"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
میخواهمت، کو واژه‌ای که ساده‌تر از این بیان کنم؟

سیمین بهبهانی
@adelehz
14😢8
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم‌
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی  نبود نباشد  همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم‌...
#عادله_زمانی

@adelehz
13🕊6💔6
جمیز وب تصاویر جدید خودش رو منتشر کرده‌ و اسم چیزی که می‌بینید رو گذاشته «ستون‌های آفرینش». ستون‌های آفرینش غبارهای نیمه‌شفافی هستند که ستاره‌ها داخل اونها بوجود میان. نقاط نورانی که می‌بینید ستاره‌های تازه متولد شده‌اند!
این ستون‌ها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.

✍️ مجید میرزایی


@adelehz
27
"زنی که‌گم کردم "
Photo
هر وقت در مورد کشف یه چیز جدید از جهان خلقت میشنوم حسودیم میشه 🥺دلم میخواد خدا حواسش فقط به خودم باشه و مشغول بقیه ی چیزهای عالم نباشه🥺❤️
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
31
شب بخیر رفقا
@adelehz
20😢7💔1
"زنی که‌گم کردم "
شب بخیر رفقا @adelehz
رفقا ❤️
اگه امشب با خدا حرف زدین‌❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسم‌منم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
49🕊9😢6
آیا چیزی در مورد روابط سمی میدونین؟
اینکه چقدر مهمه در روابط تون آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
#روابط_سمی

اگر فکر میکنید بدرد کسی میخوره براش ارسال کنید ❤️
@adelehz
18👍2
زنان اگر مجبور شوند،روی دیوارهای زندان آسمان آبی را نقاشی خواهند کرد. اگر پارچه های زخم بندی سوزانده شود، پارچه های بیشتری خواهند بافت.

اگر خرمنها نابود شوند، بذرهای بیشتری خواهند پاشید.

آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید
و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.

کلاریسا پینکولا استس
زنانی که با گرگها میدوند

@adelehz
24
همیشه گفته ام بنشین برایت چای دم کرده ام
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه می‌شنود هم نیاز دارد گاهی بگوید و آرام شود .
آنی که همیشه منتظرست گاهی نیاز دارد کسی منتظرش باشد .
آنی که همیشه عاشق ست هم باید روزی دوست داشته شود ..
#عادله_زمانی

@adelehz
33😢7
اینقدر نگران زندگیت نباش!
یک وقت‌هایی همه چیز از هم می‌پاشه تا سر جای درستش قرار بگیره... خب؟


شب بخیر رفقا
@adelehz
27😢21🕊4
گلهای ارغوانی ِ شادی
گلهای سرخ خوشحالی
گلهای زیبای آرامش بر خاک باغچه ی دل ما هم روییده خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢145🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه جوری قشنگه که دلم میخواد فقط چشمامو ببندم و تو ستاره هاش غرق بشم 
یعنی آغوش خدا همچین جاییه؟ ❤️💫
#عادله_زمانی
@adelehz
24
هفته ی پیش یه رمان معروف بدون‌توجه به اسم مترجم خریدم‌
به قدری ترجمش افتضاح بود که سردرد گرفتم و کنارش گذاشتم .
دوست گرامی واقعا وقتی زبانت خوب نیست چه لزومی داره از روی گوگل ترانسلیت کتاب ترجمه کنی😐😒
@adelehz
😁45😢61
بگذار نور خاصیت تو باشد و روشنایی هنرت
هرکجا که رفتی از تو شعاع نور باقی بماند و هر که را دیدی در روشنایی ات آرام گیرد ...
و خداوند که نام مبارکش نور ست .
هر کجا دلت گرفت نور را صدا بزن
و او پاسخ خواهد داد.
نور را حذف نکن از زندگیت تا مبادا در تاریکی خشم و کینه و حسد غرق شوی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
31🕊3
یکم لبخند بزنید
خندیدن یادتون نره
برای روزهای قشنگ
فرداهای آبی لازمش دارید❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
30
ساعت ده شب از خیابان‌های شهر به خانه برمیگردم ،زیر نور چراغ برق های غمگین به آسفالتی که دیگر رنگ خاکی ندارد و زیر آن نور متفاوت تر می درخشد نگاه میکنم.
صدای جیرجیرکی در دور دست فکر کنم از بین گیاهان پارک کوچک محله به گوش می رسد.
آخ که کاش می‌توانستم بفهمم جیرجیرک ها شبها رویا می بینند یا برای دلشان عاشقانه یک بالشان را بر بال دیگری می کشند ؟
و خانه ها
خانه های جادویی که چراغ هایشان از دور دستها سو سو زنان وجود قلب هایی را یادآوری می کنند.
پشت آن‌پنجره ها که گاها با پرده های ضخیم و گاهی با پرده های حریر رقصان پوشیده شدند هزار دل ایستاده اند.
هزار دلی که کسی نمیفهمد در درونشان چه می‌گذرد.
از پشت پنجره ها که می‌گذرم هیچ نمیدانم آنها در آن خانه ها شادند یا غمگین ..
راستی مردم این شهر،مردم این خانه ها شادند؟
دلم می‌خواهد اینطور فکر کنم
راهم را ادامه می دهم و پیش می روم
سکوت را به آرامش تعبیر میکنم و صدای خفه ی گریه ای که از یکی از خانه ها به گوش می رسد را با خوش‌بینی احمقانه ای نشنیده می گیرم .
دلم‌ میخواهد خیال کنم پشت ان‌پنجره ها
آن هزاران دل شاد زندگی می کنند .
حتی اگر این طور نباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔233
خداوندا آنچنان به دردهایمان برس که به غیر خودت به هیچ درمانگر دیگری نیندیشیم .
به غمگینان دلی شاد
به گرفتاران رهایی
به فقیران مکنت مالی
به سردرگمان راه
به حاجت مندان حاجتشان را ارزانی دار...
و به آنکه تورا میخواهد خودت را هدیه بده .
آمین
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
43💔5😢1