"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در دنیایی
که حتی خورشید برای بیدارشدنت
شروع به تابیدن میکند..
حیف نیست نخندی؟❤️
روزتون پراز عطر سیب ❤️🍎
@adelehz
و خوب این هم پایان پاییز 95
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ما آدمها
یک وقتهایی
هیچ چیز نمیخواهیم..
جزچنین آرامشی
چنین نوازش بی ادعایی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح تون
شیرین
مثل این 💋💋
@adelehz
چیدمان کن زنــدگی را روی میز
عاشقی را لقمه کــــن گاهی لذیذ
یک شــکردان پرکن از ابیات ناب
فکر فردا را نــــــکن ، چایی بریز

#احسان_حق_شناس

@adelehz
نیازهای دخترانه😁 💃👯👠👛
@adelehz
حقیقتش آن است که هیچ کس نمیتواند دوستت باشد.بجز بابا بجز مادر
همین که بغض داری نگاهت میکند و میگوید چیزی شده ؟وبدون اینکه حرفی بزنی یک دنیا دلواپسی ته چشمش میبینی..همین که صبح سرد حاضر است جور بحث کردن با تو را بپذیرد اما مجبورت کند لباس گرم برداری همینکه بزور میوه های قاچ زده را توی دهنت کند این ها همه اش دوست داشتن است ان هم ازنوع بشدت صادقانه بشدت خالصانه ...
ولی آدمی بذات ظالم است گاهی..فکرش را بکن شبهایی را که بخاطر یک غریبه تا صبح بغض میکنی توی خودت و بیرون اتاق مادرت درد میکشد ازخوب نبودن حال دلت،چه ستمی میکنی به آن مادر...شبهایی که غریبه درخواب خوش است ولی بابا هی باخودش غر میزند که نکند مریض است بیا ببریمش دکتر خانوم...توچه ستمی میکنی به دل خسته بابا..
دوست داشتن به حرف نیست میتوان هزار بار خوش خط ومعطر کف صفحه کاغذهای ابروباد نوشت دوستت دارم..کاری که هیچ کدام از پدرومادرهایمان نکردند..دوست داشتن به این است که حتی وقتی خسته است و رنجور نمیگوید برو حوصله ات را ندارم ..با چشم ضعیف و املای کتابی و حتی غلطهای املایی جواب پیام ات را سریع می نویسد..حتی اگر پیامت حامل عشق نباشد وفقط درخواست باشد...این عشق است ...عشق واقعی نه ازاین عشقهای ساخت چین که امروز پرشورند و فردا....
من ایمان دارم خداوند عاشق آدمهاست وگرنه خلقت مادر آفرینش بابا
هیچ توجیح دیگری نخواهد داشت...
❤️❤️❤️
#بابا
#مامان
#عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
‏شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

@adelehz
موزیک امشب و زودتر میذارم که پر انرژی بشید...😊
آهنگ شب طولانی از علی مولایی🍉
بشنوید با ما🌜🎼
@adelehz
شام هجران تو تشریف به هرجا ببرد 
     
در پس و پیش هزاران شب #یلدا ببرد

#وحشی_بافقی
#یلدا_مبارک
@adelehz
یلدا بهانه است
برای من هرشب بی تو
طولانی میگذرد..
یلدا مبارک
شبتون بخیر❤️
@adelehz
"هنر" و "علم" و "سیاست"همه خوبند ولی
ای به قربان همانی که رفاقت بلد است

#محمد_مهدی_درویش_زاده

@adelehz
پاییز تمام شد
باغبان انارها را میچیند..
توهم بیا که انارهای عشق را
از لبانت دست چین کنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وعطرت
سردترین سلاح
برای کشتنم..
#عادله_زمانی
@adelehz
وچه آرایشی
برای زیبایی قلب
بهتر ازمهربانی ست؟؟

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی همه خوابند وتو خوابت نمیبره😐
@adelehz
بر شانه‌هایت
باز دنبال چه میگردی؟

انگیزه‌ی پرواز
باید در دلت باشد

@adelehz
صبح آدینه بخیر❤️
مرا درالویت دوم قرار بده.تا من نیز تورا حذف کنم .
@adelehz