"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تلاش برای خوشحال کردن کسی که قصد کرده برنجد و خوشحال نباشد تلاش بیهوده ای ست .
اگر در قلبش از بودنت خوشحال و راضی نباشد حتی شمع کردن انگشتان و روشن کردن وجودت برای روشنایی شب‌هایش هم او را مال تو نخواهد کرد .
در عوض آنکه میخواهد با تو خوشحال باشد همیشه دنبال خوبی های حتی نداشته ات می گردد .
بین آدم عاشق و بقیه آدم‌ها فرق همین ست .
#عادله_زمانی
💔298
                      
"لا تكن كالفرح يمرّ عابراَ ويختفي،
كن كالحزن حبيبي وامكث معي"

مثلِ شادی نباش که چون رهگذری عبور می‌کند
و مخفی می‌شود مثل اندوه باش عزیزِ من
و با من بمان...

غادة السمان

@adelehz
😢25💔32
خدا،نورت را بر ما بتاب
آمین
شبتون بخیر گل شمعدونی ها❤️
دوستتون دارم.

@adelehz
48
به من دوستی واقعی بده
نه از آنهایی که فلان می کنند به اعصابت
راه شان را می کشند و می روند و باز نیمه شبی از فرط تنهایی یا بر اثر نوشیدن آن زهرماری ها بیادت می افتند و یک پیام سه کلمه ای می فرستند روی صفحه گوشی لعنتی ات!
از آن دوست های واقعی که گوشند و قلب
گوش برای شنیدن چرندیاتت و قلب برای دوست داشتنت .
از آن دوستانی که نمیترسی با آنها حرف بزنی ،اینکه بترسی هرچه بگویی به یک جای مبارک حضرت والا برنخورد و نشیمن گاهش را دور ندهد و برود پی کارش !
از آنها که برخوردشان از امروز تا فردا ۱۸۰ درجه تغییر نمی کند آن هم تغییری که تو نمیدانی علتش چیست و همش باید با خودت دو دوتا چهارتا کنی که چه گفتم و چکار کردم که باز رفتارش عوض شده ؟
به من یک دوست واقعی بده گرچه شاید جهان آنقدر سخاوت مند نباشد که چنین کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
33😢6💔4🕊2
کتابهای زیادی مطالعه کردم ولی لذت هیچکدام با دیدن مطالعه مادر۶۳ساله ام برابری نمیکند
پ ن:مادرمن هیچ وقت نتونسته مدرسه بره، بخاطر شرایط اون زمان.

قدم به قدم باهم شروع کردیم واین روزها رسیده به مرحله ای که کتب مشاهیر جهانو با ارامش وصبر والبته کنجکاوی یک کلاس اولی مطالعه میکنه🤗

از کانال چهل سالگی ❤️
@adelehz
89🕊2
"و أما أنا...
فقد زرعتک ورداً بین أضلعی...
و اما من...
به راستی که تو را چون گلی
در میانِ دنده‌های سینه‌ام کاشتم..."



@adelehz
18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر آنچه بوده فراموش کن چنان که نبوده
خیال کن که تو گفتی و گوشِ من نشنیده

بگو كه پست چيان را بنا كنم به شكنجه
بگو كه نامه نوشتى به دستِ من نرسيده

سید تقی سیدی
@adelehz
💔21
وضعیت اینطوریه که من یه چیزی میخونم اشکام می ریزه
کسی هم تو خونه ازم نمی پرسه چرا گریه میکنی
انگار که باید همینطور باشه ...
این تلخه....
😢42💔171
شبتون بخیر رفقا
دوستتون دارم
خدا پناهتون ...❤️
35
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
يا الله؛ عمودٌ فقريٌ واحد، لا يكفي لحمل كل هذهِ الأطنان من الحزن.

پروردگارا؛ یک ستون فقرات، برای حمل تُن‌ها اندوه کافی نیست..!

ميثم راضی
@adelehz
😢348💔2
زندگی همین ست ،شیشه ی عطری که خالی شده نامه ای که کاغذش زرد شده ست .
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔39😢11
زنان زندگی‌اند. از اين جهت که زندگی به خنده‌ی خداوند بسیار نزدیک است. زنان، در غیبت خداوند، مراقب زندگی‌اند. آن‌ها مسئول احساسات صاف و زلال زندگی فانی هستند. حسِ بنیادین زندگی‌ جاودانه‌اند.

قدیسان فرودستان
✍🏻کریستین بوبن

برای درگذشت کریستین بوبن نویسنده ی شهیر فرانسوی...
@adelehz
38
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب بخیر رفقا🕯🕊
21🕊6👍1
کودکی که متولد نشدی
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی می‌کنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
28
هیچ حالی را بقایی نیست، بی‌صبری مکن

کمال خجندی
@adelehz
36🕊5😢2
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم‌
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی  نبود نباشد  همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم‌...
#عادله_زمانی

@adelehz
18🕊8💔5😢2
امروز اومدم ماشینو روشن کردم دیدم این خانوم خوشگله اومد رو کاپوت و زل زد تو چشام، بعد از ۵دقیقه دیدم انگار نمیخواد تکون بخوره، پیاده شدم رفت سمت چرخ ماشین و دیدم بچش رفته روی لاستیک و از ترسش تکون نمیخوره.. با بدبختی بچه رو درآوردیم و تحویل مامانش دادیم.
قبل از حرکت به فکر باشید


😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی زبون باشند.

@adelehz
84😁2
دلم برایت تنگ شده ست .
آنقدر که گفتنش نفسم را بند می آورد .تویی که نه میایی و نه از وجودم می روی ..تکرار نامت هر روز در پستوی ذهنم بی وقفه ادامه دارد .میتوانی باور کنی که در سکوت من نام توست که مکررا تکرار می‌شود؟
راه دوری رفته ای ،آنقدر دور که صدایت به من نمی رسد .
نمی گویم برگرد فقط می گویم آنجا که هستی مراقب خودت باش .آن‌جای دوری که رفتی ،آن‌جای دوری که دیگر در میدان دید من نیست آنقدر که نمی‌توانم مثل گذشته قامت بلندت را ببینم ..
همین
#عادله_زمانی
😢33💔255
نپرس چرا به دیوانگی با تو دلخوش هستم.
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های  بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
36💔3