احساس میکنم نیاز به همچین مادربزرگی دارم که برم خونش فقط حرف بزنم و حرف بزنم
اونم درحالی که داره کاراشو میکنه گوش بده،باهام دعوا نکنه🥺 بهم سرکوفت نزنه و آخرش بگه عزیزدلُم همه چیز درست میشه
بعد هم هی دلمه برگمو و فسنجون و ته چین بذاره جلوم بگو بخور جون بگیری مادر🥺
بخداااا
#عادله_زمانی
@adelehz
اونم درحالی که داره کاراشو میکنه گوش بده،باهام دعوا نکنه🥺 بهم سرکوفت نزنه و آخرش بگه عزیزدلُم همه چیز درست میشه
بعد هم هی دلمه برگمو و فسنجون و ته چین بذاره جلوم بگو بخور جون بگیری مادر🥺
بخداااا
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40😢13
😢37💔13❤4
❤49💔5
کودکی که متولد نشدی
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16😢7
یه زن نمیتونه دوستت داشته باشه
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!
یه زن فقط میتونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه
هیچوقت دوستت نداشته باشه!
رومن گاری
@adelehz
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!
یه زن فقط میتونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه
هیچوقت دوستت نداشته باشه!
رومن گاری
@adelehz
💔32❤6😢4🕊4👍1
💔25🕊7❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۷ آبان روز کوروش شاه شاهان گرامی باد .
@adelehz
@adelehz
❤32🕊5
Azizam
Mahasti
بچه که بودم مامانم با ضبط صوت کوچلوی توی آشپزخونه اش این آهنگ و پلی می کرد و به کاراش می رسید منم با اون دامن های گلدار کوتاهی که برام می دوخت دورش می چرخیدم و برای خودم می رقصیدم.
مدتیه آهنگ شاد گوش نمیدم نه که نخوام نمی تونم یه غمی گوشه ی دلمنشسته حس میکنم اگه آهنگ شاد بشنوم انگار دارم به یه نفر خیانت می کنم ..
امشب اما ..
این آهنگ و گذاشتم و چشمامو بستم انگار ایمان داشته باشم که
یه روز دوباره مامانم این آهنگ و توی آشپزخونه اش پلی میکنه و با دامن کلوش سیاه قشنگش اونجا راه میره ..
یه روز دوباره کتلت های خوشمزه و کوکوهای سرخ شده می چینیم توی چینی های گلسرخی
یه روز دوباره مامان هامون اینقدر حالشون خوب میشه که شب با بیگودی آب جوشی بخوابند و صبح با موهای فر و رژ لبهای مکه ای برای باباهامون دلبری کنند .
یه روز همه چیز قشنگ تر میشه
یه روز از ظهر تا نزدیک غروب این طرف و اون طرف می دویم تا به عروسی دختر همسایه برسیم و اونجا با آهنگهای قر دار یه دل سیر برقصیم.
یه روز دوباره زرشک پلوها با نوشابه های زرد عروسی ها حالمون و خوب میکنه
یه روز دوباره ذوق میکنیم
همین
#عادله_زمانی
مدتیه آهنگ شاد گوش نمیدم نه که نخوام نمی تونم یه غمی گوشه ی دلمنشسته حس میکنم اگه آهنگ شاد بشنوم انگار دارم به یه نفر خیانت می کنم ..
امشب اما ..
این آهنگ و گذاشتم و چشمامو بستم انگار ایمان داشته باشم که
یه روز دوباره مامانم این آهنگ و توی آشپزخونه اش پلی میکنه و با دامن کلوش سیاه قشنگش اونجا راه میره ..
یه روز دوباره کتلت های خوشمزه و کوکوهای سرخ شده می چینیم توی چینی های گلسرخی
یه روز دوباره مامان هامون اینقدر حالشون خوب میشه که شب با بیگودی آب جوشی بخوابند و صبح با موهای فر و رژ لبهای مکه ای برای باباهامون دلبری کنند .
یه روز همه چیز قشنگ تر میشه
یه روز از ظهر تا نزدیک غروب این طرف و اون طرف می دویم تا به عروسی دختر همسایه برسیم و اونجا با آهنگهای قر دار یه دل سیر برقصیم.
یه روز دوباره زرشک پلوها با نوشابه های زرد عروسی ها حالمون و خوب میکنه
یه روز دوباره ذوق میکنیم
همین
#عادله_زمانی
❤28💯18😢7🕊5
❤54
در سخت ترین شبهای زندگی ام آنگاه که با چشمان خیس سر بر بالشت گذاشتم و از شدت گریه خواب پشت پلک هایم نشست آنچه مرا سرپا نگه داشت قدرت تصور و خیال پردازی ام بود.
من در گریه خنده را تصور کردم
و هنگام ناراحتی روزهای شادی
و در هنگام باران آفتاب را
پس هر چه از من میخواهی بگیر ولی قدرت خیال پردازی ام را نه
بگذار آنچه نیست را تصور کنم و به آن امید چشم بر بهم بگذارم .
که کسی نمی داند فردا چه خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
من در گریه خنده را تصور کردم
و هنگام ناراحتی روزهای شادی
و در هنگام باران آفتاب را
پس هر چه از من میخواهی بگیر ولی قدرت خیال پردازی ام را نه
بگذار آنچه نیست را تصور کنم و به آن امید چشم بر بهم بگذارم .
که کسی نمی داند فردا چه خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40😢8
هالووین واسه اینخارجی های نازک نارنجیه
وگرنه ما که در طول سال داریم پشم های برباد رفته مونو جمع میکنیم 😒
@adelehz
وگرنه ما که در طول سال داریم پشم های برباد رفته مونو جمع میکنیم 😒
@adelehz
😁31😢9💔3
روباه با گذشت بود شازده کوچلو عاشقش بود اما اگه روباه از بعضی رفتاراش می رنجید شازده کوچلو سرد برخورد می کرد و متهمش میکرد به بی درکی روباه دور شد چون دلش گرفته بود شازده کوچلو سرد جوابشو داد دل روباه که دوباره نزدیک شده بود بازم شکست . تقصیر روباه بود ؟
anonymous poll
نه شازده کوچلو نباید سعی می کرد انتقام بگیره روباه گناهی نداشت فقط دلش گرفته بود. – 42
👍👍👍👍👍👍👍 76%
شازده کوچلو حوصله ی گلایه های روباه و نداشته و خواسته ادبش کنه. – 8
👍 15%
آره،روباه بازم باید درک میکرد و گلایه نمی کرد. – 5
👍 9%
👥 55 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
نه شازده کوچلو نباید سعی می کرد انتقام بگیره روباه گناهی نداشت فقط دلش گرفته بود. – 42
👍👍👍👍👍👍👍 76%
شازده کوچلو حوصله ی گلایه های روباه و نداشته و خواسته ادبش کنه. – 8
👍 15%
آره،روباه بازم باید درک میکرد و گلایه نمی کرد. – 5
👍 9%
👥 55 people voted so far. Poll closed.
😢8❤2💔1
❤54😢9