"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
می‌رسد غم‌های بی‌پایان به پایان، غم مخور

صائب

شب بخیر رفقا❤️
@adelehz
28😢2
پاییز که گل ندارد
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنین‌معجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
14😢5
یه روزی یه جایی که خیلی از خونه دور نبود در حالی که اشک هام و پاک میکردم به خودم قول دادم خیلی چیزها رو بخاطر خستگی های پدرم‌تحمل کنم .
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمی‌گفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون می‌خواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
19😢12
میخواهمت، کو واژه‌ای که ساده‌تر از این بیان کنم؟

سیمین بهبهانی
@adelehz
14😢8
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم‌
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی  نبود نباشد  همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم‌...
#عادله_زمانی

@adelehz
13🕊6💔6
جمیز وب تصاویر جدید خودش رو منتشر کرده‌ و اسم چیزی که می‌بینید رو گذاشته «ستون‌های آفرینش». ستون‌های آفرینش غبارهای نیمه‌شفافی هستند که ستاره‌ها داخل اونها بوجود میان. نقاط نورانی که می‌بینید ستاره‌های تازه متولد شده‌اند!
این ستون‌ها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.

✍️ مجید میرزایی


@adelehz
27
"زنی که‌گم کردم "
Photo
هر وقت در مورد کشف یه چیز جدید از جهان خلقت میشنوم حسودیم میشه 🥺دلم میخواد خدا حواسش فقط به خودم باشه و مشغول بقیه ی چیزهای عالم نباشه🥺❤️
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
31
شب بخیر رفقا
@adelehz
20😢7💔1
"زنی که‌گم کردم "
شب بخیر رفقا @adelehz
رفقا ❤️
اگه امشب با خدا حرف زدین‌❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسم‌منم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
49🕊9😢6
آیا چیزی در مورد روابط سمی میدونین؟
اینکه چقدر مهمه در روابط تون آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
#روابط_سمی

اگر فکر میکنید بدرد کسی میخوره براش ارسال کنید ❤️
@adelehz
18👍2
زنان اگر مجبور شوند،روی دیوارهای زندان آسمان آبی را نقاشی خواهند کرد. اگر پارچه های زخم بندی سوزانده شود، پارچه های بیشتری خواهند بافت.

اگر خرمنها نابود شوند، بذرهای بیشتری خواهند پاشید.

آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید
و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.

کلاریسا پینکولا استس
زنانی که با گرگها میدوند

@adelehz
24
همیشه گفته ام بنشین برایت چای دم کرده ام
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه می‌شنود هم نیاز دارد گاهی بگوید و آرام شود .
آنی که همیشه منتظرست گاهی نیاز دارد کسی منتظرش باشد .
آنی که همیشه عاشق ست هم باید روزی دوست داشته شود ..
#عادله_زمانی

@adelehz
33😢7
اینقدر نگران زندگیت نباش!
یک وقت‌هایی همه چیز از هم می‌پاشه تا سر جای درستش قرار بگیره... خب؟


شب بخیر رفقا
@adelehz
27😢21🕊4
گلهای ارغوانی ِ شادی
گلهای سرخ خوشحالی
گلهای زیبای آرامش بر خاک باغچه ی دل ما هم روییده خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢145🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه جوری قشنگه که دلم میخواد فقط چشمامو ببندم و تو ستاره هاش غرق بشم 
یعنی آغوش خدا همچین جاییه؟ ❤️💫
#عادله_زمانی
@adelehz
24
هفته ی پیش یه رمان معروف بدون‌توجه به اسم مترجم خریدم‌
به قدری ترجمش افتضاح بود که سردرد گرفتم و کنارش گذاشتم .
دوست گرامی واقعا وقتی زبانت خوب نیست چه لزومی داره از روی گوگل ترانسلیت کتاب ترجمه کنی😐😒
@adelehz
😁45😢61