Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😔قلبم ترک برداشت .
@adelehz
@adelehz
😢10
اگر روزگاری کسی از من بپرسد که چه چیز دنیا بیشتر آزارت داد؟ خواهم گفت که دلم می خواست جهان با من کمی، فقط کمی مهربان تر می بود.
و در دادن چیزهایی که آن ها را از قلبم میخواستم به من اندکی سخاوت مند تر می بود.
خواهم گفت که هرگز آدم ضعیفی نبودم ولی دلم می خواست جهان بعضی وقتها که من از به ساز او رقصیدن خسته می شدم و گوشه ای می افتادم کمی فقط کمی به ساز دلم می رقصید .
کاش گاهی جهان با من با ما با تمام ما کسانی که قوی بودیم ولی گاهی کم می آوردیم ،مهربان تر بود.
همین
#عادله_زمانی
پاییز نروژ
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
و در دادن چیزهایی که آن ها را از قلبم میخواستم به من اندکی سخاوت مند تر می بود.
خواهم گفت که هرگز آدم ضعیفی نبودم ولی دلم می خواست جهان بعضی وقتها که من از به ساز او رقصیدن خسته می شدم و گوشه ای می افتادم کمی فقط کمی به ساز دلم می رقصید .
کاش گاهی جهان با من با ما با تمام ما کسانی که قوی بودیم ولی گاهی کم می آوردیم ،مهربان تر بود.
همین
#عادله_زمانی
پاییز نروژ
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤28😢10🕊4
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25🕊7😢5
دور
فرزانه فقیهی
❤19😢3💔1
"زنی کهگم کردم "
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست . دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود . موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد . بی هوا از خبر…
موسکا را توی ترکیه به خاک سپردند
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
😢45❤5
❤28😢2
پاییز که گل ندارد
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنینمعجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنینمعجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
❤14😢5
یه روزی یه جایی که خیلی از خونه دور نبود در حالی که اشک هام و پاک میکردم به خودم قول دادم خیلی چیزها رو بخاطر خستگی های پدرمتحمل کنم .
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمیگفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون میخواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19😢12
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی نبود نباشد همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13🕊6💔6
جمیز وب تصاویر جدید خودش رو منتشر کرده و اسم چیزی که میبینید رو گذاشته «ستونهای آفرینش». ستونهای آفرینش غبارهای نیمهشفافی هستند که ستارهها داخل اونها بوجود میان. نقاط نورانی که میبینید ستارههای تازه متولد شدهاند!
این ستونها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.
✍️ مجید میرزایی
@adelehz
این ستونها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.
✍️ مجید میرزایی
@adelehz
❤27
"زنی کهگم کردم "
Photo
هر وقت در مورد کشف یه چیز جدید از جهان خلقت میشنوم حسودیم میشه 🥺دلم میخواد خدا حواسش فقط به خودم باشه و مشغول بقیه ی چیزهای عالم نباشه🥺❤️
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
❤31
"زنی کهگم کردم "
شب بخیر رفقا @adelehz
رفقا ❤️
اگه امشب با خدا حرف زدین❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسممنم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
اگه امشب با خدا حرف زدین❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسممنم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
❤49🕊9😢6