"زنی کهگم کردم "
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست . دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود . موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد . بی هوا از خبر…
موسکا را توی ترکیه به خاک سپردند
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
😢45❤5
❤28😢2
پاییز که گل ندارد
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنینمعجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنینمعجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
❤14😢5
یه روزی یه جایی که خیلی از خونه دور نبود در حالی که اشک هام و پاک میکردم به خودم قول دادم خیلی چیزها رو بخاطر خستگی های پدرمتحمل کنم .
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19😢12
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13🕊6💔6
جمیز وب تصاویر جدید خودش رو منتشر کرده و اسم چیزی که میبینید رو گذاشته «ستونهای آفرینش». ستونهای آفرینش غبارهای نیمهشفافی هستند که ستارهها داخل اونها بوجود میان. نقاط نورانی که میبینید ستارههای تازه متولد شدهاند!
این ستونها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.
✍️ مجید میرزایی
@adelehz
این ستونها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.
✍️ مجید میرزایی
@adelehz
❤27
"زنی کهگم کردم "
Photo
هر وقت در مورد کشف یه چیز جدید از جهان خلقت میشنوم حسودیم میشه 🥺دلم میخواد خدا حواسش فقط به خودم باشه و مشغول بقیه ی چیزهای عالم نباشه🥺❤️
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
❤31
"زنی کهگم کردم "
شب بخیر رفقا @adelehz
رفقا ❤️
اگه امشب با خدا حرف زدین❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسممنم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
اگه امشب با خدا حرف زدین❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسممنم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
❤49🕊9😢6
آیا چیزی در مورد روابط سمی میدونین؟
اینکه چقدر مهمه در روابط تون آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
#روابط_سمی
اگر فکر میکنید بدرد کسی میخوره براش ارسال کنید ❤️
@adelehz
اینکه چقدر مهمه در روابط تون آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
#روابط_سمی
اگر فکر میکنید بدرد کسی میخوره براش ارسال کنید ❤️
@adelehz
❤18👍2
زنان اگر مجبور شوند،روی دیوارهای زندان آسمان آبی را نقاشی خواهند کرد. اگر پارچه های زخم بندی سوزانده شود، پارچه های بیشتری خواهند بافت.
اگر خرمنها نابود شوند، بذرهای بیشتری خواهند پاشید.
آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید
و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.
کلاریسا پینکولا استس
زنانی که با گرگها میدوند
@adelehz
اگر خرمنها نابود شوند، بذرهای بیشتری خواهند پاشید.
آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید
و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.
کلاریسا پینکولا استس
زنانی که با گرگها میدوند
@adelehz
❤24
همیشه گفته ام بنشین برایت چای دم کرده ام
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه میشنود هم نیاز دارد گاهی بگوید و آرام شود .
آنی که همیشه منتظرست گاهی نیاز دارد کسی منتظرش باشد .
آنی که همیشه عاشق ست هم باید روزی دوست داشته شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک بار بگو بنشین برایت چای دم کرده ام .
آن که همیشه مهربان ست و صبور هم گاهی نیاز دارد کسی مهربانش باشد و صبورش
آنکس که همیشه میشنود هم نیاز دارد گاهی بگوید و آرام شود .
آنی که همیشه منتظرست گاهی نیاز دارد کسی منتظرش باشد .
آنی که همیشه عاشق ست هم باید روزی دوست داشته شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33😢7
اینقدر نگران زندگیت نباش!
یک وقتهایی همه چیز از هم میپاشه تا سر جای درستش قرار بگیره... خب؟
شب بخیر رفقا
@adelehz
یک وقتهایی همه چیز از هم میپاشه تا سر جای درستش قرار بگیره... خب؟
شب بخیر رفقا
@adelehz
❤27😢21🕊4
گلهای ارغوانی ِ شادی
گلهای سرخ خوشحالی
گلهای زیبای آرامش بر خاک باغچه ی دل ما هم روییده خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
گلهای سرخ خوشحالی
گلهای زیبای آرامش بر خاک باغچه ی دل ما هم روییده خواهد شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢14❤5🕊4