This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
يا الله؛ عمودٌ فقريٌ واحد، لا يكفي لحمل كل هذهِ الأطنان من الحزن.
پروردگارا؛ یک ستون فقرات، برای حمل تُنها اندوه کافی نیست..!
ميثم راضی
@adelehz
پروردگارا؛ یک ستون فقرات، برای حمل تُنها اندوه کافی نیست..!
ميثم راضی
@adelehz
😢34❤8💔2
زندگی همین ست ،شیشه ی عطری که خالی شده نامه ای که کاغذش زرد شده ست .
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔39😢11
زنان زندگیاند. از اين جهت که زندگی به خندهی خداوند بسیار نزدیک است. زنان، در غیبت خداوند، مراقب زندگیاند. آنها مسئول احساسات صاف و زلال زندگی فانی هستند. حسِ بنیادین زندگی جاودانهاند.
قدیسان فرودستان
✍🏻کریستین بوبن
برای درگذشت کریستین بوبن نویسنده ی شهیر فرانسوی...
@adelehz
قدیسان فرودستان
✍🏻کریستین بوبن
برای درگذشت کریستین بوبن نویسنده ی شهیر فرانسوی...
@adelehz
❤38
کودکی که متولد نشدی
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18🕊8💔5😢2
امروز اومدم ماشینو روشن کردم دیدم این خانوم خوشگله اومد رو کاپوت و زل زد تو چشام، بعد از ۵دقیقه دیدم انگار نمیخواد تکون بخوره، پیاده شدم رفت سمت چرخ ماشین و دیدم بچش رفته روی لاستیک و از ترسش تکون نمیخوره.. با بدبختی بچه رو درآوردیم و تحویل مامانش دادیم.
قبل از حرکت به فکر باشید
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی زبون باشند.
@adelehz
قبل از حرکت به فکر باشید
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی زبون باشند.
@adelehz
❤84😁2
دلم برایت تنگ شده ست .
آنقدر که گفتنش نفسم را بند می آورد .تویی که نه میایی و نه از وجودم می روی ..تکرار نامت هر روز در پستوی ذهنم بی وقفه ادامه دارد .میتوانی باور کنی که در سکوت من نام توست که مکررا تکرار میشود؟
راه دوری رفته ای ،آنقدر دور که صدایت به من نمی رسد .
نمی گویم برگرد فقط می گویم آنجا که هستی مراقب خودت باش .آنجای دوری که رفتی ،آنجای دوری که دیگر در میدان دید من نیست آنقدر که نمیتوانم مثل گذشته قامت بلندت را ببینم ..
همین
#عادله_زمانی
آنقدر که گفتنش نفسم را بند می آورد .تویی که نه میایی و نه از وجودم می روی ..تکرار نامت هر روز در پستوی ذهنم بی وقفه ادامه دارد .میتوانی باور کنی که در سکوت من نام توست که مکررا تکرار میشود؟
راه دوری رفته ای ،آنقدر دور که صدایت به من نمی رسد .
نمی گویم برگرد فقط می گویم آنجا که هستی مراقب خودت باش .آنجای دوری که رفتی ،آنجای دوری که دیگر در میدان دید من نیست آنقدر که نمیتوانم مثل گذشته قامت بلندت را ببینم ..
همین
#عادله_زمانی
😢33💔25❤5
نپرس چرا به دیوانگی با تو دلخوش هستم.
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤36💔3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤10
باور به اینکه تنهایی همیشه ناخوشایندست،باوری کهنه و خام ست .
تنهایی میتواند عرصه ی رشد و بلوغ باورهای آدمی شود ،تصورش را بکن که در سکوتی غلیظ فرصت کندکاو خودت و احساساتت را داشته باشی .
مثل اینکه کسی بتواند در سکوت و تنهایی یک باغچه را بیل بزند باغچه ای که احتمالا درونش گنجی نهفته است .
نسل بشر باید بیاموزد که به خاطر فرار از تنهایی به هر آدم و هر جمعی پناه نبرد ،چون این تنهایی می تواند ارزشی بسا بیشتر داشته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنهایی میتواند عرصه ی رشد و بلوغ باورهای آدمی شود ،تصورش را بکن که در سکوتی غلیظ فرصت کندکاو خودت و احساساتت را داشته باشی .
مثل اینکه کسی بتواند در سکوت و تنهایی یک باغچه را بیل بزند باغچه ای که احتمالا درونش گنجی نهفته است .
نسل بشر باید بیاموزد که به خاطر فرار از تنهایی به هر آدم و هر جمعی پناه نبرد ،چون این تنهایی می تواند ارزشی بسا بیشتر داشته باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33😢2
مایوس نباش!
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم
خاکستر میشدم
گُر گرفتم ...
احمد شاملو
@adelehz
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم
خاکستر میشدم
گُر گرفتم ...
احمد شاملو
@adelehz
❤40💔6
جمعه ها یک جورایی آدم را تسخیر می کند .به نظرم هیچ روزی قدرت جمعه را ندارد ،انگار یک دست آهنین دارد که میندازد خِر گلوی روح و روان آدم و تا جایی که میتواند فشار می دهد .
فشارش تصاعدی بالا می رود یعنی از صبح که کسل بیدار میشوی شروع میشود نزدیکای غروب آخرین توانش را روی تو پیاده می کند.
اصلا نمیدانم کی جمعه ها این جوری شد ما که نسل عاشق جمعه بودیم ما تمام هفته را صبح ساعت ۷ به ذوق رسیدن جمعه بیدار می شدیم .
نکند که ما بزرگ شدیم و این به سرمان آمد
نکند که بقیه ی دلخوشی هایمان هم به سرنوشت جمعه دچار شد؟ ..
#عادله_زمانی
@adelehz
فشارش تصاعدی بالا می رود یعنی از صبح که کسل بیدار میشوی شروع میشود نزدیکای غروب آخرین توانش را روی تو پیاده می کند.
اصلا نمیدانم کی جمعه ها این جوری شد ما که نسل عاشق جمعه بودیم ما تمام هفته را صبح ساعت ۷ به ذوق رسیدن جمعه بیدار می شدیم .
نکند که ما بزرگ شدیم و این به سرمان آمد
نکند که بقیه ی دلخوشی هایمان هم به سرنوشت جمعه دچار شد؟ ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢17💔3