هرگز نباید عشقی که بتو پیشکش کرده بودم را به هوای همیشگی بودنش ساده می انگاشتی ..
بله عشق من جویباری بود که همیشه جاری بود ولی اشتباه تو این بود که ندانستی جویبار عشقم از وجود تو سرچشمه گرفته بود .
وجودی که میدانستم زیباست و آنگاه که زیبایی را کنار گذاشتی آیا آن جویبار جاری باقی می ماند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بله عشق من جویباری بود که همیشه جاری بود ولی اشتباه تو این بود که ندانستی جویبار عشقم از وجود تو سرچشمه گرفته بود .
وجودی که میدانستم زیباست و آنگاه که زیبایی را کنار گذاشتی آیا آن جویبار جاری باقی می ماند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23💔11😢3
عزیزکم
مرا ببخش اگر گاهی سکوت میکنم
آنقدر غرق ناتوانی ام برای گفتنم که سکوت تنها راه چاره ام میشود.
ناتوانم از گفتن آنچه حجم دردش فراتر از حجم وجود من ست .
مرا ببخش عزیزکم
اگر گاهی با تو که نه حتی با خودم هم سخن نمیگویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا ببخش اگر گاهی سکوت میکنم
آنقدر غرق ناتوانی ام برای گفتنم که سکوت تنها راه چاره ام میشود.
ناتوانم از گفتن آنچه حجم دردش فراتر از حجم وجود من ست .
مرا ببخش عزیزکم
اگر گاهی با تو که نه حتی با خودم هم سخن نمیگویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢23💔2
امید، تکدُرنای سیبری، با طی مسافت ۵۷۰۰کیلومتری زودتر از هرسال به ایران رسید.
من چندسالی ست که خبرهای امید را میخوانم و وقتی از او میشنوم چراغی در دلم روشن میشود انگار که مطمئن شوم کسی وجود دارد که دلش برای ما تنگ میشود و خودش را به دیدن ما می رساند .
امید زیبا
امید ِامید بخش
خوش خبر باشی ❤️
خوش آمدی امیدِ خانه
#عادله_زمانی
📸یاسر آزادیکناری
@adelehz
من چندسالی ست که خبرهای امید را میخوانم و وقتی از او میشنوم چراغی در دلم روشن میشود انگار که مطمئن شوم کسی وجود دارد که دلش برای ما تنگ میشود و خودش را به دیدن ما می رساند .
امید زیبا
امید ِامید بخش
خوش خبر باشی ❤️
خوش آمدی امیدِ خانه
#عادله_زمانی
📸یاسر آزادیکناری
@adelehz
❤44🕊12
"زنی کهگم کردم "
امید، تکدُرنای سیبری، با طی مسافت ۵۷۰۰کیلومتری زودتر از هرسال به ایران رسید. من چندسالی ست که خبرهای امید را میخوانم و وقتی از او میشنوم چراغی در دلم روشن میشود انگار که مطمئن شوم کسی وجود دارد که دلش برای ما تنگ میشود و خودش را به دیدن ما می رساند .…
طبیعیه که من با دیدنش بغض کردم و اشکم ریخت؟
چرا اینقدر نازک شده این دل لعنتی اخه🥺😔
چرا اینقدر نازک شده این دل لعنتی اخه🥺😔
😢37❤2
احساس میکنم نیاز به همچین مادربزرگی دارم که برم خونش فقط حرف بزنم و حرف بزنم
اونم درحالی که داره کاراشو میکنه گوش بده،باهام دعوا نکنه🥺 بهم سرکوفت نزنه و آخرش بگه عزیزدلُم همه چیز درست میشه
بعد هم هی دلمه برگمو و فسنجون و ته چین بذاره جلوم بگو بخور جون بگیری مادر🥺
بخداااا
#عادله_زمانی
@adelehz
اونم درحالی که داره کاراشو میکنه گوش بده،باهام دعوا نکنه🥺 بهم سرکوفت نزنه و آخرش بگه عزیزدلُم همه چیز درست میشه
بعد هم هی دلمه برگمو و فسنجون و ته چین بذاره جلوم بگو بخور جون بگیری مادر🥺
بخداااا
#عادله_زمانی
@adelehz
❤40😢13
😢37💔13❤4
❤49💔5
کودکی که متولد نشدی
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی میکنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16😢7
یه زن نمیتونه دوستت داشته باشه
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!
یه زن فقط میتونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه
هیچوقت دوستت نداشته باشه!
رومن گاری
@adelehz
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!
یه زن فقط میتونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه
هیچوقت دوستت نداشته باشه!
رومن گاری
@adelehz
💔32❤6😢4🕊4👍1
💔25🕊7❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۷ آبان روز کوروش شاه شاهان گرامی باد .
@adelehz
@adelehz
❤32🕊5
Azizam
Mahasti
بچه که بودم مامانم با ضبط صوت کوچلوی توی آشپزخونه اش این آهنگ و پلی می کرد و به کاراش می رسید منم با اون دامن های گلدار کوتاهی که برام می دوخت دورش می چرخیدم و برای خودم می رقصیدم.
مدتیه آهنگ شاد گوش نمیدم نه که نخوام نمی تونم یه غمی گوشه ی دلمنشسته حس میکنم اگه آهنگ شاد بشنوم انگار دارم به یه نفر خیانت می کنم ..
امشب اما ..
این آهنگ و گذاشتم و چشمامو بستم انگار ایمان داشته باشم که
یه روز دوباره مامانم این آهنگ و توی آشپزخونه اش پلی میکنه و با دامن کلوش سیاه قشنگش اونجا راه میره ..
یه روز دوباره کتلت های خوشمزه و کوکوهای سرخ شده می چینیم توی چینی های گلسرخی
یه روز دوباره مامان هامون اینقدر حالشون خوب میشه که شب با بیگودی آب جوشی بخوابند و صبح با موهای فر و رژ لبهای مکه ای برای باباهامون دلبری کنند .
یه روز همه چیز قشنگ تر میشه
یه روز از ظهر تا نزدیک غروب این طرف و اون طرف می دویم تا به عروسی دختر همسایه برسیم و اونجا با آهنگهای قر دار یه دل سیر برقصیم.
یه روز دوباره زرشک پلوها با نوشابه های زرد عروسی ها حالمون و خوب میکنه
یه روز دوباره ذوق میکنیم
همین
#عادله_زمانی
مدتیه آهنگ شاد گوش نمیدم نه که نخوام نمی تونم یه غمی گوشه ی دلمنشسته حس میکنم اگه آهنگ شاد بشنوم انگار دارم به یه نفر خیانت می کنم ..
امشب اما ..
این آهنگ و گذاشتم و چشمامو بستم انگار ایمان داشته باشم که
یه روز دوباره مامانم این آهنگ و توی آشپزخونه اش پلی میکنه و با دامن کلوش سیاه قشنگش اونجا راه میره ..
یه روز دوباره کتلت های خوشمزه و کوکوهای سرخ شده می چینیم توی چینی های گلسرخی
یه روز دوباره مامان هامون اینقدر حالشون خوب میشه که شب با بیگودی آب جوشی بخوابند و صبح با موهای فر و رژ لبهای مکه ای برای باباهامون دلبری کنند .
یه روز همه چیز قشنگ تر میشه
یه روز از ظهر تا نزدیک غروب این طرف و اون طرف می دویم تا به عروسی دختر همسایه برسیم و اونجا با آهنگهای قر دار یه دل سیر برقصیم.
یه روز دوباره زرشک پلوها با نوشابه های زرد عروسی ها حالمون و خوب میکنه
یه روز دوباره ذوق میکنیم
همین
#عادله_زمانی
❤28💯18😢7🕊5
❤54