موزیک شب قطعه "شرابی"از رستاک
این آهنگ بسیار زیباست من به همه دوستام فرستادمش😊
برای شما هم میذارمش❤️
بشنوید با ما 🌙🎼
@adelehz
این آهنگ بسیار زیباست من به همه دوستام فرستادمش😊
برای شما هم میذارمش❤️
بشنوید با ما 🌙🎼
@adelehz
در دنیایی
که حتی خورشید برای بیدارشدنت
شروع به تابیدن میکند..
حیف نیست نخندی؟❤️
روزتون پراز عطر سیب ❤️🍎
@adelehz
که حتی خورشید برای بیدارشدنت
شروع به تابیدن میکند..
حیف نیست نخندی؟❤️
روزتون پراز عطر سیب ❤️🍎
@adelehz
و خوب این هم پایان پاییز 95
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چیدمان کن زنــدگی را روی میز
عاشقی را لقمه کــــن گاهی لذیذ
یک شــکردان پرکن از ابیات ناب
فکر فردا را نــــــکن ، چایی بریز
#احسان_حق_شناس
@adelehz
عاشقی را لقمه کــــن گاهی لذیذ
یک شــکردان پرکن از ابیات ناب
فکر فردا را نــــــکن ، چایی بریز
#احسان_حق_شناس
@adelehz
حقیقتش آن است که هیچ کس نمیتواند دوستت باشد.بجز بابا بجز مادر
همین که بغض داری نگاهت میکند و میگوید چیزی شده ؟وبدون اینکه حرفی بزنی یک دنیا دلواپسی ته چشمش میبینی..همین که صبح سرد حاضر است جور بحث کردن با تو را بپذیرد اما مجبورت کند لباس گرم برداری همینکه بزور میوه های قاچ زده را توی دهنت کند این ها همه اش دوست داشتن است ان هم ازنوع بشدت صادقانه بشدت خالصانه ...
ولی آدمی بذات ظالم است گاهی..فکرش را بکن شبهایی را که بخاطر یک غریبه تا صبح بغض میکنی توی خودت و بیرون اتاق مادرت درد میکشد ازخوب نبودن حال دلت،چه ستمی میکنی به آن مادر...شبهایی که غریبه درخواب خوش است ولی بابا هی باخودش غر میزند که نکند مریض است بیا ببریمش دکتر خانوم...توچه ستمی میکنی به دل خسته بابا..
دوست داشتن به حرف نیست میتوان هزار بار خوش خط ومعطر کف صفحه کاغذهای ابروباد نوشت دوستت دارم..کاری که هیچ کدام از پدرومادرهایمان نکردند..دوست داشتن به این است که حتی وقتی خسته است و رنجور نمیگوید برو حوصله ات را ندارم ..با چشم ضعیف و املای کتابی و حتی غلطهای املایی جواب پیام ات را سریع می نویسد..حتی اگر پیامت حامل عشق نباشد وفقط درخواست باشد...این عشق است ...عشق واقعی نه ازاین عشقهای ساخت چین که امروز پرشورند و فردا....
من ایمان دارم خداوند عاشق آدمهاست وگرنه خلقت مادر آفرینش بابا
هیچ توجیح دیگری نخواهد داشت...
❤️❤️❤️
#بابا
#مامان
#عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
همین که بغض داری نگاهت میکند و میگوید چیزی شده ؟وبدون اینکه حرفی بزنی یک دنیا دلواپسی ته چشمش میبینی..همین که صبح سرد حاضر است جور بحث کردن با تو را بپذیرد اما مجبورت کند لباس گرم برداری همینکه بزور میوه های قاچ زده را توی دهنت کند این ها همه اش دوست داشتن است ان هم ازنوع بشدت صادقانه بشدت خالصانه ...
ولی آدمی بذات ظالم است گاهی..فکرش را بکن شبهایی را که بخاطر یک غریبه تا صبح بغض میکنی توی خودت و بیرون اتاق مادرت درد میکشد ازخوب نبودن حال دلت،چه ستمی میکنی به آن مادر...شبهایی که غریبه درخواب خوش است ولی بابا هی باخودش غر میزند که نکند مریض است بیا ببریمش دکتر خانوم...توچه ستمی میکنی به دل خسته بابا..
دوست داشتن به حرف نیست میتوان هزار بار خوش خط ومعطر کف صفحه کاغذهای ابروباد نوشت دوستت دارم..کاری که هیچ کدام از پدرومادرهایمان نکردند..دوست داشتن به این است که حتی وقتی خسته است و رنجور نمیگوید برو حوصله ات را ندارم ..با چشم ضعیف و املای کتابی و حتی غلطهای املایی جواب پیام ات را سریع می نویسد..حتی اگر پیامت حامل عشق نباشد وفقط درخواست باشد...این عشق است ...عشق واقعی نه ازاین عشقهای ساخت چین که امروز پرشورند و فردا....
من ایمان دارم خداوند عاشق آدمهاست وگرنه خلقت مادر آفرینش بابا
هیچ توجیح دیگری نخواهد داشت...
❤️❤️❤️
#بابا
#مامان
#عشق
#عادله_زمانی
@adelehz