"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😢83
سیر نمی‌شوم ز تو !
           نیست
                جز این
                      گناه من
سیر مشو ز رحمتم
          ای
              دو جهان
                    پناه من
مولانای جان
@adelehz
13
اگر روزگاری کسی از من بپرسد که چه چیز دنیا بیشتر آزارت داد؟ خواهم گفت که دلم می خواست جهان با من کمی، فقط کمی مهربان تر می بود.
و در دادن چیزهایی که آن ها را از قلبم میخواستم به من اندکی سخاوت مند تر می بود.
خواهم گفت که هرگز آدم ضعیفی نبودم ولی دلم می خواست جهان بعضی وقتها که من از به ساز او رقصیدن خسته می شدم و گوشه ای می افتادم کمی فقط کمی به ساز دلم می رقصید .
کاش گاهی جهان با من با ما با تمام ما کسانی که قوی  بودیم ولی گاهی کم می آوردیم ،مهربان تر بود.
همین
#عادله_زمانی
پاییز نروژ
#دلبرانه_های_پاییز

@adelehz
28😢10🕊4
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
25🕊7😢5
دور
فرزانه فقیهی
مو کاری با دل سنگت ندارم
دلم‌ اما به غم اصرار داره ...
@adelehz
19😢3💔1
"زنی که‌گم کردم "
فرزانه فقیهی – دور
بید مجنون دل مو
کاسه ی خون دل مه
@adelehz
😢17💔2
"زنی که‌گم کردم "
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست . دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود . موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد . بی هوا از خبر…
موسکا را توی ترکیه به خاک سپردند
پدرش می‌گفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
😢455
می‌رسد غم‌های بی‌پایان به پایان، غم مخور

صائب

شب بخیر رفقا❤️
@adelehz
28😢2
پاییز که گل ندارد
پاییز نارنگی، خرمالو و برگهای زرد نارنجی دارد
ولی اگر باشی چنین‌معجزه ای رخ می دهد .
در هوای سرد قلبم گلی سرخ جوانه می زند و هرچیزی را که قبل از آن بی معنی بوده،زیبا می کند .
حضورت چنین معجزه ای ست .
#عادله_زمانی
پ.ن گل سرخ در سرمای سوادکوه
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
14😢5
یه روزی یه جایی که خیلی از خونه دور نبود در حالی که اشک هام و پاک میکردم به خودم قول دادم خیلی چیزها رو بخاطر خستگی های پدرم‌تحمل کنم .
من فقط یکی از هزاران هایی بودم که یه روزی یه جایی بخاطر یه نفر دیگه به خودشون قول دادند قوی تر باشند .
هزاران آدمی که از کنارم در خیابون رد می شدند و هیچکدوم مون به اون یکی نمی‌گفت داره چی و بخاطر کی تحمل می کنه ...
این روزها هم گاهی اشکامو با پشت دست پاک میکنم و مثل همون روزها در آینه به خودم نگاه میکنم و از خودم میپرسم دختر هنوز همونقدر قوی هستی که اشکهات و پاک کنی و با چهره ای معمولی از اتاق بزنی بیرون؟
نمیدونم
نمیدونم هنوز همونقدر قوی هستم یا نه
فقط میدونم که من یکی از اون هزاران آدمی بودم که خیلی چیزها را برای کسی توی زندگی شون می‌خواستند
حتی بیشتر از اینکه اون خوشی رو برای خودشون بخوان..
یکی از اون هزاران...
#عادله_زمانی
@adelehz
19😢12
میخواهمت، کو واژه‌ای که ساده‌تر از این بیان کنم؟

سیمین بهبهانی
@adelehz
14😢8
می دانستم بر میگردی .
و برگشتی
برعکس قصه ها، بهاری رفتی و در
خزانی برگشتی
خزان فصل برگشتن نبود اما تو برگشتی .
قصه ها را همیشه یک جور نمی نویسند
بیا دعا کنیم‌
این بار قصه فرق کند و کلاغ ها به خانه شان برسند .
این بار قصه فرق کند یکی بود و یکی  نبود نباشد  همه باشند و خدا هم باشد .
بیا دعا کنیم‌...
#عادله_زمانی

@adelehz
13🕊6💔6
جمیز وب تصاویر جدید خودش رو منتشر کرده‌ و اسم چیزی که می‌بینید رو گذاشته «ستون‌های آفرینش». ستون‌های آفرینش غبارهای نیمه‌شفافی هستند که ستاره‌ها داخل اونها بوجود میان. نقاط نورانی که می‌بینید ستاره‌های تازه متولد شده‌اند!
این ستون‌ها ۶۵۰۰ سال نوری از ما فاصله دارند.

✍️ مجید میرزایی


@adelehz
27
"زنی که‌گم کردم "
Photo
هر وقت در مورد کشف یه چیز جدید از جهان خلقت میشنوم حسودیم میشه 🥺دلم میخواد خدا حواسش فقط به خودم باشه و مشغول بقیه ی چیزهای عالم نباشه🥺❤️
بنده ی حسود هم داشتن داستانیه
@adelehz
31
شب بخیر رفقا
@adelehz
20😢7💔1
"زنی که‌گم کردم "
شب بخیر رفقا @adelehz
رفقا ❤️
اگه امشب با خدا حرف زدین‌❤️
بگین هوای این بنده شو هم داشته باشه لطفا 🥺
اسم‌منم ببرید 😌
دوستتون دارم
شب بخیر
49🕊9😢6