برای دوستی بین حال و احوال نوشتم
حالت چطوره؟ خوش میگذره ؟
راستش قبل از اینکه او پاسخ دهد خودم چند ثانیه در سکوت و بهت معلق ماندم .
عجب سوال عجیبی پرسیدم .
خوش گذشتن؟؟
در روزهای خاکستری ؟
پس قبل از تایپ کردنش نوشتم نمیخواهد جواب بدهی چون خودم می داند که :
نه در واقع خوش نمیگذرد فقط می گذرد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالت چطوره؟ خوش میگذره ؟
راستش قبل از اینکه او پاسخ دهد خودم چند ثانیه در سکوت و بهت معلق ماندم .
عجب سوال عجیبی پرسیدم .
خوش گذشتن؟؟
در روزهای خاکستری ؟
پس قبل از تایپ کردنش نوشتم نمیخواهد جواب بدهی چون خودم می داند که :
نه در واقع خوش نمیگذرد فقط می گذرد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔27😢13
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤18😢14
گاهی دلم میخواهد خودم را در آغوش بگیرم و بگویم
مرا ببخش که نتوانستم آنقدری که لیاقتت بود خوشحالت کنم.سخت تلاش کردم تا بتوانم برایت کاری بکنم اما نشد که نشد .
دوست دارم خودم را در آغوش بکشم و بگویم عزیزم مرا ببخش که نتوانستم آدمهایی را پیدا کنم که باعث شادی ات شوند...
در واقع هر آدمی یک آغوش محکم اینچنینی به خودش بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا ببخش که نتوانستم آنقدری که لیاقتت بود خوشحالت کنم.سخت تلاش کردم تا بتوانم برایت کاری بکنم اما نشد که نشد .
دوست دارم خودم را در آغوش بکشم و بگویم عزیزم مرا ببخش که نتوانستم آدمهایی را پیدا کنم که باعث شادی ات شوند...
در واقع هر آدمی یک آغوش محکم اینچنینی به خودش بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30😢11
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤13
رادیو سوئد گزارش داده جسد مردی که دو یا سه سال قبل در بستر خواب در خانهاش در شهر گوتنبرگ سویدن فوت کرده بود، هنگامی کشف شد که خانهاش در معرض نمایش برای فروش گذاشته شد.
این مرد که حدود هشتاد سال سن داشت، دو تا سه سال قبل و به دلایل نا معلوم در بستر خوابش درگذشته است.
یک نهاد دولتی بنام «اداره اجرائیات»، آپارتمان او را دو ماه قبل به فروش گذاشت، چون در دوسال گذشته پول خدمات آپارتمان و بقیه هزینهها پرداخت نشده و این نهاد نتوانسته با مردی که درگذشته، تماس برقرار کند.
بازدید کنندگان و خریداران، یکی یکی آمدند و آپارتمان را دیدند، اما هیچ کسی متوجه جسد خشک شده ی مرد هشتاد ساله در زیر لحاف نشدند.
در نهایت، یک کارمند «اداره اجرائیات» متوجه شد که جسدی زیر لحاف افتاده است.
به دلیل اینکه جسد خشک شده بود و بوی آن کاملاً از بین رفته بود، در این مدت نه همسایهها و نه بازدیدکنندگان، متوجه آن نشدند.
یک رسانه سوئدی دختر این مرد را پیدا کرد و با او مصاحبه کرده و این خانم گفت، از ۲۰ سال به اینسو با پدرش تماس نداشته و نمیداند چه بر سر پدرش گذشته است. با این حال، او ابراز نگرانی کرد که احتمال دارد اموال و اجناس خانه پدرش در جریان بازدید مشتریها از خانه دزدی شده باشند!!!
پ.ن: ۲۰ سال دخترت ازت خبر نگیره،۳ سال بعد مرگت بفهمند مردی
یعنی توی ۸ میلیارد آدم بود و نبودت برای یه نفر هم مهم نباشه !
والله که غربت همینه و لا غیر
#عادله_زمانی
@adelehz
این مرد که حدود هشتاد سال سن داشت، دو تا سه سال قبل و به دلایل نا معلوم در بستر خوابش درگذشته است.
یک نهاد دولتی بنام «اداره اجرائیات»، آپارتمان او را دو ماه قبل به فروش گذاشت، چون در دوسال گذشته پول خدمات آپارتمان و بقیه هزینهها پرداخت نشده و این نهاد نتوانسته با مردی که درگذشته، تماس برقرار کند.
بازدید کنندگان و خریداران، یکی یکی آمدند و آپارتمان را دیدند، اما هیچ کسی متوجه جسد خشک شده ی مرد هشتاد ساله در زیر لحاف نشدند.
در نهایت، یک کارمند «اداره اجرائیات» متوجه شد که جسدی زیر لحاف افتاده است.
به دلیل اینکه جسد خشک شده بود و بوی آن کاملاً از بین رفته بود، در این مدت نه همسایهها و نه بازدیدکنندگان، متوجه آن نشدند.
یک رسانه سوئدی دختر این مرد را پیدا کرد و با او مصاحبه کرده و این خانم گفت، از ۲۰ سال به اینسو با پدرش تماس نداشته و نمیداند چه بر سر پدرش گذشته است. با این حال، او ابراز نگرانی کرد که احتمال دارد اموال و اجناس خانه پدرش در جریان بازدید مشتریها از خانه دزدی شده باشند!!!
پ.ن: ۲۰ سال دخترت ازت خبر نگیره،۳ سال بعد مرگت بفهمند مردی
یعنی توی ۸ میلیارد آدم بود و نبودت برای یه نفر هم مهم نباشه !
والله که غربت همینه و لا غیر
#عادله_زمانی
@adelehz
😢52💔21❤1
❤51😁2👍1
هرگاه زندگی به من بیشتر از بیش فشار می آورد
به کتاب پناه می برم .
بگذار لابلای خطوط سفر کنم به جهانی دیگر
بگذار کسی دیگر باشم .
اگر اینجا مجالی برای زندگی نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
به کتاب پناه می برم .
بگذار لابلای خطوط سفر کنم به جهانی دیگر
بگذار کسی دیگر باشم .
اگر اینجا مجالی برای زندگی نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در دنیای خواننده های دوزاری که با صدتا افکت صداشون قابل شنیدن میشه و اشعاری که میخونن در واقع شعر که نه سس شعر هست!!!
گوش جان بسپارید به این نغمه ی جانانه ی خراسانی و روح تون و صیقل بدید .
تمام شد و رفت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گوش جان بسپارید به این نغمه ی جانانه ی خراسانی و روح تون و صیقل بدید .
تمام شد و رفت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34
"زنی کهگم کردم "
ولی این خیلی ترسناکه ایشون خودشون ساکن سوئد هستند. @adelehz
دلم همسایه ی فضولی میخواد که به بهانه ی نذری آوردن بیاد تو خونم سرک بکشه اما بهم فکر کنه و مرده و زنده ام براش فرق کنه 😢
😢24😁21❤6
اینکه کسی شما را دوست دارد بشما مجوزی برای رفتار کردن با او به گونه ای که لایقش نیست نمی دهد .
چون لیاقت دوست داشته شدن را داشتن، هنر بزرگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
چون لیاقت دوست داشته شدن را داشتن، هنر بزرگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41💔6
ملکه ثریا طرزی، ملکه ی افغانستان که تمام جواهراتش را فروخت تا اولین مکتب دخترانه را تاسیس کند .
ولی متاسفانه امروز دخترانش از رفتن به مدرسه محروم هستند.
@adelehz
ولی متاسفانه امروز دخترانش از رفتن به مدرسه محروم هستند.
@adelehz
😢57💔9❤4
اگر گذشته ای داری که ناراحتت میکند، همین حالا فراموشش کن.
داستان تازهای برای زندگیات بساز و به آن ایمان داشته باش.
فقط بر لحظاتی تمرکز کن که در آنها، به خواستهات رسیدهای.
این نیرو کمکت میکند تا خواستهات را انجام دهی.
📓کوه پنجم
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
داستان تازهای برای زندگیات بساز و به آن ایمان داشته باش.
فقط بر لحظاتی تمرکز کن که در آنها، به خواستهات رسیدهای.
این نیرو کمکت میکند تا خواستهات را انجام دهی.
📓کوه پنجم
✍🏻 پائولو کوئلیو
@adelehz
❤29😢6
بنظرم دنیا برعکس آنچه می گوید عمل می کند
مگر قرار نیست هر انسانی یک بار زندگی کند و یک بار بمیرد
پس این همه مردن یک انسان برای تنها یک بار زندگی کردن منصفانه نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
مگر قرار نیست هر انسانی یک بار زندگی کند و یک بار بمیرد
پس این همه مردن یک انسان برای تنها یک بار زندگی کردن منصفانه نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26😢19🕊11👍1
زنها
گاهی فقط باید نگاه شان کرد .
و دید در سکوت چگونه برهم می بافند غصه و دلتنگی هایشان را
زن ها ،ما زن ها
ما نوادگان زنهای قدیمی
زنانی که رفو کردن ،بافتن،وصله زدن و دوختن بلد بودند .
تکامل یافته تر شده ایم .
رفو میزنیم اما دل های تکه تکه را
می بافیم اما غصه های دانه دانه را
وصله می زنیم دل تنگ مان را به دلش
و می دوزیم لبخندی بر لبان بی رنگ مان
زنان
حکایت های غریب این روزگارند.
هرچه از دردشان بگوییم کم نمی شود
هرچه از درمان شان بگوییم بسنده نمی کند .
آخ مادر بزرگها
چه برای دختران باقی مانده ی تان
به میراث گذاشتید ؟
جز دلی که همواره می رنجد و لبی که خنده را گممی کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی فقط باید نگاه شان کرد .
و دید در سکوت چگونه برهم می بافند غصه و دلتنگی هایشان را
زن ها ،ما زن ها
ما نوادگان زنهای قدیمی
زنانی که رفو کردن ،بافتن،وصله زدن و دوختن بلد بودند .
تکامل یافته تر شده ایم .
رفو میزنیم اما دل های تکه تکه را
می بافیم اما غصه های دانه دانه را
وصله می زنیم دل تنگ مان را به دلش
و می دوزیم لبخندی بر لبان بی رنگ مان
زنان
حکایت های غریب این روزگارند.
هرچه از دردشان بگوییم کم نمی شود
هرچه از درمان شان بگوییم بسنده نمی کند .
آخ مادر بزرگها
چه برای دختران باقی مانده ی تان
به میراث گذاشتید ؟
جز دلی که همواره می رنجد و لبی که خنده را گممی کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32😢14💔5