❤25😢4
Adagio in G Minor
Mac Quayle
اگر شبی چمدانی از اتاقت برداشتی و راس ساعت ۲ شب وقتی سکوت و سیاهی چون مخملی سنگین بر سر شهرت سایه افکنده بود از خانه بیرون رفتی تا گم شوی..
چند نفر خواهند بود که زودتر از بقیه بفهمند نیستی؟
و چند نفر خواهند بود که دلشان برایت تنگ شود و دلشان هرگز نخواهد که چمدانی در دستت و سفری پیش رویت باشد.
اگر شبی در یک سکوت و تنهایی غلیظ از جاده های این شهر عبور کردی و این شهر را پس از خودت وا گذاشتی چند نفر خواهند بود که سراغت را بگیرند و یا بپرسند فلانی کجا رفته ست.
اگر شبی با شنیدن آوازی کلاسیک یا حتی فولکلور متعلق به شهر و خانه ی پدری ات،راهی جاده شدی .چند نفر خواهند بود که از نبودنت در این شهر اشک بریزند؟
انسان قصه ی تنهای غم انگیزی ست که شاید در زندگی چند خواننده داشته باشد اما هیچکس نمی تواند تضمین کند که این خواننده ها واقعا عاشق این قصه ی تنهای غم انگیزند یا فقط برای پر شدن ثانیه شمار روزهایشان دنبالش میکنند..
کسی چه میداند..
به چمدانت و به ساعت ۲ شب و به آن تاریکی غلیظ نیمه شب فکر کن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چند نفر خواهند بود که زودتر از بقیه بفهمند نیستی؟
و چند نفر خواهند بود که دلشان برایت تنگ شود و دلشان هرگز نخواهد که چمدانی در دستت و سفری پیش رویت باشد.
اگر شبی در یک سکوت و تنهایی غلیظ از جاده های این شهر عبور کردی و این شهر را پس از خودت وا گذاشتی چند نفر خواهند بود که سراغت را بگیرند و یا بپرسند فلانی کجا رفته ست.
اگر شبی با شنیدن آوازی کلاسیک یا حتی فولکلور متعلق به شهر و خانه ی پدری ات،راهی جاده شدی .چند نفر خواهند بود که از نبودنت در این شهر اشک بریزند؟
انسان قصه ی تنهای غم انگیزی ست که شاید در زندگی چند خواننده داشته باشد اما هیچکس نمی تواند تضمین کند که این خواننده ها واقعا عاشق این قصه ی تنهای غم انگیزند یا فقط برای پر شدن ثانیه شمار روزهایشان دنبالش میکنند..
کسی چه میداند..
به چمدانت و به ساعت ۲ شب و به آن تاریکی غلیظ نیمه شب فکر کن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20😢10
ببخشید که کلا حساب روزها از دستم در رفته😐
آغاز آخرین ماه خزان به خیر و برکت 🍂🍁
آغاز آخرین ماه خزان به خیر و برکت 🍂🍁
💔40❤6
آذر جان زودتر بیا...
بیا ؛
اما یادت نرود که توشه ات مثل مهر و آبان نباشد...
نکند با خودت غبار بیاوری !
فراق نیاوری که در پاییز بیچاره میکند..
سوز بسیار را هم در چمدانت نگذار، اینجا خیلی ها کسی را ندارند که وقتی سردشان شد ،ها کند دست هایشان را ...
اما در عوض،
با خودت خنده های از ته دل ، خواب های شیرین ، باران های مست کننده، هوای دو نفره همراه کن ...
آذر جان لطفا مهربان تر باش !
اینجا خیلی وقت است که حال دلها خوب نیست...!
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
بیا ؛
اما یادت نرود که توشه ات مثل مهر و آبان نباشد...
نکند با خودت غبار بیاوری !
فراق نیاوری که در پاییز بیچاره میکند..
سوز بسیار را هم در چمدانت نگذار، اینجا خیلی ها کسی را ندارند که وقتی سردشان شد ،ها کند دست هایشان را ...
اما در عوض،
با خودت خنده های از ته دل ، خواب های شیرین ، باران های مست کننده، هوای دو نفره همراه کن ...
آذر جان لطفا مهربان تر باش !
اینجا خیلی وقت است که حال دلها خوب نیست...!
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
❤26😢11🕊4
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بوسه ی پنهانی دو عاشق،در گورستانی در شهر کابل
میدانی محبوبم عشق راهش را پیدا خواهد کرد مثل آب که راهش را از میان سنگها پیدا خواهد کرد .
و بوسه ها آفتاب را به تابیدن بر شهرهای تاریک مهمان خواهند کرد .
میدانی محبوبم من تورا میان باید ها و نبایدها پیش چشم زنده ها و مرده ها در شهرهای آفتاب زده یا باران زده دوست خواهم داشت .
و چنین است که عشق در تاریخ از نام هایی چون نفرت و جنگ ماندگار تر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی محبوبم عشق راهش را پیدا خواهد کرد مثل آب که راهش را از میان سنگها پیدا خواهد کرد .
و بوسه ها آفتاب را به تابیدن بر شهرهای تاریک مهمان خواهند کرد .
میدانی محبوبم من تورا میان باید ها و نبایدها پیش چشم زنده ها و مرده ها در شهرهای آفتاب زده یا باران زده دوست خواهم داشت .
و چنین است که عشق در تاریخ از نام هایی چون نفرت و جنگ ماندگار تر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
کودکان بازیگوش آینده
آنگاه که کتابهای تاریخش شان را با بی حوصلگی ورق می زنند و لابلای خطوطش شکلک های خندان میکشند آیا خواهند فهمید که ما نسلهای گذشته خط به خط آن روزها را با جان و دلمان زندگی کردیم اشک ریختیم،لبخند زدیم عاشق شدیم و سوختیم؟
آیا آن کودکان زیبای سرشار از زندگی ، داستانهای ما را بیاد خواهند آورد؟
#عادله_زمانی
آنگاه که کتابهای تاریخش شان را با بی حوصلگی ورق می زنند و لابلای خطوطش شکلک های خندان میکشند آیا خواهند فهمید که ما نسلهای گذشته خط به خط آن روزها را با جان و دلمان زندگی کردیم اشک ریختیم،لبخند زدیم عاشق شدیم و سوختیم؟
آیا آن کودکان زیبای سرشار از زندگی ، داستانهای ما را بیاد خواهند آورد؟
#عادله_زمانی
😢31💔16❤8
😢32💔19❤1
❤47
یکی از حسرت های زندگی من اینه که تا بحال کوردستان رو ندیدمو با کوردها پای یک سفره ننشستم ...عجیب زیبا و نجیب هستند.❤️
@adelehz
@adelehz
❤103😢4
شده از شدت افکار مختلف حس کنید مغز تون ورم کرده ؟ سرتون سنگینه 🫥
@adelehz
@adelehz
😢88❤9🕊6
به آرامشی کودکانه برای گذران روزهای سرد و ابری نیازمندم .
به بیخیالی نیازمندم .
به خنده های بیخیال و بلند که یک جهان انرژی مثبت بریزد در جانم نیازمندم.
شرح نیازمندی هایم زیاد ست و عجیب که تمام شان ساده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
به بیخیالی نیازمندم .
به خنده های بیخیال و بلند که یک جهان انرژی مثبت بریزد در جانم نیازمندم.
شرح نیازمندی هایم زیاد ست و عجیب که تمام شان ساده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤38👍1
❤37🕊15
❤31💔12😢5
تلاش برای خوشحال کردن کسی که قصد کرده برنجد و خوشحال نباشد تلاش بیهوده ای ست .
اگر در قلبش از بودنت خوشحال و راضی نباشد حتی شمع کردن انگشتان و روشن کردن وجودت برای روشنایی شبهایش هم او را مال تو نخواهد کرد .
در عوض آنکه میخواهد با تو خوشحال باشد همیشه دنبال خوبی های حتی نداشته ات می گردد .
بین آدم عاشق و بقیه آدمها فرق همین ست .
#عادله_زمانی
اگر در قلبش از بودنت خوشحال و راضی نباشد حتی شمع کردن انگشتان و روشن کردن وجودت برای روشنایی شبهایش هم او را مال تو نخواهد کرد .
در عوض آنکه میخواهد با تو خوشحال باشد همیشه دنبال خوبی های حتی نداشته ات می گردد .
بین آدم عاشق و بقیه آدمها فرق همین ست .
#عادله_زمانی
💔29❤8
"لا تكن كالفرح يمرّ عابراَ ويختفي،
كن كالحزن حبيبي وامكث معي"
مثلِ شادی نباش که چون رهگذری عبور میکند
و مخفی میشود مثل اندوه باش عزیزِ من
و با من بمان...
غادة السمان
@adelehz
😢25💔3❤2
❤48
به من دوستی واقعی بده
نه از آنهایی که فلان می کنند به اعصابت
راه شان را می کشند و می روند و باز نیمه شبی از فرط تنهایی یا بر اثر نوشیدن آن زهرماری ها بیادت می افتند و یک پیام سه کلمه ای می فرستند روی صفحه گوشی لعنتی ات!
از آن دوست های واقعی که گوشند و قلب
گوش برای شنیدن چرندیاتت و قلب برای دوست داشتنت .
از آن دوستانی که نمیترسی با آنها حرف بزنی ،اینکه بترسی هرچه بگویی به یک جای مبارک حضرت والا برنخورد و نشیمن گاهش را دور ندهد و برود پی کارش !
از آنها که برخوردشان از امروز تا فردا ۱۸۰ درجه تغییر نمی کند آن هم تغییری که تو نمیدانی علتش چیست و همش باید با خودت دو دوتا چهارتا کنی که چه گفتم و چکار کردم که باز رفتارش عوض شده ؟
به من یک دوست واقعی بده گرچه شاید جهان آنقدر سخاوت مند نباشد که چنین کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه از آنهایی که فلان می کنند به اعصابت
راه شان را می کشند و می روند و باز نیمه شبی از فرط تنهایی یا بر اثر نوشیدن آن زهرماری ها بیادت می افتند و یک پیام سه کلمه ای می فرستند روی صفحه گوشی لعنتی ات!
از آن دوست های واقعی که گوشند و قلب
گوش برای شنیدن چرندیاتت و قلب برای دوست داشتنت .
از آن دوستانی که نمیترسی با آنها حرف بزنی ،اینکه بترسی هرچه بگویی به یک جای مبارک حضرت والا برنخورد و نشیمن گاهش را دور ندهد و برود پی کارش !
از آنها که برخوردشان از امروز تا فردا ۱۸۰ درجه تغییر نمی کند آن هم تغییری که تو نمیدانی علتش چیست و همش باید با خودت دو دوتا چهارتا کنی که چه گفتم و چکار کردم که باز رفتارش عوض شده ؟
به من یک دوست واقعی بده گرچه شاید جهان آنقدر سخاوت مند نباشد که چنین کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33😢6💔4🕊2