می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18🕊8💔5😢2
امروز اومدم ماشینو روشن کردم دیدم این خانوم خوشگله اومد رو کاپوت و زل زد تو چشام، بعد از ۵دقیقه دیدم انگار نمیخواد تکون بخوره، پیاده شدم رفت سمت چرخ ماشین و دیدم بچش رفته روی لاستیک و از ترسش تکون نمیخوره.. با بدبختی بچه رو درآوردیم و تحویل مامانش دادیم.
قبل از حرکت به فکر باشید
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی زبون باشند.
@adelehz
قبل از حرکت به فکر باشید
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی زبون باشند.
@adelehz
❤84😁2
دلم برایت تنگ شده ست .
آنقدر که گفتنش نفسم را بند می آورد .تویی که نه میایی و نه از وجودم می روی ..تکرار نامت هر روز در پستوی ذهنم بی وقفه ادامه دارد .میتوانی باور کنی که در سکوت من نام توست که مکررا تکرار میشود؟
راه دوری رفته ای ،آنقدر دور که صدایت به من نمی رسد .
نمی گویم برگرد فقط می گویم آنجا که هستی مراقب خودت باش .آنجای دوری که رفتی ،آنجای دوری که دیگر در میدان دید من نیست آنقدر که نمیتوانم مثل گذشته قامت بلندت را ببینم ..
همین
#عادله_زمانی
آنقدر که گفتنش نفسم را بند می آورد .تویی که نه میایی و نه از وجودم می روی ..تکرار نامت هر روز در پستوی ذهنم بی وقفه ادامه دارد .میتوانی باور کنی که در سکوت من نام توست که مکررا تکرار میشود؟
راه دوری رفته ای ،آنقدر دور که صدایت به من نمی رسد .
نمی گویم برگرد فقط می گویم آنجا که هستی مراقب خودت باش .آنجای دوری که رفتی ،آنجای دوری که دیگر در میدان دید من نیست آنقدر که نمیتوانم مثل گذشته قامت بلندت را ببینم ..
همین
#عادله_زمانی
😢33💔25❤5
نپرس چرا به دیوانگی با تو دلخوش هستم.
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤36💔3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤10
باور به اینکه تنهایی همیشه ناخوشایندست،باوری کهنه و خام ست .
تنهایی میتواند عرصه ی رشد و بلوغ باورهای آدمی شود ،تصورش را بکن که در سکوتی غلیظ فرصت کندکاو خودت و احساساتت را داشته باشی .
مثل اینکه کسی بتواند در سکوت و تنهایی یک باغچه را بیل بزند باغچه ای که احتمالا درونش گنجی نهفته است .
نسل بشر باید بیاموزد که به خاطر فرار از تنهایی به هر آدم و هر جمعی پناه نبرد ،چون این تنهایی می تواند ارزشی بسا بیشتر داشته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنهایی میتواند عرصه ی رشد و بلوغ باورهای آدمی شود ،تصورش را بکن که در سکوتی غلیظ فرصت کندکاو خودت و احساساتت را داشته باشی .
مثل اینکه کسی بتواند در سکوت و تنهایی یک باغچه را بیل بزند باغچه ای که احتمالا درونش گنجی نهفته است .
نسل بشر باید بیاموزد که به خاطر فرار از تنهایی به هر آدم و هر جمعی پناه نبرد ،چون این تنهایی می تواند ارزشی بسا بیشتر داشته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33😢2
مایوس نباش!
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم
خاکستر میشدم
گُر گرفتم ...
احمد شاملو
@adelehz
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم
خاکستر میشدم
گُر گرفتم ...
احمد شاملو
@adelehz
❤40💔6
جمعه ها یک جورایی آدم را تسخیر می کند .به نظرم هیچ روزی قدرت جمعه را ندارد ،انگار یک دست آهنین دارد که میندازد خِر گلوی روح و روان آدم و تا جایی که میتواند فشار می دهد .
فشارش تصاعدی بالا می رود یعنی از صبح که کسل بیدار میشوی شروع میشود نزدیکای غروب آخرین توانش را روی تو پیاده می کند.
اصلا نمیدانم کی جمعه ها این جوری شد ما که نسل عاشق جمعه بودیم ما تمام هفته را صبح ساعت ۷ به ذوق رسیدن جمعه بیدار می شدیم .
نکند که ما بزرگ شدیم و این به سرمان آمد
نکند که بقیه ی دلخوشی هایمان هم به سرنوشت جمعه دچار شد؟ ..
#عادله_زمانی
@adelehz
فشارش تصاعدی بالا می رود یعنی از صبح که کسل بیدار میشوی شروع میشود نزدیکای غروب آخرین توانش را روی تو پیاده می کند.
اصلا نمیدانم کی جمعه ها این جوری شد ما که نسل عاشق جمعه بودیم ما تمام هفته را صبح ساعت ۷ به ذوق رسیدن جمعه بیدار می شدیم .
نکند که ما بزرگ شدیم و این به سرمان آمد
نکند که بقیه ی دلخوشی هایمان هم به سرنوشت جمعه دچار شد؟ ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17💔3
هربار خواستم فراموش کنم دوستت دارم .
چیزی مانع شد
نوشته ای، عطری ، یک خط شعر
حتی مردی غریبه که در خیابان شبیه تو لباس پوشیده بود.
هربار خواستم بیاد نیاورم که چقدر دلم برایت تنگ شده است .چیزی رخ داد که مانع شد .
شب باران بارید .خواننده ای انگار با بغض آواز خواند.حتی پرنده ی کوچکی آن شب مرد..
همه چیز دست در دست هم دادند تا زیر گریه بزنم و از اعماق قلب اشک بریزم و نتوانم قبول کنم که دلم برایت تنگ نشده است.
این راز عجیب و بی رحمی ست اما جهان در لحظه ای که میخواهی کسی را دوست نداری بیکار نمی نشیند و با تمام قوت اورا بیادت می آورد.
تا بدانی عشق گاهی زخمی میشود که تا همیشه نمی توانی از آن رها شوی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی مانع شد
نوشته ای، عطری ، یک خط شعر
حتی مردی غریبه که در خیابان شبیه تو لباس پوشیده بود.
هربار خواستم بیاد نیاورم که چقدر دلم برایت تنگ شده است .چیزی رخ داد که مانع شد .
شب باران بارید .خواننده ای انگار با بغض آواز خواند.حتی پرنده ی کوچکی آن شب مرد..
همه چیز دست در دست هم دادند تا زیر گریه بزنم و از اعماق قلب اشک بریزم و نتوانم قبول کنم که دلم برایت تنگ نشده است.
این راز عجیب و بی رحمی ست اما جهان در لحظه ای که میخواهی کسی را دوست نداری بیکار نمی نشیند و با تمام قوت اورا بیادت می آورد.
تا بدانی عشق گاهی زخمی میشود که تا همیشه نمی توانی از آن رها شوی.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27💔18😢8
❤36💔14
غم انگیز است اما ما معمولا از آدمهایی عمیق ترین ضربه ها را میخوریم که به آنها بزرگترین عشق را داده ایم .
و گمان هم نمیکنیم که قرار است چنین اندوه بزرگی نثار مان کنند .
این درد میتواند چون سوزاندن ریشه ی یک گیاه که همیشه آب میخورده اما مدتی ست فراموش شده و خشکیده ست جانسوز باشد .
و کاش آدمها بفهمند که اگر قادر نیستند به بقیه ضربه نزنند پس حق ندارند وارد زندگی آنها شوند .
#عادله_زمانی
@adelehz
و گمان هم نمیکنیم که قرار است چنین اندوه بزرگی نثار مان کنند .
این درد میتواند چون سوزاندن ریشه ی یک گیاه که همیشه آب میخورده اما مدتی ست فراموش شده و خشکیده ست جانسوز باشد .
و کاش آدمها بفهمند که اگر قادر نیستند به بقیه ضربه نزنند پس حق ندارند وارد زندگی آنها شوند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30💔16😢5
گفتم بین این همه خبر تلخ یه خبر قشنگ براتون بیارم که یه نور هرچند کوچلو توی دلتون روشن کنه ...
دو تا توله یوز توی پارک توران پیدا کردند ،زایمان یوز ها در بهار رخ میده و اینکه یک یوز در پاییز توله بدنیا بیاره پدیده ی نادری هست .
خیلی خوشگل و قشنگن و عین نور امید توی سیاهی ها میمونن
انگار یکی بهمون گفته باشه تو کوچه تون عروسی شده 😍🥺❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
دو تا توله یوز توی پارک توران پیدا کردند ،زایمان یوز ها در بهار رخ میده و اینکه یک یوز در پاییز توله بدنیا بیاره پدیده ی نادری هست .
خیلی خوشگل و قشنگن و عین نور امید توی سیاهی ها میمونن
انگار یکی بهمون گفته باشه تو کوچه تون عروسی شده 😍🥺❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
❤62🕊20
ولی آدمیزاد حتی در سیاه ترین روزهایش هم خواب نور می بیند .
انگار که خداوند هنگام خلقتش دلش نیامده سیاهی مطلق بریزد در جام وجود آدمیزاد عزیز دردانه اش
این است که نمیتواند ناامید شود
این است که همیشه فکر میکند صبح میشود شب ...
و نور دوباره می تابد .
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار که خداوند هنگام خلقتش دلش نیامده سیاهی مطلق بریزد در جام وجود آدمیزاد عزیز دردانه اش
این است که نمیتواند ناامید شود
این است که همیشه فکر میکند صبح میشود شب ...
و نور دوباره می تابد .
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊25❤9💔2