از چشم دویید رو صورت تیغتیغی مهربونش، من روی صندلی عقب اشک جمع شد تو گلوم، خانم هایده توی ضبط خوندن مث برگ زرد پاییز، غم لعنتی به من زد.
چراغ سبز شد آقای راننده گفت الهی همه غریبا سلامت باشن. منم گفتم آمین. گفت سخته آقا دوری. گفتم بله. بعد آقای راننده آهنگ رو عوض کردن، خانم هایده گفتن سلام سلام، زندگی سلام.
همه چی مثل یه سکانس معمولی از یه فیلم معمولی بود. فقط نمیدونم این روزها فیلم زندگی چرا غمگین شده. اون بچههایی که توی ماشینای بغلی بستنی میخوردن و غشغش میخندیدن و به ما ادا درمیآوردن، همشون از این شهر رفتن انگار. سرباز شدن تو شهرهای دور...
حمیدسلیمی
@adelehz
😢34❤3💔1
دوستی میگفت :
خیلی سال پیش که دانشجو بودم..،
بعضی از اساتید عادت به حضور غیاب داشتند..، تعدادی هم برای محکم کاری دو بار این کار را انجام میدادند..، ابتدا و انتهای کلاس..، كه مجبور باشی تمام ساعت را سر کلاس بنشینی...!
هم رشته ای داشتم که شیفته یکی از دختران هم دوره اش بود..،
هر وقت این خانم سر کلاس حاضر بود..،
حتی اگر نصف کلاس غایب بودند..،
جناب مجنون میگفت :
استاد همه حاضرند...!
و اگر تنها غایب کلاس این خانم بود و میگفت :
استاد امروز همه غایبند...!
هیچکس نیامده...!
در اواخر دوران تحصیل با هم ازدواج کردند و دورادور میشنیدم که بسیار خوب هستند...!
امروز خبر دار شدم که آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ کرده است :
هیچکس زنده نیست...!
همه مردند...!
شاید عشق همین باشد...! :)
#شما_فرستادین
@adelehz
خیلی سال پیش که دانشجو بودم..،
بعضی از اساتید عادت به حضور غیاب داشتند..، تعدادی هم برای محکم کاری دو بار این کار را انجام میدادند..، ابتدا و انتهای کلاس..، كه مجبور باشی تمام ساعت را سر کلاس بنشینی...!
هم رشته ای داشتم که شیفته یکی از دختران هم دوره اش بود..،
هر وقت این خانم سر کلاس حاضر بود..،
حتی اگر نصف کلاس غایب بودند..،
جناب مجنون میگفت :
استاد همه حاضرند...!
و اگر تنها غایب کلاس این خانم بود و میگفت :
استاد امروز همه غایبند...!
هیچکس نیامده...!
در اواخر دوران تحصیل با هم ازدواج کردند و دورادور میشنیدم که بسیار خوب هستند...!
امروز خبر دار شدم که آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ کرده است :
هیچکس زنده نیست...!
همه مردند...!
شاید عشق همین باشد...! :)
#شما_فرستادین
@adelehz
😢48💔14❤10🕊2
برایم نوشته ست که امروز صبح در هوای سرد صبحگاهی این قلب کوچک بر سر راهش ظاهر شده و از زیبایی و آمدن ناگهانی اش قلبش را گرم کرده ست .
و من برای او و برای هر کس لایق عشق است چنین حضور ناگهانی قلبی گرم در بحبوحه سرمای زندگی آرزو کردم .
برای هرکس که لایق عشق است و لایق حفظ این قلب کوچک،هرکس که آن را نمی شکند .
#عادله_زمانی
@adelehz
و من برای او و برای هر کس لایق عشق است چنین حضور ناگهانی قلبی گرم در بحبوحه سرمای زندگی آرزو کردم .
برای هرکس که لایق عشق است و لایق حفظ این قلب کوچک،هرکس که آن را نمی شکند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤50💔1
به شکوه ظهور نور نگاه کنید .
شکافتن دل سیاهی و شب
درخشش زیبایی و زندگی
آغازی برای زندگی
نور چنین زیبایی و شکوهی برای زیستن ست.
به فردا بیندیش به اینکه نور قلبت را و زندگیت را روشن می کند .
شکوه نور را هرگز دست کم نگیر ..
#عادله_زمانی
طلوع خورشید در روستای هورامان کوردستان
شکافتن دل سیاهی و شب
درخشش زیبایی و زندگی
آغازی برای زندگی
نور چنین زیبایی و شکوهی برای زیستن ست.
به فردا بیندیش به اینکه نور قلبت را و زندگیت را روشن می کند .
شکوه نور را هرگز دست کم نگیر ..
#عادله_زمانی
طلوع خورشید در روستای هورامان کوردستان
❤27
خداوند به برنامه های شما برای زندگیتان کاری ندارد او برنامه های خودش برای شما را پیش می برد .
و نکته ی جالب این ست که برنامه های او برای زندگی شما همیشه بهتر از برنامه های خودتان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
و نکته ی جالب این ست که برنامه های او برای زندگی شما همیشه بهتر از برنامه های خودتان ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36😁3
به کوچههای نور میروی، پسرم!
به خورشید اگر رسیدی
برای دلشورههایم
یک بغل آرامش
برای جراحتهایم
یک بهار مَرهمِ بهار
برای سکوتِ خانه
یک پنجره قناری بفرست!
به کوچههای نور میروی، پسرم!
به خورشید اگر رسیدی
برای غروبهای دلگیرم
یک خورشید طلوع بفرست!
رضا کاظمی
@adelehz
به خورشید اگر رسیدی
برای دلشورههایم
یک بغل آرامش
برای جراحتهایم
یک بهار مَرهمِ بهار
برای سکوتِ خانه
یک پنجره قناری بفرست!
به کوچههای نور میروی، پسرم!
به خورشید اگر رسیدی
برای غروبهای دلگیرم
یک خورشید طلوع بفرست!
رضا کاظمی
@adelehz
❤24😢5🕊4👍1
❤30😢12😁2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یحتمل برای مخلوقی چون انسان به دو جهان نیاز است،جهانی که در آن زندگی می کند جهانی توام با رنجی مداوم
و جهانی برای رویاها، آمال و آرزوهایش
آنچه در جهان اول نصیبش نمی شود و چون اتشی خاموش نشدنی بر دلش باقی می ماند ..
باشد که در جهانی دیگر همه ی مان با رویاهای شیرین و آبی مان کنار یکدیگر خوشبخت شویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
و جهانی برای رویاها، آمال و آرزوهایش
آنچه در جهان اول نصیبش نمی شود و چون اتشی خاموش نشدنی بر دلش باقی می ماند ..
باشد که در جهانی دیگر همه ی مان با رویاهای شیرین و آبی مان کنار یکدیگر خوشبخت شویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢26❤16😁1
شهر خاموش من! آن روح بهارانت کو؟
شور و شیدایی انبوه هزارانت کو؟
میخزَد در رگِ هر برگِ تو خوناب خزان
نکهتِ صبحدم و بوی بهارانت کو؟
چهرهها درهم و دلها همه بیگانه زهم
روز پیوند و صفای دل یارانت کو؟
آسمانت همه جا سقف یکی زندان است
روشنای سحَرِ این شب تارانت کو؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
شور و شیدایی انبوه هزارانت کو؟
میخزَد در رگِ هر برگِ تو خوناب خزان
نکهتِ صبحدم و بوی بهارانت کو؟
چهرهها درهم و دلها همه بیگانه زهم
روز پیوند و صفای دل یارانت کو؟
آسمانت همه جا سقف یکی زندان است
روشنای سحَرِ این شب تارانت کو؟
شفیعی کدکنی
@adelehz
💔33😢4❤1👍1
کار خوبه خدا درست کنه پس خدا براتون بسازه ❤️❤️
دوستتون دارم
شبتون بخیر عزیزای دلم
دوستتون دارم
شبتون بخیر عزیزای دلم
❤53👍1
مغزم، مغزم درد می کند از حرف زدن،
چقدر حرف زده ام، چقدر در ذهنم حرف زده ام...
محمود دولت آبادی
@adelehz
چقدر حرف زده ام، چقدر در ذهنم حرف زده ام...
محمود دولت آبادی
@adelehz
😢29💔7❤4
از من اگر بپرسند
جهانِ همواره شتابان چه وقتهایی ممکن ست ثانیه ای، بله فقط ثانیه ای از حرکت بایستد
قطعا خواهم گفتم
آنگاه که سری بر شانه ای محکم خمیده باشد.
خواه شانه ای ستبر باشد خواه ظریف
#عادله_زمانی
@adelehz
جهانِ همواره شتابان چه وقتهایی ممکن ست ثانیه ای، بله فقط ثانیه ای از حرکت بایستد
قطعا خواهم گفتم
آنگاه که سری بر شانه ای محکم خمیده باشد.
خواه شانه ای ستبر باشد خواه ظریف
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29😢8💔2
آدمیزاد یاد میگیرد با غم زندگی کند ..گاهی آن غصه ی لعنتی که چون سایه ای خزنده در وجودش زندگی میکند به غلیان می افتد چنان که حس میکنی قلبت برای دقایقی آتش گرفته است .
چند نفس عمیق میکشی و آرام آرام آتش سردتر میشود اما چون دستی که بعد از سوختن جلز و ولز میزند همچنان قلبت جز می زند .
اما آدمیزاد کمکم بر آن حجم غم پیروز میشود و با قلبی که دیگر آتش نمیگیرد ادامه می دهد.
فقط باید صبور بود و اجازه داد زمان بگذرد.
کاش خدا چنین بخواهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چند نفس عمیق میکشی و آرام آرام آتش سردتر میشود اما چون دستی که بعد از سوختن جلز و ولز میزند همچنان قلبت جز می زند .
اما آدمیزاد کمکم بر آن حجم غم پیروز میشود و با قلبی که دیگر آتش نمیگیرد ادامه می دهد.
فقط باید صبور بود و اجازه داد زمان بگذرد.
کاش خدا چنین بخواهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢24❤10💔7
برای تمامِ کسانی که هنوز وانمود میکنند قویاند
به رغمِ آسیبی که به قلبشان رسیده!
درود برشما، از غم دور بمانید...
@adelehz
به رغمِ آسیبی که به قلبشان رسیده!
درود برشما، از غم دور بمانید...
@adelehz
❤59🕊18💔2