"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
باباش سندروم داون هستپسرش یه دندانپزشک خیلی موفق شده و باهم این عکسها رو گرفتن
دلم ضعف رفت که🥺
@adelehz
68
ما را به دعا کاش فراموش نسازند

رندان سحر خیز که  صاحب نفسانند ...

حافظ
@adelehz
44
دوستتون دارم

شبتون بخیر ❤️
52😁2
نمیدانم تا بحال برای تان اتفاق افتاده است ،یا نه اینکه به خود امروز تان نگاه کنید و آه بکشید
و از خود بپرسید من چرا اینقدر تغییر کردم.
چاق شدم‌
لاغر شدم‌
کتابهایی که قرار بود بخوانم چی شد ؟
مگر قرار نبود هرشب قبل خواب یوگا کنم؟
چرا دوباره لاک‌نمیزنم و به ناخن هایم نمی رسم
چرا تمام شدن عطرم دیگر مهم نیست؟
تابحال شده از دیدن چیزی که شده اید به گریه بیفتید؟
من حس میکنم همه ی ما ممکن ست حداقل یک بار در زندگی به نقطه ی رها کردن خود رسیده باشیم و چه بد نقطه ای ...
این لحظه و این نقطه بدترین قسمت داستان زندگی ست.
لطفاخودتان را از این نقطه نجات دهید .
لطفا به قولهای ساده ای که به خودتان می دهید پایبند بمانید.
ممکن ست سخت باشد اما این چیزی ست که باید بخاطر خودتان انجام دهید و هم به خاطر بقیه ی آدمها
آدمی که که نتواند به خودش متعهد باشد آدمی که نتواند به خودش عشق بورزد آدمی که نتواند از خودش محافظت کند هرگز نخواهد توانست این را برای دیگران انجام دهد .
چطور قرار ست پدر یا مادر یک کودک باشید چطور میخواهید به او عشق بدهید در حالی که حتی از دادن عشق به خودتان ناتوانید.

به قولهای کوچکی که به خودتان داده اید پای بند بمانید می دانم بسیاری از قولهای بزرگ همیشه بدست نمی آیند اما رها کردن خود به حال خود گناه بزرگتری ست .

#عادله_زمانی
@adelehz
😢22💔108
«‏إلى كُل الذين ما زالوا يتظاهروا بِالقوة،
رُغم الضرر الذي لحق بِقلوبهم
سلامٌ عليكم طبتم من الحزن، آمين!»

برای تمام کسانی که هنوز وانمود می‌کنند
قوی‌اند به رغم آسیبی که به قلبشان رسیده!
درود بر شما، دور از غم بمانید؛ آمین.

@adelehz
30😢10🕊7
سلام بر همه ی آنها که خواستند اما نتوانستند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔37😢10🕊4
هرگز نباید عشقی که بتو پیشکش کرده بودم را به هوای همیشگی بودنش ساده می انگاشتی ..
بله عشق من جویباری بود که همیشه جاری بود ولی اشتباه تو این بود که ندانستی جویبار عشقم از وجود تو سرچشمه گرفته بود .
وجودی که می‌دانستم زیباست و آنگاه که زیبایی را کنار گذاشتی آیا آن جویبار جاری باقی می ماند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
23💔11😢3
عزیزکم
مرا ببخش اگر گاهی سکوت میکنم
آنقدر غرق ناتوانی ام برای گفتنم که سکوت تنها راه چاره ام می‌شود.
ناتوانم از گفتن آنچه حجم دردش فراتر از حجم وجود من ست .
مرا ببخش عزیزکم
اگر گاهی با تو که نه حتی با خودم هم سخن نمی‌گویم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢23💔2
امید، تک‌دُرنای سیبری، با طی مسافت ۵۷۰۰کیلومتری زودتر از هرسال به ایران رسید.
من چندسالی ست که خبرهای امید را میخوانم و وقتی از او میشنوم چراغی در دلم روشن می‌شود انگار که مطمئن شوم کسی وجود دارد که دلش برای ما تنگ می‌شود و خودش را به دیدن ما می رساند .
امید زیبا
امید ِامید بخش
خوش خبر باشی ❤️
خوش آمدی امیدِ خانه
#عادله_زمانی


📸یاسر آزادی‌کناری

@adelehz
44🕊12
احساس میکنم نیاز به همچین مادربزرگی دارم که برم خونش فقط حرف بزنم و حرف بزنم
اونم درحالی که داره کاراشو میکنه گوش بده،باهام دعوا نکنه🥺 بهم سرکوفت نزنه و آخرش بگه عزیزدلُم همه چیز درست میشه
بعد هم هی دلمه برگ‌مو و فسنجون و ته چین بذاره جلوم بگو بخور جون بگیری مادر🥺
بخداااا

#عادله_زمانی
@adelehz
40😢13
سلام به همه ی آنها که نمیخوابیدند تا کابوس نبینند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢37💔134
نمیدونم کسی بهتون گفته یا نه
اما من میگم
خسته ی روز نباشید

دوستتون دارم

شبتون بخیر❤️
@adelehz
49💔5
زندگی چیزهایی نیست که جمع می‌کنیم ،

زندگی قلب‌هایی است که جذب می‌کنیم ..

✍🏻 جین وبستر
@adelehz
28
براتون آرزو می‌کنم اینقدر موفق بشید که مادرتون اینطوری نگاهتون کنه❤️
@adelehz
51😢13
ترکیب گل شمعدانی،حوض آبی و ماهی قرمز هم ترکیب جادویی و عجیبی به نظر میاد😍

@adelehz
30
کودکی که متولد نشدی
عزیزکم
تو که هنوز به دنیا نیامدی
اما ما که در این دنیا هستیم سعی می‌کنیم به جای تو هم زندگی کنیم .
فقط میخواهم یاد بگیری که وقتی آمدی روز را بسیار دوست داشته باشی
چون بعد از هر شب روز می آید
و نور تورا و مارا زیباتر خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
16😢7
یه زن نمی‌تونه دوستت داشته باشه
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!

یه زن فقط می‌تونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه

هیچ‌وقت دوستت نداشته باشه!

رومن گاری

@adelehz
💔326😢4🕊4👍1